search
menu

هتل سینا کرمانشاه

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سینا کرمانشاه
اماکن نزدیک به هتل سینا کرمانشاه

درباره هتل سینا کرمانشاه


اگر به دنبال هتل مقرون به صرفه و ارزانی در شهر کرمانشاه می گردید، هتل سینا کرمانشاه را در اولویت قرار دهید. این هتل ۲ ستاره به همت تجربه نزدیک به نیم قرن همچنان پذیرای مهمانان شهر کرمانشاه بوده و در طی این ۴ دهه بارها سطح کیفی خدمات و امکانات خود را ارتقا بخشیده است. هتل سینا کرمانشاه را در بلوار جمهوری اسلامی پیدا می کنید، منطقه ای که حدود ۲ کیلومتر با بافت تاریخی شهر و جاذبه های شهر فاصله داشته و دسترسی راحتی به رستوران ها و کافه های شهر دارد.
هتل ۲ طبقه سینا برای بار اول در سال ۱۳۵۸ افتتاح شد و آخرین بازسازی آن مربوط به سال ۱۳۹۲ است که با ۲۶ باب واحد اقامتی و رستورانی بزرگ میزبانی از گردشگران شهر و خریداران بلیط هواپیما کرمانشاه را آغاز کرد. واحدهای اقامتی هتل سینا شامل اتاق های ۲ تخته دابل، ۲ تخته توئین، ۳ تخته و اتاق کانکت ۲ نفره هستند که با قیمت های مناسبی ارائه می شوند.
در معماری و دکوراسیون اتاق های هتل سینا کرمانشاه رنگ های متفاوتی به کار رفته و فضای دلنشینی به اتاق ها داده است ولی نورگیری ضعیف اتاق ها باعث شده که چندان دلباز نباشند. البته دید برخی از اتاق های هتل سینا به خیابان یا کوچه مجاور است. این اتاق ها با امکاناتی مثل تلویزیون صفحه تخت، کمد، میز، کاناپه، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، دمپایی، حمام، لوازم بهداشتی و دراور مجهز شده اند و باید توجه داشت که اینترنت رایگان تنها در لابی هتل قابل دسترس خواهد بود.
مهمانان صبح خود را با صرف صبحانه مختصر و ساده ای در اتاق خود شروع می کنند و اگر در طول اقامت خود تمایل به میل نوشیدنی یا صرف غذا داشته باشند می توانند به طبقه همکف هتل مراجعه کنند چرا که رستوران و کافی شاپ هتل در این طبقه از هتل واقع هستند. رستوران هتل سینا کرمانشاه با ظرفیت ۱۳۰ نفر از مهمانان خود پذیرایی می کند و دارای فضای مناسب و دلنشینی است ولی با وجود روم سرویس، مهمانان در صورت تمایلشان می توانند سفارش خود را در اتاقشان میل کنند. گفتنی است که کافی شاپ هتل از ساعت ۵ بعد از ظهر تا ۱۱ شب دایر است.
از امکانات و خدمات عمومی Sina Hotel می توان به پارکینگ غیر مسقف، تراس، نمازخانه، تاکسی سرویس، صندوق امانات،‌ فکس و فتوکپی اشاره کرد و مهمانان می توانند کارهای اینترنتی خود را در لابی کوچک و تر و تمیز هتل انجام دهند. پارکینگ هتل گنجایش ۳۵ خودرو را دارد و بهره مندی از آن برای همه مهمانان رایگان است.
گفتنی است که پذیرش هتل سینا به صورت ۲۴ ساعته آماده راهنمایی در اموری همچون خدمات تهیه بلیط، تاکسی سرویس و تحویل چمدان هستند و یکی از دلایلی که مهمانان را به اقامت دوباره در این هتل تشویق می کند همین رفتار خوب و حرفه ای کادر مجرب هتل سینا است. یکی از ایرادهای این هتل نداشتن آسانسور است و با اینکه ساختمان هتل تنها ۲ طبقه دارد ولی معمولا مهمانان هتل از عدم وجود آسانسور انتقاد می کنند. البته نباید فراموش کرد که هتل سینا هتلی ۲ ستاره است و امکاناتی در حد مطلوب و در حد ۲ ستاره را برای مهمانان خود فراهم کرده است.

اماکن نزدیک به هتل سینا کرمانشاه


فاصله هتل سینا کرمانشاه تا تکیه معاون الملک: ۲ کیلومتر
فاصله هتل سینا کرمانشاه تا موزه تاریخی مردم شناسی: ۲ کیلومتر
فاصله هتل سینا کرمانشاه تا بازار اسلامی کرمانشاه: ۲.۴ کیلومتر
فاصله هتل سینا کرمانشاه تا موزه پارینه سنگی زاگرس: ۲.۶ کیلومتر
فاصله هتل سینا کرمانشاه تا باغ گلها: ۳ کیلومتر
فاصله هتل سینا کرمانشاه تا فرودگاه کرمانشاه:‌ ۱۲ کیلومتر
فاصله هتل سینا کرمانشاه تا طاق بستان: ۱۳.۸ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است