search
menu

اقامتگاه بومگردی آکام کرمانشاه

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی آکام کرمانشاه
انواع اتاق ها و امکانات آن ها
رستوران این اقامتگاه
امکانات و خدمات کلی اقامتگاه
فاصله اقامتگاه بومگردی آکام تا اماکن وجاهای دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه بوم گردی آکام کرمانشاه


اقامتگاه بوم گردی آکام در روستای چقاخزان، روستایی از توابع بخش کوزران شهرستان کرمانشاه در استان کرمانشاه ایران،واقع شده است. این روستا یکی از قدیمی ترین روستاهای کرمانشاه با جذابیت هایی مانند تپه تاریخی ۷ هزار ساله و تالاب های زیبا است وعلاوه بر این جاذبه های طبیعی، میزبان هر ساله مسابقات مردان سنجابی و زوران کردی کشتی است.
این روستای خوش آب و هوا و مردم مهمان نوازش سالانه توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب می کنند. با اینکه طبیعت منطقه طیبا است اما مردم روستا نیز برای زیباتر کردن روستا با کاشتن گل های زیاد و رنگارنگی در حاشیه روستا تلاش کرده اند و این کارشان نشان دهنده عشق آن ها به طبیعت است. فرهنگ این مردم و خوش رفتاریشان زبانزد هر گردشگری است که زمانی مهمان این روستا بوده.چقاخزان محیطی تمیز و مرتبی دارد که تجربه متقاوتی از اقامت در روستا را برای مهمانانش رقم می زند. اقامتگاه بوم گردی آکام با سبک معماری سنتی از سال ۱۳۹۸ افتتاح شد و فعالیت خود را در حوزه بوم گردی آغاز کرد.
علاقمندان به زندگی روستایی و حتی کسانی که دیگر از هتل‌های لوکس خسته شده‌ و می‌خواهند زندگی سنتی و قدیمی را تجربه کنند می توانند این اقامتگاه را رزرو کنند و از طبیعت دلنشین و هوای پاک و مردم مهمان نواز و خونگرم لذت ببرند. ساختمان دو طبقه این اقامتگاه با معماری سنتی خود در فضایی دنج و دلنشین رنگ و بوی گذشته را به یاد شما می آورد. با خرید بلیط هواپیما و رزرو افامتگاه، فرصت استثنایی اقامت در روستای چقاحزان و بازدید از جاذبه های آن را از دست ندهید

انواع اتاق ها و امکانات آن ها


اقامتگاه بوم گردی آکام، ساختمانی دو طبقه با بالکن و تراس است. واحدهای اقامتی این خانه سنتی شامل پنج سوییت کاملا سنتی است. تمامی این سویت ها کف خواب هستند و برای اقامت گردشگران رختخواب سنتی آماده شده است. اگر با خانواده آشنایان یا گروه های چند نفری به این اقامتگاه می آیید نگران کمبود جا نباشید، این اقامتگاه دارای ظرفیت پنجاه نفری بوده و می تواند به خوبی از شما و دوستانتان پذیرایی کند. تمامی سوییت ها دارای حمام بهداشتی اختصاصی و اینترنت رایگان هستند. با استفاده از اینترنت رایگان می توانید لحظات ناب و دلچسب خود را در فضای مجازی با دیگران به اشتراک بگذارید. این اقامتگاه توالت فرنگی ندارد. رزرو همه اتاق ها همراه صبحانه است. بالکن و تراس این اقامتگاه محل مناسبی برای شب نشینی ها با یک نوشیدنی دلچسب، دورهمی های خانوادگی و لذت بردن از هوای بی نظیر این روستا فراهم کرده است.

رستوران این اقامتگاه


مهمانان عزیز در صورت تمایل می توانند با هماهنگی قبلی با پرسنل خانه بومی سفارش غذای خود را ثبت و از انواع غذاهای لذیذ سنتی و محلی مثل شوربای مرغ و خروس محلی، انواع‌ سوپ، خورشت‌کنگر، کباب اردک، غاز و بوقلمون، گوشت مرغ و گوسفند میل کنند. لذت خوردن غذاهای محلی با عطر و طعم ناب روستایی در این مکان زیبا و طبیعت بکر، خاطره متفاوت و دل انگیز را برای شما خواهد زد. با خرید بلیط ارزان هواپیما و رزرو این اقامتگاه در دل روستایی سرسبز وطبیعتی بکر، این تجربه دل انگیز زندگی در روستا را از دست ندهید.

امکانات و خدمات کلی اقامتگاه


از جمله امکانات و خدمات این اقامتگاه بومی می توان به پارکینگ غیر مسقف، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، راهنمای محلی تورهای گردشگری، اینترنت رایگان، آشپزخانه عمومی با تمام لوازم و تجهیزات مورد نیاز آشپزی، یخچال، تلویزیون و سیستم گرمایشی و سرمایشی مثل بخاری گازی و کولر آبی اشاره کرد. اقامت در خانه سنتی آکام برای کودکان زیر پنج سال رایگان است. در طبقه پایین این مجموعه، فروشگاه و نمایشگاه محصولات محلی و صنایع و هنرهای دستی و موزه وسایل قدیمی و ارزشمند وجود دارد. گردشگران می توانند با لباسهای محلی کردی عکس بگیرند و یا حتی لباس ها را به عنوان یادگار سفرشان بخرند. با خرید سوغات های خاص لذت سفر خود را دوچندان کنید.

فاصله اقامتگاه بومگردی آکام تا اماکن وجاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا روستای دیدنی دایار: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا مرکز شهر کوزران : ۵.۶ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است