search
menu

هتل پارسیان کرمانشاه

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پارسیان کرمانشاه
اماکن نزدیک هتل پارسیان کرمانشاه

درباره هتل پارسیان کرمانشاه


هتل پارسیان کرمانشاه یکی از هتل‌های زیبا مجموعه هتل‌های پارسیان است در سال ۱۳۸۹ در مساحتی ۳۱۸۰۰ مترمربعی و با ۱۰۰ باب واحد اقامتی مختلف از اتاق‌های یک تخته معمولی تا سوئیت‌های رویال لوکس، افتتاح و حدود یک سال بعد در سال ۱۳۹۰ به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. جالب است بدانید هتل پارسیان کرمانشاه که با ایجاد امکانات به روز و خدمات مطابق با اصول مهمانداری دنیا توانسته ۵ ستاره را کسب کند، تنها هتل ۵ ستاره کرمانشاه و غرب کشور است. از بدو ورود به هتل پارسیان می‌توان متوجه شد که چرا این هتل تنها هتل ۵ ستاره غرب کشور است. محوطه زیبای هتل با انواع درختان و گل‌ها تزیین شده و فضای آرامبخشی را برای پیاده روی و قدم زدن ایجاد کرده است. پارکینگ آن فضای نسبتا بزرگی دارد و حدود ۳۰۰ خودرو در آن امکان پارک رایگان دارند.
رستوران هتل با انواع غذاهای خوشزه ایرانی و بین المللی در محیطی زیبا و دل انگیز در خدمت میهمانان است. نمای بیرونی هتل نشان از امکانات لوکس و مدرن داخل هتل دارد که اقامت میهمانان را به تجربه‌ای خاطره انگیز تبدیل خواهد کرد. هتل پارسیان نه تنها با ستاره‌های روی دوشش از دیگر هتل‌های کرمانشاه متمایز شده بلکه به خاطر موقعیت بسیار خوبش جزو محبوب‌ترین هتل‌های کرمانشاه است. موقعیت این هتل در مرکز شهر دسترسی میهمانان را به بسیاری از جاذبه‌ها و مکان‌های دیدنی کرمانشاه آسان کرده است. اتاق‌های هتل پارسیان با رنگ قرمز تزیین شده و فضای گرم و صمیمی به خود گرفته‌اند. پنجره اتاق‌ها نسبتا بزرگ بوده و نور کافی را به داخل اتاق هدایت می‌کند. تمامی پنجره اتاق‌های هتل پارسیان کرمانشاه رو به محوطه زیبا هتل و خیابان‌های کرمانشاه باز می‌شود اما بهترین منظره را اتاق‌های طبقات بالایی هتل دارند که می‌توان نیمی از شهر را با یک نگاه دید. تمامی اتاق‌های هتل پارسیان کرمانشاه مجهز به سیستم تهویه مطبوع بوده و دارای انواع امکانات و خدمات هستند تا میهمانان اقامت راحتی را داشته باشند. از جمله امکانات و خدمات داخل اتاق‌های هتل پارسیان می‌توان به خدمات روم سرویس، صبحانه، یخچال، مبلمان، دراور، تلفن، صندوق امانات، تلویزیون، و مینی بار( با هزینه) اشاره کرد.
در اتاق‌های هتل پارسیان کرمانشاه چای ساز و تجهیزات پخت و پز قرار گرفته تا میهمانان در صورت تمایل خوراک و نوشیدنی مورد علاقه خود را تهیه کنند. میهمانان امکان اتصال به اینترنت را در داخل اتاق و لابی خواهند داشت. سرویس بهداشتی داخل اتاق‌ها از نوع فرنگی است اما بین طبقات سرویس بهداشتی ایرانی نیز قرار گرفته است. حمام داخل اتاق‌های هتل پارسیان کرمانشاه مجهز به لوازم بهداشتی مورد نیاز میهمانان مانند حوله و مسواک است. هتل پارسیان کرمانشاه از معدود هتل‌هایی است که فضایی را به عنوان استخر و جکوزی برای میهمانان خودایجاد کرده است. هتل 9 طبقه پارسیان برای آسایش میهمانان، بین طبقات آسانسور قرار داده است. جالب است بدانید هتل پارسیان کرمانشاه فروشگاه و حتی آرایشگاه مختص خود را دارد و به عبارتی مسئولین هتل امکاناتی را ایجاد کرده‌اند که میهمانان نیازی به بیرون رفتن از هتل نداشته باشند مگر اینکه به بازدید جاذبه‌های کرمانشاه بروند. دیگر خدمات و امکانت موجود در هتل پارسیان کرمانشاه عبارتند از: کتابخانه، خدمات بیدارباش، خدمات باربری، دستگاه خودپرداز، کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، خدمات برای معلولین، خدمات خانه داری و خدمات لاندری( خشک شویی).

اماکن نزدیک هتل پارسیان کرمانشاه


فاصله هتل پارسیان کرمانشاه تا فرودگاه شهید اشرفی: ۴.۱۳ کیلومتر
فاصله هتل پارسیان کرمانشاه تا طاق بستان: ۴.۹۷ کیلومتر
فاصله هتل پارسیان کرمانشاه تا درخت رحمت: ۴.۹۷ کیلومتر
فاصله هتل پارسیان کرمانشاه تا موزه پاریه سنگی زاگرس: ۷.۷۰ کیلومتر
فاصله هتل پارسیان کرمانشاه تا تکیه معاون الملک: ۸.۱۳ کیلومتر
فاصله هتل پارسیان کرمانشاه تا کاروانسرای شاه عباسی: ۳۶.۱۸ کیلومتر
فاصله هتل پارسیان کرمانشاه تا معبد آناهیتا: ۹۰.۷۳ کیلومتر

همچنین برای اینکه سفر راحت‌تری به کرمانشاه داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم نوشتار راهنمای سفر به کرمانشاه را بخوانید.
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است