search
menu

هتل راه کربلا کرمانشاه

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره ی هتل راه کربلا کرمانشاه
فاصله هتل راه کربلا کرمانشاه تا مکان های مهم و جاذبه های گردشگری شهر

درباره ی هتل راه کربلا کرمانشاه


هتل راه کربلا کرمانشاه در سال ۱۳۶۰ افتتاح شده است با این حساب هتل راه کربلا قدمت ۳۵ ساله دارد و یکی از قدیمی ترین هتل ها شهر زیبا و مهمان نواز کرمانشاه محسوب می شود. بهتر است بدانید که هتل راه کربلا کرمانشاه جهت ارتقا کیفیت و ارائه خدمات بهتر و بیشتر به گردشگران و مهمانان شهر کرمانشاه در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفت.
بهتر است بدانید که هتل راه کربلا کرمانشاه یک هتل سه طبقه است و در مجموع ۲۶ اتق و ۶۰ تخت دارد. ار نظر تنوع اتاق ها به اتاق دو تخته دبل، دو تخته توئین، اتاق سه تخته و اتاق چهار تخته تقسیم بندی شده است. بد نیست بدانید که هیچ کدام از اتاق ها ظرفیت نفر اضافه را ندارند.
از امکانات موجود در اتاق های هتل راه کربلا کرمانشاه می توان به صبحانه، یخچال، تلفن در اتاق، حمام و لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و سیستم سرمایش و گرمایش اشاره کرد. نمای اتاق ها در هتل راه کربلا کرمانشاه رو به خیابان است و برخی از اتاق ها فاقد پنجره هستند.
همانطور که اشاره کردیم هتل راه کربلا کرمانشاه یکی از هتل های با سابقه و مجرب کرمانشاه است. جالب است بدانید که هتل راه کربلا کرمانشاه در مرکز شهر قرار دارد، بنابراین برای دسترسی‌ به جاهای دیدنی کرمانشاه از جمله بازار سنتی توپخانه، موزه خط و کتابت، تکیه معاون الملک، موزه مردم شناسی، موزه پارینه سنگی کرمانشاه بسیار مناسب است. همچنین هتل راه کربلا کرمانشاه تا بازار قدیم این شهر تنها ۱۵ دقیقه پیاده راه دارد و طاق بستان نیز در ۱۲ کیلومتری هتل قرار گرفته است.
از دیگر امکانات هتل راه کربلا کرمانشاه که برای رفاه حال مهمانان تدارک دیده شده است: آسانسور، نماز خانه، پذیرش ۲۴ ساعته و اینترنت در لابی برای خرید بلیط هواپیما و ... هستند. لابی هتل راه کربلا کرمانشاه ظرفیت ده نفر را دارد. لازم به ذکر است که هتل راه کربلا کرمانشاه خارج از محدوده طرح ترافیک قرار دارد. هتل راه کربلا کرمانشاه رستوران ندارد ولی اطراف هتل رستوران های زیادی مشغول بکار هستند بدین ترتیب مهمانان هتل برای غذا خوردن لازم به طی مسافت زیادی نیستند.
هتل راه کربلا کرمانشاه با پرسنلی مجرب و آموزش دیده و ارائه بهترین خدمان رفاهی با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان و گردشگران گرامی کرمانشاه هستند تا لحظات شاد و خوشی را از سفر به این شهر زیبا به یادگار داشته باشید.

فاصله هتل راه کربلا کرمانشاه تا مکان های مهم و جاذبه های گردشگری شهر


فاصله تا مسجد حاج شهباز خان: ۶۳۶ متر
فاصله تا تکیه معاون الملک: ۸۰۹ متر
فاصله تا مسجد جامع: ۱ کیلومتر و ۱۴۶ متر
فاصله تا طاق بستان: ۱۱ کیلومتر و ۴۶۶ متر
فاصله تا فرودگاه شهید اشرفی: ۱۱ کیلومتر و ۹۷۱ متر
فاصله تا غار پراو: ۵۷ کیلومتر و ۶۵ متر
فاصله تا پایانه مسافربری کاویان: ۶۵ کیلومتر و ۱۶۱ متر
فاصله تا مجموعه تاریخی بیستون: ۸۶ کیلومتر و ۱۳۲ متر
فاصله تا تکیه بیگلر بیگی: ۸۶ کیلومتر و ۱۳۲ متر
فاصله تا کاروانسرای شاه عباسی: ۸۸ کیلومتر و ۶۷۷ متر
فاصله تا معبد آناهیتا: ۱۰۲ کیلومتر و ۳۸۰متر
امکانات هتل
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است