search
menu

هتل کلیاس کرمان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل کلیاس کرمان
امکانات و خدمات عمومی هتل کلیاس کرمان
اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها
امکانات تفریحی و رفاهی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سنتی کلیاس کرمان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل کلیاس کرمان


هتل کلیاس کرمان هتلی سنتی در محله زریسف کرمان است که ساختمانش قدمتی ۲۵۰ ساله دارد و از دوران قاجار به یادگار مانده است. این خانه یک طبقه بعد از مرمت و بازسازی در سال ۱۴۰۰ به عنوان هتلی سنتی افتتاح شد. بهترین وجه اقامت در هتل کلیاس نزدیکی به شمار زیادی از برترین اماکن تاریخی و جاهای دیدنی کرمان مثل قلعه دختر، یخدان زریسف، قلعه اردشیر، خانه تاریخی گنجعلی خان، آتشکده زرتشتیان و مسجد تاریخی ملک است. یعنی کسانی که بلیط هواپیما کرمان خریده‌اند و قصد اقامت در بافت تاریخی آن را دارند، می‌توانند با اقامت در این هتل سنتی زمان خود را در اعماق تاریخ سپری کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل کلیاس کرمان


یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد هتل کلیاس حمام سنتی آن است که در کمتر هتل سنتی دیده می‌شود. اینجا مهمانان می‌توانند مثل روزهای قدیم از دلاک حمام خدمات ماساژ و کیسه‌کشی بخواهند و خستگی از تن درکنند. مزیت بعدی این هتل موقعیت مکانی آن است. هتل Kelyas Traditional Hotel Kerman پارکینگ کوچکی دارد که با ظرفیتی محدودی به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. البته نمی‌توان گفت پارکینگ ولی فضای پارک ۲ خودرو در آن وجود دارد و از آنجایی که خود هتل نقلی و کوچک است، ظرفیت پارکینگ هم بسیار کم است. در این هتل اینترنت نیز رایگان است و می‌توان در طول اقامت در فضای مجازی گشت و با دوستان در ارتباط بود.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها


هتل سنتی کلیاس در مجموع ۷ اتاق دارد که همه آن‌ها دارای تخت هستند و در ظرفیت‌های ۱ تا ۵ نفره ارائه می‌شوند. مثل اکثر خانه‌های تاریخی و هتل‌های سنتی اتاق‌های این هتل نیز اسم‌هایی برای خود دارند: اتاق فیروزه، اتاق رخبام، اتاق سه دری، اتاق شمس العماره، اتاق کرسی، اتاق شاه‌نشین و اتاق گوشواره که هیچ‌کدام ظرفیت اضافه ندارند. همه این اتاق‌ها دارای سرویس بهداشتی و حمام مجزا هستند و سیستم گرمایشی و سرمایشی آن‌ها به صورت مدرن است. اتاق‌های هتل به سبک کلاسیک و زیبایی دکور شده‌اند و در آن‌ها امکاناتی نظیر میز و صندلی، تخت، یخچال، رخت آویز و تهویه مطبوع قرار داده شده است. این اتاق‌ها فاقد تلویزیون هستند و مهمانانشان را از هیاهوی دنیای مدرن جدا می‌کنند.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل


جذاب‌ترین قسمت هتل‌های سنتی و خانه‌های قدیمی حیاط‌های آن‌ها هستند که زیبایی دوچندانی به اقامتگاه می‌دهند. در هتل کلیاس دیگر خبری از حوض‌ بزرگ و درختان بلند نیست ولی حیاط نقلی‌اش به اندازه کافی دلنشین است. یک حوض کوچک وسط حیاط است و چند درختچه آن را احاطه کرده‌اند. میز و صندلی‌هایی هم برای هم‌نشینی مهمانان دور حوض چیده شده‌اند. مهمانان هتل کلیاس می‌توانند با هماهنگی قبلی از خدمات تور کرمان نیز بهره‌مند شوند و یا برای رفتن به نقاط مختلف شهر از خدمات تاکسی سرویس هتل استفاده کنند. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده راهنمایی در این امور هستند. در این هتل سنتی مغازه کوچکی وجود دارد که می‌توان سوغاتی‌ و هدیه‌های خوبی از آنجا تهیه کرد.

رستوران هتل


اقامتگاه سنتی کلیاس شربت خانه‌ای دارد که مهمانان می‌توانند آنجا نوشیدنی‌ها و غذاهای محلی و اصیل ایرانی را سفارش داده و میل کنند. این شربت خانه دارای یک چایخانه و یک تالار پذیرایی است. مهمانان هتل می‌توانند هر روز صبح با مراجعه به این تالار صبحانه خود را میل کنند. این تالار ظرفیت ۳۰ نفری دارد و می‌تواند از همه مهمانان هتل پذیرایی کند. البته رستوران‌های مثل رستوران سنتی عمارت حیران، سفره خانه سنتی خان سالار و رستوران کیخسرو تنها چند قدم با ساختمان هتل فاصله دارند و می‌توان با خرید بلیط هواپیما و اقامت در این هتل وعده‌های دیگر را آنجا میل کرد.

فاصله هتل سنتی کلیاس کرمان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا قلعه دختر: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا قلعه اردشیر: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا آتشکده زرتشتیان: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا یخدان زریسف: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا مجموعه گنجعلی خان: ۱.۸ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است