search
menu

هتل ایرانگردی کرمان | هتل جهانگردی ۲ کرمان

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره مجتمع جهانگردی ۲ کرمان
اماکن نزدیک مجتمع جهانگردی ۲ کرمان

درباره مجتمع جهانگردی ۲ کرمان


مجتمع جهانگردی ۲ کرمان در سال ۱۳۹۴ افتتاح و جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات بهتر به مسافران و گردشگران در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت. مجتمع جهانگردی ۲ کرمان با ظرفیت ۳۰ باب اتاق از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار می ‌باشد. بد نیست بدانید که اتاق های مجتمع جهانگردی ۲ کرمان همگی در طبقه همکف واقع شده اند. از لحاظ موقعیت مکانی هتل ایرانگردی و جهانگردی در بلوار جمهوری و در ۳ کیلومتری تا استادیوم باهنر قرار گرفته است.
همچنین هتل دو ستاره ایرانگردی و جهانگردی کرمان امکان دسترسی به فرودگاه آیت الله هاشمی رفسنجانی با فاصله ۴ کیلومتر را فراهم ساخته است که از مزیت های هتل محسوب می شود. امکانات کلی مجتمع جهانگردی ۲ کرمان شامل: نمازخانه، فتوکپی، فکس، پرینتر، چایخانه سنتی، روزنامه، فضای سبز، کافی نت، خدمات تور، شبکه پخش فیلم، تلفن در لابی، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، خدمات خانه داری، لاندری (خشکشویی)، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی می شوند.
از انجایی که شهر کرمان به واسطه داشتن سابقه تاریخی و فرهنگی سالانه میزبان تعداد کثیری از گردشگران ایرانی و خارجی است، گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی برای سرویس دهی بهتر اقدام به ساخت و بهره برداری مجتمع جهانگردی ۲ کرمان کرده است. بد نیست کمی هم در مورد امکانات موجود در اتاق های مجتمع جهانگردی ۲ کرمان صحبت کنیم. اتاق های این هتل دارای امکاناتی از جمله: روم سرویس، صبحانه، شبکه پخش فیلم، یخچال، چای ساز، آب رایگان ، کمد لباس، تلفن در اتاق، تلویزیون ،حمام ،لوازم بهداشتی ،امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق دراتاق، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، تلویزیون در اتاق، اینترنت در اتاق ،سیستم گرمایش و سرمایش ،سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق را می توان نام برد.
مجتمع جهانگردی ۲ کرمان با کادری مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می باشند. همانطور که می دانید کرمان از بزرگ ترین استان های ایران است که در دل کویر در سمت جنوب شرقی کشور قرار گرفته و پر از جاذبه های تاریخی است. احتمالا با شنیدن اینکه این شهر ۷ هزار جاذبه تاریخی را در خود جای داده تعجب می کنید آثاری که ۷۰۰ مورد آن ها در لیست آثار ملی قرار دارند.
برخی از اماکن و جاذبه های گردشگری شهر کرمان: میدان گنجعلی خان ، حمام وکیل، گنبد جبلیه، ارگ بم، باغ شاهزاده ماهان، موزه هنرهای معاصر کرمان، شهر بابک از کهن‌ترین جاهای دیدنی کرمان، یخدان مویدی، بردسیر، دشت لوت، کلوت شهداد ، شهر افسانه‌ای کلوت‌ها، ارگ راین، آتشکده آناهیتا و خیلی جاهی دیگر که ما فقط تعدادی از آنها را برای شما معرفی نمودیم. شما با سفر به کرمان و اقامت در مجتمع جهانگردی ۲ کرمان می توانید لحظات خوش و خاطره انگیزی کنار خانواده و یا دوستان در ذهن خود به یادگار حک نمایید.

اماکن نزدیک مجتمع جهانگردی ۲ کرمان


فاصله تا بیمارستان شفا: ۵۰۰ متر
فاصله تا باغ پسته: ۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد گنج علی خان: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه: ۸ کیلومتر
فاصله تا پایانه مسافربری: ۵ کیلومتر


امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است