search
menu

هتل آپارتمان کوروش کرمانشاه

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان کوروش کرمانشاه
واحدهای اقامتی هتل آپارتمان کوروش کرمانشاه
رستوران هتل آپارتمان کوروش کرمانشاه
امکانات لاکچری هتل آپارتمان کوروش
نکات کلی درباره هتل آپارتمان کوروش کرمانشاه
اماکن نزدیک به هتل آپارتمان کوروش کرمانشاه

درباره هتل آپارتمان کوروش کرمانشاه


هتل آپارتمان کوروش کرمانشاه از هتل‌های میان‌رده شهر کرمانشاه است. این هتل نوساز و جدید که چند سالی از عمرش نمی‌گذرد، با تکیه بر فناوری مدرن و امکانات نوین، محیط مطلوب و رضایت بخشی برای استراحت و آسایش مهمانان خودش به وجود آورده است. این در حالی است که هزینه اقامت در Kourosh Hotel چندان زیاد نبوده و همین مورد، اکثر خریداران بلیط هواپیما کرمانشاه را به اقامت در هتل آپارتمان کوروش ترغیب می‌کند. جالب است بدانید که این اقامتگاه به نوعی در صنعت هتل‌داری استان کرمانشاه پیشگام نیز بوده است. زیرا از آن به عنوان نخستین هتل آپارتمان کرمانشاه یاد می‌شود.

واحدهای اقامتی هتل آپارتمان کوروش کرمانشاه


هتل آپارتمان کوروش کرمانشاه ۲۸ باب واحد اقامتی خود را در ۵ طبقه از یک ساختمان بزرگ و شکیل به مساحت ۱۲۵۰ متر پخش کرده تا شرایط مناسبی برای پذیرایی از مهمانانش داشته باشد. مساحت برخی از سوئیت‌های این هتل حتی از ۸۰ متر بیشتر است و همین موضوع باعث ایجاد سکوت و آرامش خاصی در محیط اقامتگاه می‌شود. با توجه به اینکه هتل آپارتمان کوروش کرمانشاه سه سال پس از ساخته شدن، یعنی در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت، تمامی اتاق‌های این هتل ظاهر تر و تمیزی دارند. در این اتاق‌ها امکاناتی مثل تلویزیون، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، لوازم بهداشتی، حمام، وسایل لازم برای پخت و پز و سرویس‌های بهداشتی ایرانی و فرنگی فراهم شده است.

رستوران هتل آپارتمان کوروش کرمانشاه


پس از آشنایی با هتل آپارتمان کوروش کرمانشاه نوبت به رستوران دل انگیز این اقامتگاه می‌رسد. این رستوران که ظرفیت پذیرایی از ۸۰ مهمان را داراست که غذاهای لذیذ و خوش طعمی را در محیطی دلنشین برای شما سرو خواهد کرد تا برای میل کردن غذای مناسب در شهر کرمانشاه دغدغه خاصی نداشته باشید. لازم به ذکر است که صبحانه شما به صورت روزانه به اتاقتان سرو خواهد شد.

امکانات لاکچری هتل آپارتمان کوروش


بدون تردید پیدا کردن اقامتگاهی ۳ ستاره در ایران که دارای امکاناتی مثل استخر، سونا و جکوزی باشد بسیار سخت است اما هتل آپارتمان کوروش کرمانشاه این مساله را به خوبی برطرف کرده و با فراهم کردن استخر، سونا و جکوزی مناسب، رضایت مهمانانش را همواره جلب کرده است. جالب است بدانید که برای استفاده از استخر هتل نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست. لازم به ذکر است که لابی این هتل نیز که در طبقه همکف آن قرار گرفته، محیط بسیار جذابی دارد. این لابی ظرفیت پذیرایی از ۲۰ نفر را داراست.

نکات کلی درباره هتل آپارتمان کوروش کرمانشاه


هتل آپارتمان کوروش دارای پارکینگی با ظرفیت ۶ خودرو است که به صورت رایگان در اختیار مهمانان گذاشته می‌شود. همچنین این هتل ارائه دهنده سرویس اینترنت بی سیم رایگان در بخش لابی نیز هست. کارکنان پرتلاش و زحمت کش هتل که همواره برخورد بسیار خوب و مثال زدنی با مهمانان دارند، سرویس‌ها و امکاناتی مثل صندوق امانات، اتاق چمدان، تاکسی سرویس و کپسول آتشنشانی در اختیار مهمانان می‌گذارند. قسمتی از این اقامتگاه با نام آژانس مسافرتی فعالیت کرده و خدمات مخصوص خود را به مهمانان ارائه می‌کند. ناگفته نماند هتل آپارتمان کوروش کرمانشاه مجهز به آشپزخانه‌ای اشتراکی است که امکان پخت و پز غذا توسط خود مهمانان را فراهم می‌آورد. در کل، اغلب کسانی که تجربه اقامت در هتل آپارتمان کوروش کرمانشاه را داشته‌اند، همواره آن را به بقیه دوستان و آشنایان خودشان نیز پیشنهاد می‌کنند.

اماکن نزدیک به هتل آپارتمان کوروش کرمانشاه


فاصله هتل آپارتمان کوروش کرمانشاه تا تکیه بیگلر بیگی: ۳٫۸ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان کوروش کرمانشاه تا مسجد عماد الدوله: ۴٫۲ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان کوروش کرمانشاه تا بازار سنتی: ۴٫۳ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان کوروش کرمانشاه تا موزه پارینه سنگی زاگرس: ۴٫۷ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان کوروش کرمانشاه تا تکیه معاون الملک: ۵٫۱ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان کوروش کرمانشاه تا مسجد حاج شهباز خان: ۵٫۸ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان کوروش کرمانشاه تا طاق بستان: ۹٫۲ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان کوروش کرمانشاه تا پل کهنه: ۱۰٫۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است