search
menu

هتل اخوان کرمان

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل اخوان کرمان
درباره هتل اخوان کرمان

درباره هتل اخوان کرمان


هتل اخوان کرمان یک هتل دو ستاره و مقرون به صرفه در شهر کرمان است. هتل اخوان در خیابان شهید صدوقی کرمان از مهمترین خیابان‌های این شهر قرار گرفته و دسترسی مناسبی به سرتاسر شهر دارد. هتل اخوان در سال ۱۳۶۳ آغاز به کار کرد و در سال ۱۳۸۵ بازسازی شد.
هتل اخوان در ۲ طبقه با ۴۰ اتاق، ظرفیت ۸۰ تخت را دارد. همچنین پارکینگی بزرگ با ظرفیت ۲۰۰ خودرو دارد که علاوه بر مهمانان مقیم هتل برای دیگر مهمانان هتل در همایش‌ها و مراسم نیز قابل استفاده است. هتل اخوان کرمان دو نوع اتاق یک تخته و دو تخته در اختیار دارد.
هتل اخوان به عنوان یک هتل دو ستاره، مجموعه استانداردی از امکانات و خدمات را عرضه می‌کند که می‌توان به روم سرویس، صبحانه رایگان، یخچال، مبلمان، آباژور، آب معدنی رایگان، کمد لباس، تلفن، حمام به همراه لوازم بهداشتی و دمپایی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، تلویزیون صفحه تخت، اینترنت بی سیم در فضای اتاق و لابی، سیستم گرمایشی و سرمایشی و سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق اشاره کرد.
از خدمات و امکانات جانبی هتل اخوان کرمان نیز به موارد زیر اشاره کرد: صندوق امانات، نمازخانه، فکس، تاکسی سرویس ۲۴ ساعته، اتاق چمدان، روزنامه، فضای سبز، خدمات باربری، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات بیدار باش، خدمات نظافت اتاق، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و طبقات.
از جمله مکان‌های تاریخی و گردشگری که در پیرامون هتل اخوان هستند می‌توان به مجموعه گنجعلی‌ خان، میدان آزادی، بازار بزرگ، باغ موزه هرندی، مسجد ملک، یخدان مؤیدی، موزه آکواریوم، حمام ابراهیم خان، موزه زرتشتیان کرمان اشاره کرد که در فاصله ۲ تا ۳ کیلومتری هتل هستند.
همچنین پایانه مسافربری ۶ کیلومتر، ایستگاه راه آهن ۸ کیلومتر و فرودگاه بین المللی کرمان ۱۱ کیلومتر تا هتل اخوان فاصله دارد.

درباره هتل اخوان کرمان


بازار بزرگ تا هتل اخوان کرمان:۲ کیلومتر
قلعه دختر تا هتل اخوان کرمان:۳ کیلومتر
موزه زرتشتیان تا هتل اخوان کرمان:۳ کیلومتر
ایستگاه راه آهن تا هتل اخوان کرمان:۸ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است