search
menu

اقامتگاه بوم گردی کلوت کرمان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی کلوت کرمان
اماکن نزدیک اقامتگاه بوم گردی کلوت کرمان

درباره اقامتگاه بوم گردی کلوت کرمان


اقامتگاه بوم گردی کلوت در استان کرمان، شهرستان شهداد، روستای شفیع آباد قرار گرفته است. روستای شفیع آباد از توابع شهرستان شهداد استان کرمان می باشد که در فاصله ۱۷ کیلومتری شمال شرقی شهداد و ۱۱۷ کیلومتری شمال شرقی مرکز استان (کرمان) واقع شده است. به دلیل آب و هوای گرم و خشک، بهترین فصل سفر به این منطقه از مهرماه تا فروردین ماه می باشد.
اقامتگاه بوم گردی کلوت کرمان با طرح قدیمی، نمای کاهگلی و سقف گنبدی شکل، فضایی کاملا سنتی را برای علاقه مندان به زندگی روستایی فراهم کرده است. بهتر است بدانید که اقامتگاه بوم گردی کلوت کرمان شامل یک آلاچیق ۷۰ متری و ۶ اتاق به صورت دو اتاق ۱۵ متری سه تخته، یک اتاق ۳۲ متری ۵ تخته و سه اتاق ۱۲ متری سه تخته می باشد که دارای ظرفیت کف خواب نیز می باشد و در مجموع ظرفیت اسکان و پذیرش ۴۰ گردشگر را دارد.
تمامی اتاق های اقامتگاه بوم گردی کلوت کرمان فاقد سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی هستند بنابراین مهمانان گرامی می بایست از سرویس بهداشتی و حمام داخل محوطه اقامتگاه بوم گردی کلوت کرمان به صورت مشترک استفاده نمایند. از جمله خدمات و امکاناتی که اقامتگاه بوم گردی کلوت برای رفاه مهمانان گرامی در نظر گرفته می توان به راهنمای تور های گردشگری، پرسنل مسلط به زان انگلیسی برای راهنمایی گردشگران غیر ایرانی، آشپزخانه دارای تمامی امکانات مورد نیاز آشپزی و سیستم سرمایشی و گرمایشی ( اسپیلیت ) اشاره کرد.
لازم به ذکر است که این اقامتگاه بوم گردی دارای پارکینگ اختصاصی نمی باشد لذا طبیعت گردان عزیز می توانند از فضای غیرمسقف جلو اقامتگاه برای پارک ماشین استفاده نمایند. بزقورمه، کشک و بادمجان، آبگوشت از انواع غذا های محلی و لذیذی ست که در اقامتگاه بوم گردی کلوت کرمان فراهم شده که گردشگران عزیز می توانند در صورت تمایل و هماهنگی قبلی با پرسنل این مجموعه سفارش داده و میل نمایند. به غیر از این اقامتگاه، هتل جهانگردی کرمان هم گزینه مناسبی برای گذراندن تعطیلات در کرمان می‌باشد.
از برنامه های خاص و ویژه اقامتگاه بوم گردی کلوت کرمان برای مهمانان گرامی می توان موسیقی محلی زنده، کویر نوردی با ماشین آفرود و کمپ تفریحی و گردشگری در کویر را نام برد. ضمنا می‌توانید برای هر نوع بلیط هواپیما داخلی و خارجی به سایت خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت مراجعه کنید.

اماکن نزدیک اقامتگاه بوم گردی کلوت کرمان


فاصله تا کاروانسرای شفیع آباد: ۲۸۰ متر
فاصله تا شهر شهداد: ۱۸ کیلومتر
فاصله تا رودخانه سیرچ: ۴۳ کیلومتر
فاصله تا کوه پلوار: ۸۳ کیلومتر
فاصله تا عمارت شترگلو: ۱۰۸ کیلومتر
فاصله تا گنبد جبلیه: ۱۱۶ کیلومتر

امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است