search
menu

هتل داریوش کرمانشاه

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل داریوش کرمانشاه
اماکن نزدیک به هتل داریوش کرمانشاه

درباره هتل داریوش کرمانشاه


کرمانشاه، یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار در ایران است که سال های اخیر نیز بیشتر مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفته است. در کرمانشاه جاذبه های تاریخی و طبیعی زیادی وجود دارند که بازدید از تک تک آن ها ارزشمند است. اما یکی از مسائلی که ذهن گردشگران را هنگام خرید بلیط هواپیما کرمانشاه درگیر می کند، صرف جویی در مخارج سفر به خصوص هزینه اقامت است. در کرمانشاه انواع هتل های گوناگون با ستاره ها و امکانات متنوع برای هر بودجه ای وجود دارند و مهمانان می توانند با انتخاب یک هتل ارزان و مناسب در هزینه اقامتشان در سفر به کرمانشاه صرفه جویی کنند. هتل داریوش کرمانشاه (Dariush Hotel) یکی از هتل های مناسب قیمت و ۲ ستاره کرمانشاه است که امکانات مناسبی با حداقل هزینه در اختیار مهمانان قرار می دهد.
خدماتی که در هتل داریوش کرمانشاه به مهمانان ارائه داده می شود، با توجه به ستاره هتل در حد خوب و رضایتبخش قرار دارند و اکثر مهمانانی که در این هتل اقامت گزیده اند، از امکانات و برخورد پرسنل خرسند و راضی بوده اند. هتل داریوش کرمانشاه واقع در چهارراه مدرس از هتل های باسابقه شهر محسوب شده و در سال ۱۳۵۰ افتتاح شده است. آخرین بازسازی این هتل در سال ۱۳۹۶ صورت گرفته و امکانات آن به روز رسانی شده اند. هتل داریوش کرمانشاه دارای ۴ طبقه و ۳۵ باب سوئیت و اتاق است و امکاناتی نظیر تلویزیون، تخت، مبلمان، یخچال، رخت آویز، کمد لباس، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، بالکن، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، دمپایی و ... در تمام اتاق ها فراهم شده اند. امنیت هتل و اتاق ها نیز استاندارد بوده و مهمانان می توانند با خیال آسوده در هتل داریوش کرمانشاه اقامت کنند. یکی از بهترین گزینه ها درباره هتل داریوش کرمانشاه دسترسی به اینترنت وای فای رایگان نامحدود در سراسر هتل است. از آن جایی که امروزه اینترنت جزو لاینفق زندگی انسان ها است، این مورد درباره هتل داریوش کرمانشاه یک مزیت به حساب می آید. علاوه بر این، از دیگر مزایای اقامت در هتل داریوش کرمانشاه موقعیت مکانی خوب آن و نزدیک بودن به اکثر جاذبه های مهم شهر است. دسترسی به اکثر جاذبه ها از قبیل مسجد جامع کرمانشاه، مسجد شافعی و تکیه معاون الملک از هتل داریوش کرمانشاه سریع و آسان است.
در هتل داریوش کرمانشاه رستوران وجود ندارد، اما در اطراف هتل رستوران های متعددی وجود دارند که مسافت کمی با هتل دارند و مهمانان می توانند برای صرف غذا به یکی از آن ها مراجعه کنند.
لابی هتل داریوش کرمانشاه نسبتا بزرگ است و ظرفیت ۴۰ نفر را د ارد. در لابی نیز جهت آسایش و رفاه هرچه بیشتر مهمانان امکانات مختلفی نظیر مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، آسانسور، کپسول آتش نشانی، نمازخانه، اتاق چمدان، صندوق امانات، اتاق تلفن (اپراتور)، کافی شاپ، اینترنت وای فای و سرویس بهداشتی ایرانی در نظر گرفته شده اند. همچنین، پذیرش ۲۴ ساعته هتل داریوش کرمانشاه در لابی هتل واقع شده و پذیرش و تخلیه اتاق های مهمان را انجام می دهد. همچنین، مهمانان می توانند در صورت داشتن هرگونه سوال و یا نیاز به پذیرش هتل مراجعه کنند. کادر زحمتکش و خونگرم پذیرش با صبر و حوصله مهمانان را راهنمایی خواهند کرد. تمامی کارکنان هتل داریوش کرمانشاه بسیار خوش برخورد و صمیمی هستند و تمام سعی خود را می کنند تا اقامتی خوب و راحت برای مهمانان فراهم نمایند.

اماکن نزدیک به هتل داریوش کرمانشاه


فاصله هتل داریوش کرمانشاه تا تکیه معاون الملک: ۴۰۰ متر
فاصله هتل داریوش کرمانشاه تا مسجد عماد الدوله: ۹۰۰ متر
فاصله هتل داریوش کرمانشاه تا مسجد جامع کرمانشاه: ۱ کیلومتر
فاصله هتل داریوش کرمانشاه تا بازار اسلامی: ۱ کیلومتر
فاصله هتل داریوش کرمانشاه تا موزه پارینه سنگی زاگرس: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله هتل داریوش کرمانشاه تا مجتمع تجاری ارگ: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله هتل داریوش کرمانشاه تا پل کهنه قره سو: ۷٫۱ کیلومتر
فاصله هتل داریوش کرمانشاه تا فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه: ۱۰٫۷ کیلومتر
فاصله هتل داریوش کرمانشاه تا طاق بستان: ۱۱٫۲ کیلومتر
فاصله هتل داریوش کرمانشاه تا مجموعه تاریخی بیستون: ۴۰٫۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است