search
menu

هتل کرمانیا کرمان

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
هتل کرمانیا کرمان
اماکن نزدیک هتل کرمانیا کرمان

هتل کرمانیا کرمان


هتل کرمانیا کرمان یکی از نو سازترین هتل ‌های این شهر است. هتل کرمانیا کرمان در سال ۱۳۹۷ در بلوار جمهوری کرمان شروع به کار کرده است و از مزیت‌‌های هتل کرمانیا کرمان می توان به موقعیت مکانی‌ هتل کرمانیا کرمان اشاره کرد. برای مثال ۳۷ دقیقه با باغ شاهزاده فاصله دارد. جالب است بدانید که اگر از هتل کرمانیا کرمان بیرون بیایید رستوران ‌ها و فست فود‌های زیادی را اطرافتان مشاهده خواهید کرد.
اگر اهل فست فود باشید شهرزاد و تورینو و اگر اهل غذاهای اصیل ایرانی باشید، رستوران‌ های البرز و میعاد در نزدیکی‌ هتل کرمانیا کرمان قرار گرفته است. اتاق‌های هتل کرمانیا کرمان ظرفیت‌‌های مختلفی دارند و اقامت شما شامل صبحانه نیز خواهد بود.بد نیست بدانید که امکانات اتاق‌های هتل کرمانیا کرمان شامل: بسته آرایشی و بهداشتی، سشوار، یخچال، سرویس ایرانی، خدمات بیدار باش، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، اتو در اتاق، تلفن، اینترنت در اتاق، صندوق امانات، روم سرویس ۲۴ ساعته، سرویس فرنگی،کمد لباس می شوند.
احتمالا با شنیدن اینکه شهر کرمان ۷ هزار جاذبه تاریخی را در خود جای داده تعجب می کنید. آثاری که ۷۰۰ مورد آن ها در لیست آثار ملی قرار دارند. برخی از اماکن و جاذبه های گردشگری شهر کرمان: میدان گنجعلی خان ، حمام وکیل، گنبد جبلیه، ارگ بم، باغ شاهزاده ماهان، موزه هنرهای معاصر کرمان، شهر بابک از کهن‌ترین جاهای دیدنی کرمان، یخدان مویدی، بردسیر، دشت لوت، کلوت شهداد ، شهر افسانه‌ای کلوت‌ها، ارگ راین، آتشکده آناهیتا و خیلی جاهی دیگر که ما فقط تعدادی از آنها را برای شما معرفی نمودیم.
هتل کرمانیا کرمان از لحاظ موقعیت مکانی دسترسی مناسبی به اماکن دیدنی شهر از جمله باغ موزه هرندی، مسجد امام و همچنین فرودگاه بین المللی کرمان دارد. امکانات کلی که هتل کرمانیا کرمان به مسافران ارائه می دهد عبارتند از: لابی، کافی شاپ، رستوران، اینترنت در لابی، روزنامه در لابی، فضای سبز، نماز خانه، کتابخانه که هر لحظه در اختیار شما می باشند. جالب است بدانید که هتل کرمانیا کرمان به مجموعه بازار گنجعل یخان، یخدان مویدی، باغ فتح آباد خیلی نزدیک است.
نکته جالب اینکه هتل کرمانیا کرمان با برخورداری از پرسنلی مجرب و امکانات رفاهی مناسب اقامتی خوش را برای شما میهمانان گرامی تدارک دیده و آرزومند است. قوانین و مقررات هتل کرمانیا کرمان اینطور تعریف شده که: ساعت ورود مسافران به هتل ۱۴ بعداز ظهر و ساعت خروج ۱۲ ظهر می باشد. لازم به ذکر است که هتل کرمانیا کرمان برای کودکان کمتر از دو سال در صورت عدم استفاده از امکانات هتل رایگان و از دو تا دوازده سال نیم بها و از دوازده سال به بالا به صورت کامل هزینه دریافت می نماید. لطفا به این موضوع در انتخاب سرویس اضافه دقت نمایید. همچنین قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

اماکن نزدیک هتل کرمانیا کرمان


فاصله تا ترمینال ۵ کیلومتر، ۱۰ دقیقه با خودرو
فاصله تا راه آهن ۶ کیلومتر، ۱۰ دقیقه با خودرو
فاصله تا فرودگاه ۷ کیلومتر، ۱۵ دقیقه با خودرو
فاصله تا نمایشگاه بین المللی کرمان با خودرو ۲۰ دقیقه



امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است