search
menu

اقامتگاه بوم گردی کاشکیلو کرمان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی کاشکیلو کرمان
اماکن نزدیک اقامتگاه بوم گردی کاشیکلو کرمان

درباره اقامتگاه بوم گردی کاشکیلو کرمان


اقامتگاه بوم گردی کاشکیلو در منطقه شهداد، شهرستان کرمان واقع شده است. معماری اقامتگاه بوم گردی کاشیکلو شهداد کرمان تلفیقی از معماری سنتی و مدرن می باشد و قدمت آن به ۶۰ سال پیش برمی گردد. این اقامتگاه بوم گردی با نمای کاهگلی زیبا پس از مرمت و بازسازی از سال ۱۳۹۴ میزبان کویر نوردان و گردشگران بسیاری از سراسر ایران بوده است.
از جمله جاذبه‌های طبیعی و گردشگری این منطقه می‌توان به کلوت‌های شهداد و نبکا ها، آب گرم سیرچ، آب‌ انبار قدیمی حاج محمد تقی، قلعه رموک، قلعه شفیع آباد، دشت گندم بریان گرم ترین نقطه کره زمین، آسیاب آبی دوقلو، آبشار کشیت، رودخانه سیرچ و سرو سیرچ اشاره کرد که در نزدیکی اقامتگاه بوم گردی کاشیکلو شهداد کرمان قرار دارد و گردشگران عزیز می‌توانند در کوتاه ترین زمان به آن‌ها برسند.
جالب است بدانید که حیاط سنگ فرش شده این خانه بومی در کنار حوض کوچک ماهی که با گلدان های زیبا آراسته شده است فضایی بسیار دل نشین و آرامش بخش برای صرف نوشیدنی و چای فراهم کرده است. همچنین تخت‌های چوبی زیبا که دور تا دور اقامتگاه بوم گردی کاشیکلو شهداد کرمان چیده شده است، بسیار مناسب برای سرو غذا و استراحت کردن است.
بهتر است بدانید که اقامتگاه بوم گردی کاشکیلو با ظرفیت اسکان و پذیرش ۲۰ گردشگر، دارای ۴ باب اتاق ۲ تخته و ۲ باب اتاق ۳ تخته می باشد که فاقد سرویس بهداشتی و حمام می‌باشد. به دلیل حفظ معماری و بافت سنتی اقامتگاه بوم گردی کاشیکو شهداد کرمان حمام و سرویس بهداشتی به صورت مشترک و در محوطه اقامتگاه تعبیه شده است. به غیر از اینجا، اقامتگاه بوم گردی گندم بریان کرمان هم از اقامتگاه‌‌های برتر شهر کرمان به شمار می‌رود.
از جمله امکانات ارائه شده در این اقامتگاه می‌توان ارائه صبحانه، سرویس اینترنت، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در محوطه، تلویزیون در لابی، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، راهنمای تور‌های گردشگری و پارکینگ غیر مسقف را نام برد.شما گردشگران عزیز می توانید در صورت سفارش و هماهنگی قبلی با پرسنل این مجموعه اقامتی انواع غذاهای محلی کرمان نظیر آبگوشت بادمجان و کشک، آبگوشت زیره، آش گندم شیر، خورشت بز قورمه، خورش آلوچه، خورشت به آلو، زیره پلو و لپه پلو با زیره را سفارش و سرو نمایید.
همچنین یک شربت خانه نیز در این مجموعه اقامتی کاشیکلو شهداد کرمان ارائه دهنده انواع نوشیدنی های سنتی ایرانی و دمنوش های گیاهی است که صرف آن ها در حیاط زیبای این اقامتگاه بسیار لذت بخش خواهد بود. ضمنا می‌توانید برای هر نوع بلیط هواپیما داخلی و خارجی به سایت بلیط هواپیما سفرمارکت مراجعه کنید.

اماکن نزدیک اقامتگاه بوم گردی کاشیکلو کرمان


فاصله تا کاروانسرای شفیع آباد ۲۰ کیلومتر
فاصله تا کوه پلوار: ۶۱ کیلومتر
فاصله تا عمارت شترگلو: ۸۵ کیلومتر
فاصله تا جنگل پردیسان قائم: ۹۱ کیلومتر
فاصله تا گنبد جبلیه: ۹۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد وکیل: ۹۶ کیلومتر
فاصله تا مجموعه گنجعلی خان: ۹۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز شهر کرمان: ۹۹ کیلومتر
فاصله تا پایانه مسافربری کرمان: ۱۰۰ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه راه آهن کرمان: ۱-۲ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان: ۱۱۰ کیلومتر
فاصله تا ارگ راین: ۱۵۳ کیلومتر


امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است