search
menu

هتل پارس کرمان

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پارس کرمان
اماکن نزدیک به هتل پارس کرمان

درباره هتل پارس کرمان


هتل بین المللی پارس کرمان از مجموعه هتل‌های پارس است که در سال ۱۳۸۱ تاسیس شد. هتل پارس در زمینی به مساحت ۳۲ هزار متر مربع و با زیربنایی نزدیک به ۲۴ هزار مترمربع ساخته شده است. هتل پارس شامل ۸ طبقه است که شامل پارکینگ و پیلوت نیز می‌شود.
هتل پارس کرمان دارای چند نوع مختلف اتاق و سوئیت ویژه سلایق و تعداد متفاوت مهمانان می‌باشد. هتل پارس دارای ۱۶۴ اتاق دو تخته، ۵ اتاق دو نفره پارس، ۱ سوئیت فستا (اتاق عروس و داماد)، ۲۴ سوئیت یک خوابه، سوئیت لوکس دو خوابه پارس و سوئیت لوکس یک خوابه آریا است.
هتل پارس کرمان برای برگزاری مجالس، مهمانی‌ها و کنفرانس‌ها نیز دارای امکانات متنوعی است. سالن‌های کنفرانس، اجتماعات و مهمانی‌های هتل پارس کرمان عبارتند از: سالن ضیافت آریا، سالن ضیافت آپادانا، سالن ارگ، سالن کنفرانس مشتاق، سالن‌های کنفرانس اندیشه ۱ و ۲.
همچنین هتل پارس برای پذیرایی وعده‌های غذایی گوناگون، دو رستوان به نام‌های رستوران ستاره و رستوران آینه دارد. کافی شاپ لابی هتل پارس و کافی شاپ کارمانیا، دو کافی شاپ هتل هستند که برای دیدارها یا پذیرایی‌ در میان وعده، مناسب هستند.
برای آنکه مهمانان هتل پارس کرمان از برنامه ورزشی خود عقب نمانند و از تناسب اندام خود غافل نشوند، امکاناتی مانند سالن بدنسازی، استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی و یک زمین تنیس در این هتل ساخته شده است.
اینترنت در تمامی فضاهای هتل پارس کرمان در دسترس است و برای ارتباط با فضای مجازی در طول سفر، به شما کمک می‌کند. اما اگر این کافی نیست، کافی نت هتل پارس، باقی نیازهای اداری و اینترنتی شما را برطرف می‌کند.
سالن سینمای هتل پارس برای نمایش فیلم در دسترس شماست. برای تامین نیازهای مختلف یا سوغاتی، غرفه‌های تجاری (صرافی، لوازم کادویی، پوشاک مردانه، آتلیه فیلم و عکس، کتابفروشی، گلفروشی، آرایشگاه مردانه و زنانه، غرفه گردشگری، اتاق کودک، غرفه پته و گلیم) در هتل پارس تعبیه شده است.
تاکسی سرویس ۲۴ ساعته از دیگر امکاناتی است که در هتل پارس کرمان، در اختیار مهمانان است.
هتل پارس تا فرودگاه و ایستگاه راه آهن کرمان، نزدیک به ۷ کیلومتر فاصله دارد. قرار گرفتن در بلوار جمهوری اسلامی کرمان، دسترسی بسیار مناسبی را برای هتل فراهم کرده است.

اماکن نزدیک به هتل پارس کرمان


مجموعه گنجعلی‌خان تا هتل پارس کرمان: ۵ کیلومتر
حمام ابراهیم خان تا هتل پارس کرمان: ۵ کیلومتر
بازار بزرگ تا هتل پارس کرمان: ۶ کیلومتر
قلعه دختر تا هتل پارس کرمان:۱۲ کیلومتر
موزه زرتشتیان تا هتل پارس کرمان: ۱۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است