search
menu

اقامتگاه بوم گردی گندم بریان کرمان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی گندم بریان کرمان
اماکن نزدیک اقامتگاه بوم گردی گندم بریان کرمان

درباره اقامتگاه بوم گردی گندم بریان کرمان


اقامتگاه بوم گردی گندم بریان در روستای شفیع آباد، شهر شهداد، استان کرمان واقع شده است. شهداد که در گذشته با نام خبیص شناخته می شد. بهتر است بدانید که شهر شهداد دارای قدمت ۶ هزارساله است و جاذبه‌های گردشگری زیادی همچون امام زاده زید، باغ کشاورزی، آسیاب آبی، باغ شهرداری، کارگاه فلزکاری باستانی، آب انبار حاج محمدتقی، گورستان های باستانی، قلعه بهرام، قلعه چغوکی، قلعه رموک، قلعه کهنه دارد.
کرمان همه ساله گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند و موجب رشد صنعت اکوتوریسم این منطقه شده است. اقامتگاه بوم گردی گندم بریان مجموعه‌ای زیبا با حیاطی باصفا است با اتاق‌هایی که به سبک خانه های جنوبی کشور در یک ردیف در کنار هم قرار گرفته‌اند و درب همگی رو به حیاط باز می‌شود.
اتاق های بوم گردی گندم بریان همگی به صورت سنتی با امکانات ساده ای مانند فرش ، چند دست رختخواب و چند پشتی تجهیز شده اند تا محیط آرامی را برای استراحت میهمانان فراهم کنند .اقامتگاه بوم گردی گندم بریان شهداد کرمان که به سبک سنتی و با کاهگل بنا شده است با داشتن ۸ اتاق دو نفره، ظرفیت پذیرایی از ۱۶ گردشگر را دارد. علاوه بر اینجا، اقامتگاه بوم گردی کلوت کرمان هم جزو گزینه‌های مناسب برای اقامت در شهر کرمان می‌باشد.
از جمله خدمات و امکانات اقامتگاه بوم گردی گندم بریان می توان به اینترنت، توالت ایرانی و فرنگی، حمام مشترک، آشپزخانه عمومی برای پخت و پز میهمانان و راهنمای تور برای کمک به گردشگران جهت بازدید از جاذبه های گردشگری اطراف اشاره کرد. سیستم سرمایشی و گرمایشی اتاق‌ها اسپیلیت می‌باشد.
در حیاط اقامتگاه بوم گردی گندم بریان شهداد کرمان تخت و میز و صندلی هایی از جنس نخل ها قرار داده شده است که میهمانان برای صرف غذا یا چای و استراحت می توانند از آن‌ها استفاده کنند و از فضای زیبا و سرسبز محوطه اقامتگاه که با درختان و گل ها آراسته شده است لذت ببرند. لیست غذاهای قابل سرو در اقامتگاه بوم گردی گندم بریان شهداد شامل: زرشک پلو با مرغ، جوجه کباب، بزقرمه، گوجه پلو، قاتق بنه، اشکنه، آبگوشت آجیلی، آبگوشت محلی، کشک بادمجان، لوبیا پلو، سالاد فصل/ سالاد شیرازی، ماست محلی/ ترشی می‌شوند.
از دیگر جاذبه های این شهر می توان به کلوت ها اشاره کرد که در اثر فرسایش زمین در اثر عواملی مثل آب و باد در طول سالیان طولانی به وجود می آیند. رود شور که تنها رود دائمی است که در کویر لوت جریان دارد از نزدیکی این کلوت‌ها عبور می کند و باعث رطوبت دیواره‌های کلوت‌ها شده است. ضمنا می‌توانید برای هر نوع بلیط هواپیما داخلی و خارجی به سایت خرید اینترنتی بلیط هواپیما سفرمارکت مراجعه کنید.

اماکن نزدیک اقامتگاه بوم گردی گندم بریان کرمان


فاصله تا قلعه شفیع آباد: ۶۰۰ متر
فاصله تا کاروانسرای شفیع آباد: ۶۱۰ متر
فاصله تا کوه پلوار: ۷۸ کیلومتر
فاصله تا شهر کرمان: ۱۱۱ کیلومتر
فاصله تا پایانه مسافربری کرمان: ۱۱۷کیلومتر
فاصله تا ایستگاه راه آهن کرمان: ۱۱۹ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان: ۱۲۷ کیلومتر
فاصله تا آبشار سیمک: ۱۵۱ کیلومتر



امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است