search
menu

هتل آپارتمان آسام کرمان

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان آسام کرمان
اماکن نزدیک هتل آپارتمان آسام کرمان

درباره هتل آپارتمان آسام کرمان


هتل آپارتمان آسام کرمان نخستین و مجهزترین هتل آپارتمان شهر تاریخی کرمان است که در سال ۱۳۹۶ تاسیس گشته و با داشتن ۱۶ واحد اقامتی وسیع و راحت، چندسالی است که افتخار میزبانی از گردشگران شهر کرمان را بر عهده گرفته است. از آنجایی که هتل آپارتمان آسام کرمان در موقعیت مکانی بسیار مناسب و در خیابان شهید بهشتی کرمان قرار گرفته، میهمانان هتل به راحتی قادر خواهند بود که در طول اقامت خود در این هتل به اماکن جذاب و دیدنی شهر تاریخی کرمان دسترسی داشته باشند.
گفتنی است که جاذبه هایی تاریخی نظیر موزه هرندی، بازار بزرگ و مسجد جامع کرمان در نزدیکی این هتل واقع شده است و این امکان برای گردشگران فراهم شده که با صرف اندک زمانی از این اماکن بسیار دیدنی بازدید کنند. هزینه اندک اقامت در هتل آپارتمان آسام کرمان و وجود امکانات متنوع و فراوانی نظیر پارکینگی امن و مطمئن با گنجایش ۱۶ خودرو و آسانسوری برای دسترسی به طبقات بالاتر در این هتل سبب گردیده که هتل آپارتمان آسام کرمان به یکی از برترین و اقتصادی ترین گزینه های اقامت در شهر کرمان مبدل شود.
از آنجایی که هتل پارتمان آسام کرمان از پارک کودک سرسبزی نیز برخوردار است، میهمانان هتل قادر خواهند بود که کودکان خود را در طول اقامت خود در این مکان سرگرم نگه دارند. پارک کودک هتل با داشتن امکاناتی نظیر تاب، سرسره و غیره نیاز میهمانان هتل را برای یافتن فضای سبز و مراکز تفریحی کودکان رفع می کند.
علاوه بر پارک کودک، هتل آپارتمان آسام کرمان از دیگر امکاناتی نظیر پارکینگ (با گنجایش ۱۶ خودرو)، آسانسور، پله اضطراری، کپسول آتش نشانی، صندوق امانات، دستگاه واکس کفش و سیستم تهویه مطبوع برخوردار بوده و قادر است خدماتی از قبیل خشکشویی، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خانه داری، بیدار باش، فکس و روم سرویس را به میهمانان هتل عرضه دارد.
از دیگر مزایای اقامت در هتل آپارتمان آسام کرمان، برخورداری از آشپزخانه ای اختصاصی در هتل است. آشپزخانه مجزای هتل این امکان را برای میهمانان فراهم می سازد که حس اقامت در خانه را تجربه و غذاهای مورد علاقه خود را در داخل هتل نیز طبخ کنند. از دیگر امکانات موجود در واحدهای اقامتی این هتل می توان به اسباب و وسایلی نظیر تلویزیون، یخچال، چای ساز، مبلمان، آباژور، تلفن، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و لوازم استحمام اشاره کرد.
افزون بر این ها، کلیه اتاق های هتل آپارتمان آسام کرمان به سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، سیستم اعلام و اطفاء حریق و تهویه مطبوع مجهز شده اند. ناگفته نماند که اینترنت پرسرعت نیز از مواردی است که در همان ابتدا در اختیار میهمانان گرامی هتل قرار خواهد گرفت.
همان طور که گفته شد، هتل آپارتمان آسام کرمان از نظر موقعیت مکانی نیز در جای بسیار مناسبی قرار گرفته است. این هتل با نزدیکی به اماکن دیدنی چون کتابخانه ملی، میدان ارگ، میدان آزادی، بازار وکیل، مجموعه گنجعلیان و مسجد جامع کرمان این امکان را برای میهمانان فراهم آورده تا در کوتاه ترین زمان ممکن به این جاذبه های تاریخی و تفریحی دسترسی داشته باشند.
در آخر باید گفت که هتل آپارتمان آسام کرمان با داشتن امکاناتی فراوان و قرار گرفتن در مکانی بسیار مناسب، یکی از برترین گزینه های اقامت در شهر تاریخی کرمان محسوب می شود و قادر است اقامتی لذت بخش و به یادماندنی را برای گردشگران رقم بزند.

اماکن نزدیک هتل آپارتمان آسام کرمان


فاصله هتل آپارتمان آسام کرمان تا مراکز خرید: ۴ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان آسام کرمان تا ترمینال مسافربری: ۶ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان آسام کرمان تا ایستگاه قطار: ۷ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان آسام کرمان تا فرودگاه: ۱۰ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان آسام کرمان تا نمایشگاه بین المللی: ۲۱ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است