search
menu

هتل آپارتمان لیژان کرمانشاه

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره ی هتل آپارتمان لیژان کرمانشاه
فاصله هتل آپارتمان لیژان کرمانشاه تا مکان های مهم و جاذبه های گردشگری شهر

درباره ی هتل آپارتمان لیژان کرمانشاه


هتل آپارتمان لیژان کرمانشاه در چهارراه مدرس، خیابان مطهری شرقی یعنی مرکز شهر قرار دارد. بهتر است بدانید که هتل آپارتمان لیژان کرمانشاه در سال ۱۳۸۵ افتتاح گردیده است. جالب است بدانید که کرمانشاه از شهر های تاریخی و فرهنگی ایران محسوب می شود و پیشینه تشکیل شهر کرمانشاه به قرن چهارم میلادی بر می گردد. بهتر است بدانید که کرمانشاه از آن دوران تا حمله اعراب به ایران به عنوان دومین پایتخت ساسانیان مورد توجه حکومت بود.
بهتر است اطلاع داشته باشید که هتل آپارتمان لیژان کرمانشاه در سه طبقه بنا شده است. hotel aparteman lijan Kermanshah ۶ اتاق دارد و در مجموع ۳۶ تخت در هتل آپارتمان لیژان برای اقامت وجود دارند. همچنین واحد های هتل آپارتمان لیژان کرمانشاه همگی تمیز و مجهز به امکانات کامل رفاهی هستند. از نظر تنوع اتاق ها در هتل لیژان کرمانشاه به آپارتمان های دو خوابه، ۶ تختخ تقسیم بندی شده اند. لازم به ذکر است که هیچکدام از اتاق ها در هتل لیژان کرمانشاه ظرفیت نفر اضافه را ندارند. نمای اتاق های هتل لیژان کرمانشاه رو به خیابان است.
از جمله امکانات موجود در اتاق های هتل می توان به تلویزیون، سرویس بهداشتی و حمام خصوصی، خدمات خانه داری، امکانات و لوازم تهیه چای و قهوه، آشپزخانه، یخچال/فریزر و سیستم تهویه هوا اشاره کرد. جالب است بدانید که در دوران ساسانیان باغ‌ های بزرگی در کرمانشاه و اطراف این شهر ساخته شد و تا مدت ‌ها مکان خوش‌گذرانی شاهان ساسانی بوده‌ است به همین دلیل فاصله هتل آپارتمان لیژان از جاذبه های توریستی شهر از جمله طاق بستان بسیار کم است و مهمانان محترم شهر کرمانشاه می توانند سریع و براحتی با این اماکن بروند و لجظات شادی و خاطره انگیزی را سپری نمایند.
از دیگر امکانات هتل لیژان کرمانشاه که برای آسایش بیشتر مسافران تدارک دیده شده است می توان به: نمازخانه، اینترنت در لابی برای خرید بلیط هواپیما و ...، سیستم اعلام حریق، سرویس بهداشتی ایرانی در تمام طبقات و صندوق امانات اشاره کرد. همچنین مهمانان گرامی هتل لیژان کرمانشاه می توانند با استفاده از تاکسی سرویس هتل به هر نقطه اط شهر که اراده کنند، تشریف ببرند. لازم به ذکر است که این هتل فاقد آسانسور است.
همچنین بهتر است اطلاع داشته باشید که کارکنان هتل همگی آموزش دیده و با زبان های عربی و انگلیسی تسلط دارند. از نظر در ترافیک هتل لیژان کرمانشاه خارج از محدوده طرح ترافیک واقع شده است. هتل آپارتمان لیژان امکانات و خدماتی در حد یک هتل سه ستاره را برای مسافران مهیا کرده است.

فاصله هتل آپارتمان لیژان کرمانشاه تا مکان های مهم و جاذبه های گردشگری شهر


فاصله تا تکیه بیگلر: ۲ کیلومتر و ۱۱۸ متر
فاصله تا پل کهنه: ۸ کیلومتر و ۸ متر
فاصله تا مسجد حاج شهباز خان: ۸۷۸ متر
فاصله تا تکیه معاون الملک: ۱ کیلومتر و ۵۳۲ متر
فاصله تا طاق بستان: ۱۵ کیلومتر و ۴۲۷ متر
فاصله تا مجموعه تاریخی بیستون: ۴۲ کیلومتر و ۳۰۹ متر
فاصله تا مسجد جامع: ۶۶ کیلومتر و ۳۴۶ متر
فاصله تا پارک کوهستان: ۹۵ کیلومتر و ۴۷۸ متر
فاصله تا غار قوری قلعه: ۱۰۰ کیلومتر و ۱۴ متر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است