search
menu

هتل آپارتمان پاتاق کرمانشاه

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان پاتاق کرمانشاه
امکانات هتل آپارتمان پاتاق کرمانشاه
خدمات هتل آپارتمان پاتاق کرمانشاه
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله هتل آپارتمان پاتاق کرمانشاه تا اماکن مهم و گردشگری

درباره هتل آپارتمان پاتاق کرمانشاه


شهر کرمانشاه بزرگترین شهر کرد نشین ایران است که جاذبه های طبیعی و باستانی فوق العاده ای در آن وجود دارند. طاق بستان کرمانشاه مجموعه ای از سنگ نوشته های مربوط به دوران ساسانی است که در کنار دریاچه ای بزرگ قرار گرفته و محیطی بسیار زیبا را به وجود آورده است که امروزه جزء یکی از محبوب ترین مناطق گردشگری کشور به شمار می رود. کوه بیستون نیز جاذبه بسیار معروفی در این شهر است که زیبایی های خاص خودش را دارد. در اطراف این دو مکان توریستی بی نظیر، جاذبه های زیبایی نظیر غار پراو و پارک کوهستان قرار گرفته اند که بدون شک از تماشای آن ها پشیمان نخواهید شد. هتل آپارتمان پاتاق کرمانشاه در این شهر قرار گرفته و تا معروف ترین جاذبه گردشگری کرمانشاه یعنی طاق بستان، فاصله چندانی ندارد. علاوه بر آن در اطراف هتل جاذبه های تماشایی دیگری مانند سراب نیلوفر و باغ گلها قرار گرفته اند که زیبایی فوق العاده آن ها هرچشمی را به خود خیره می کند. شما می توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر کرمانشاه در این هتل جذاب اقامت داشته باشید و از امکانات و زیبایی های اطراف آن لذت ببرید.

امکانات هتل آپارتمان پاتاق کرمانشاه


هتل آپارتمان پاتاق کرمانشاه امکانات فراوانی دارد که به نوبه خود توانسته نظر مهمانان شهر را به خود جلب کند و به انتخاب دائمی بسیاری از گردشگران شهر کرمانشاه تبدیل شود. این هتل آپارتمان دارای پارکینگ است و خیال مسافران را از بابت جای پارک خودروهایشان راحت می کند. صندوق امانات موجود در هتل این امکان را برای مسافران فراهم می کند تا اشیاء گرانقیمت و ارزشمند خود را در آن به امانت بگذارند و نگران گم شدن و از دست دادن آن ها نباشند. کافی شاپ هتل نیز در اختیار مسافران قرار دارد که برای استراحت و صرف میان وعده گزینه بسیار مناسبی است.
همچنین هتل به سیستم تهویه مطبوع مجهز شده و از این جهت اقامتی دلچسب و لذت بخش را برای مهمانان فراهم می کند. صبحانه در این هتل آپارتمان رایگان است و برای صرف وعده صبحانه در هتل، سالن صبحانه خوری در نظر گرفته شده است. علاوه برآن هتل مجهز به امکاناتی نظیر رمپ و ویلچر است و مهمانانی که دچار مشکلات حرکتی هستند می توانند از این تجهیزات برای اقامتی راحت تر بهره مند باشند. لازم به ذکر است که محوطه هتل دارای فضای سبز است که محیطی زیبا و آرامش بخش را برای قدم زدن مهمانان در اطراف هتل فراهم می کند.

خدمات هتل آپارتمان پاتاق کرمانشاه


هتل آپارتمان پاتاق کرمانشاه علاوه بر امکانات خوبی که دارد خدمات بسیاری را نیز در اختیار مسافران قرار می دهد. پرسنل هتل همگی مسلط به زبان انگلیسی هستند و با روی باز و بسیار صمیمانه از مسافران استقبال می کنند. پذیرش هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته فعال است و به مهمانان خدمت رسانی می کند.
از خدمات ویژه هتل می توان به خدمات خانه داری روزانه آن اشاره کرد که خیال مهمانان را از بابت تمیزی و نظافت اتاق هایشان راحت می کند. همچنین هتل دارای خدمات روم سرویس است و این امکان را برای مسافران فراهم می کند تا در هر ساعتی از شبانه روز که مایل هستند غذا یا نوشیدنی مورد علاقه خود را سفارش دهند و در اتاق میل نمایند. علاوه بر آن هتل دارای صرافی است و امکان تبدیل ارز در محل را برای مسافران فراهم می کند. از دیگر خدمات موجود در هتل می توان به خدمات اتو، دستگاه واکس کفش، خدمات بیدار باش، اتاق چمدان، فتوکوپی، پرینتر و... اشاره کرد.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


هتل آپارتمان پاتاق کرمانشاه در ۸ طبقه بنا شده و دارای ۲۴ باب اتاق است که ظرفیت تخت های آن در مجموع به ۸۰ تخت می رسد. انواع واحدهای اقامتی هتل شامل سوئیت یکخوابه دونفره، سوئیت یکخوابه سه نفره و سوئیت دوخوابه چهرنفره هستند که مهمانان می توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند. واحدهای اقامتی هتل آپارتمان پاتاق کرمانشاه تمامی امکانات لازم برای یک سفر چندروزه به یادماندنی را دارا هستند. از جمله این امکانات می توان به یخچال، تلویزیون، کمد لباس، میز تحریر، آب رایگان، حمام، مینی بار، رخت آویز، مبلمان و... اشاره کرد.

فاصله هتل آپارتمان پاتاق کرمانشاه تا اماکن مهم و گردشگری


فاصله تا موزه پارینه سنگی زاگرس: ۳ کیلومتر
فاصله تا تکیه معاون الملک: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا طاق بستان: ۹ کیلومتر
فاصله تا مجموعه بیستون: ۳۷ کیلومتر
امکانات هتل
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است