search
menu

اقامتگاه بوم گردی پور یعقوب خواف مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی پور یعقوب
امکانات و خدمات عمومی اقامتگاه بوم گردی پور یعقوب
انواع اتاق های اقامتگاه بوم گردی پور یعقوب
امکانات اتاق های اقامتگاه بوم گردی پور یعقوب
دیگر خدمات اقامتگاه بوم گردی پور یعقوب
فاصله اقامتگاه بوم گردی پور یعقوب تا مکان های مهم و جاذبه های گردشگری شهر
فاصله اقامتگاه تا جاهای دیدنی

درباره اقامتگاه بوم گردی پور یعقوب


اقامتگاه بوم گردی پور یعقوب در شهرستان خواف استان خراسان رضوی واقع شده است. این اقامتگاه که در باغی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع ایجاد شده است یکی از محبوب‌ترین اقامتگاه‌های استان خراسان رضوی است. در ساخت این اقامتگاه از مصالحی مثل چوب، نی و کاهگل استفاده شده و حس نوستالژی در مهمانان ایجاد می‌کند. اقامتگاه بوم گردی پور یعقوب در واقع یک خانه قدیمی است که توسط خانواده پور یعقوب اداره می‌شود و محیطی صمیمی و گرم برای گذراندن یک تعطیلات متفاوت است. چنانچه قصد خرید بلیط آنلاین هواپیما و سفر به شهر خواف دارید پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را مطالعه کنید.

امکانات و خدمات عمومی اقامتگاه بوم گردی پور یعقوب


هرچند اقامتگاه ها معمولا محیط هایی ساده و دور از تجمل هستند ولی اقامتگاه بوم گردی پور یعقوب دارای امکانات مناسبی است که اقامت راحتی را برای مهمانانی فراهم می‌کند که با خرید بلیط هواپیما مشهد سفری به خواف داشته و در این هتل اقامت می کنند. پارکینگ روباز، اینترنت رایگان، کافی شاپ، چایخانه سنتی، حیاط، فضای سبز، دستگاه کارتخوان، فروشگاه سوغاتی، سیستم سرمایشی و گرمایشی از جمله امکانات این اقامتگاه هستند. اقامتگاه بوم گردی پور یعقوب دارای آشپزخانه نیست ولی دارای غذاخوری است و می‌توانید غذاهای محلی مثل کشک بادمجان، رشته پلو، بادمجان قلفی، قلور بشیر، قلور تروش و غیره در آنجا میل کنید. ناگفته نماند غذاهای گیاهی هم در غذاخوری تهیه می‌شوند. متاسفانه اقامتگاه دارای امکانات مخصوص معلولین نیست. اقامت کودکان زیر ۵ سال در اقامتگاه رایگان است.

انواع اتاق های اقامتگاه بوم گردی پور یعقوب


اقامتگاه بوم گردی پور یعقوب دارای ۵ باب اتاق است. ۲ اتاق ۴ نفره، یک اتاق ۵ نفره، یک اتاق ۶ نفره و بزرگترین اتاق این اقامتگاه ۹ نفره است. اتاق های فولبرد دارای امکانات بیشتری هستند که با پرداخت هزینه‌ای بیشتر می‌توانید اقدام به رزرو آنها نمایید.

امکانات اتاق های اقامتگاه بوم گردی پور یعقوب


اتاق های اقامتگاه بوم گردی پور یعقوب بسیار ساده و راحت هستند. اتاق های این اقامتگاه با سقف چوبی، پرده های گلدوزی و فرش های طبیعی نمونه زیبایی از خانه های روستایی هستند. تمامی اتاق ها کف خواب هستند. اتاق ها دارای حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی نیستند، سرویس بهداشتی ایرانی، فرنگی و حمام داخل راهرو به صورت اشتراکی استفاده می‌شود. صبحانه در این اقامتگاه رایگان است و از مهمانان با نان و پنیر محلی، کره محلی، ماست چکیده، مربای خانگی و نیمرو پذیرایی می‌شود.

دیگر خدمات اقامتگاه بوم گردی پور یعقوب


یکی از دلایل اصلی محبوبیت اقامتگاه بوم گردی پور یعقوب نزدیکی به آسبادها و باغ های نشتیفان است. با اقامت در این اقامتگاه به راحتی می‌توانید از آسبادهای ۱۰۰۰ ساله نشتیفان دیدن کنید. جاذبه های تاریخی دیگری مثل مدرسه غیاثیه خردگرد، مسجد جامع، مسجد گنبد سنگان، مسجد ملک زوزن و موزه مردم شناسی دیگری در شهر نشتیفان قرار دارند که می‌توانید از آنها دیدن کنید. خوشبختانه اقامتگاه دارای راهنمای تورگردی است که با راهنمایی از آن می‌توان از همه جاذبه های تاریخی و طبیعی نشتیفان بازدید کرد. پس از بازدید از جاذبه های نشتیفان می‌توانید در باغ اقامتگاه استراحت کرده و از هوای خوش این شهر لذت ببرید. اقامتگاه دارای گروه موسیقی محلی است که صدای دلپذیر آن به جذابیت اقامت در اقامتگاه بوم گردی پور یعقوب اضافه می‌کند. همان طور که می‌دانید بخش جذابی از سفر خرید یادگاری و سوغاتی است، خوشبختانه این اقامتگاه دارای سوغاتی فروشی است که خرید سوغاتی را برای شما آسان می‌کند.

فاصله اقامتگاه بوم گردی پور یعقوب تا مکان های مهم و جاذبه های گردشگری شهر


فاصله اقامتگاه از فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد و پایانه مسافربری مشهد به ترتیب ۲۸۹ و ۲۸۶ کیلومتر است.

فاصله اقامتگاه تا جاهای دیدنی


قبرستان تاریخی نشتیفان: ۴۷ متر
آسبادهای نشتیفان: ۷۲ متر
مسجد جامع نشتیفان: ۲۱۰ متر
پارک شمیران: ۴۵۰ متر
پارک جنت: ۸۰۰ متر

امکانات هتل
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است