search
menu

هتل پانیذ کلاردشت

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پانیذ کلاردشت
امکانات عمومی هتل
امکانات و واحدهای هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پانیذ کلاردشت تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل پانیذ کلاردشت


هتل پانیذ کلاردشت هتلی دو ستاره است و با داشتن چشم اندازی بسیار زیبا در استان مازندران قرار گرفته است. قرار گیری آن در طبیعتی زیبا و سرسبز سبب شده است تا طرفداران زیادی داشته باشد. این هتل با داشتن کادری مجرب و امکاناتی مناسب از هتل‌های خوب و مناسبی است که در صورت خرید بلیط هواپیما ساری و سفر به شمال کشور می‌توانید آن را رزرو و اقامتی آسوده خاطر را در آن تجربه کنید. تجربه اقامت در محیط آرام هتل و واحدهای ویلایی آن می‌تواند یک تجربه بسیار ناب برای مسافران باشد. در ضمن ویلاها نگهبانی دارند و با آرامش خاطر می‌توانید در این ویلاها اقامت کنید. در ادامه در رابطه با امکانات ارایه شده در هتل توضیحاتی اجمالی ارایه خواهد شد.

امکانات عمومی هتل


هتل پانیذ کلاردشت از امکانات مناسبی برخوردار است و این امکانات درخور یک هتل دو ستاره در یکی از بهترین مناطق شمالی ایران است. شاید به نظر برسد چون این هتل بصورت ویلایی است لابی ندارد اما جالب است بدانید در ساختمان پذیرش هتل لابی وجود دارد و شما می‌توانید در مواقع نیاز به لابی مراجعه کنید و در آنجا استراحت کنید یا با اشخاص دیگر قرار ملاقات بگذارید. هتل رستوران ندارد ولی کافی شاپ دارد. با وجود اینکه هتل رستوران ندارد ولی لوازم مورد نیاز پخت و پز در واحدهای آن تا حد نیاز موجود است. هتل پانیذ دارای پارکینگ رایگان است ولی بصورت غیر مسقف است.
از سایر امکانات هتل می‌توان به وجود اینترنت رایگان نیز اشاره کرد. سیستم اعلام حریق نیز برای تامین امنیت جانی مسافران در ساختمان و واحدهای هتل تعبیه شده است. برای مراقبت از وسایل با ارزش و گرانقیمت مسافران هتل مجهز به صندوق امانات نیز می‌باشد. نمازخانه‌ای جداگانه نیز برای نمازگزاران ساخته است تا مسافران با خیالی آسوده به امور دینی خود بپردازند. هتل از نظر سیستم گرمایشی و سرمایشی نیز تجهیز است و از این نظر جای هیچ نگرانی نیست. لازم به ذکر است که سرویس بهداشتی موجود در هتل از نوع ایرانی است.

امکانات و واحدهای هتل


اتاق‌ها و در واقع واحدهای هتل که بصورت ویلا هستند بصورت مبله هستند و همگی پنجره‌هایی رو به بیرون دارند و سبب شده که اقامتی دلچسب‌تر در واحدها داشته باشید. درست است که ساختمان‌ها زیاد به روز نیستند ولی تمیزی و امکانات اولیه کافی سبب شده است تا اقامت در آن‌ها با خیال راحت‌تری صورت گیرد. یخچال و لوازم مورد نیاز برای پخت و پز شامل اجاق گاز، سینک ظرفشویی، ماهیتابه و قابلمه در تک تک ویلاها یافت می‌شود. اتاق‌ها سیستم تهویه و سیستم گرمایشی و سرمایشی نیز دارند که سبب آرامش خاطر بیشتر مسافران شده است و در سرمای زمستان و گرمای تابستان بدون هیچ دغدغه خاصی می‌توانید در این واحدها اقامت داشته باشید.
اینترنت از دیگر مواردی است که در هتل وجود دارد و سبب شده است تا مسافران با خیال راحت به کارهای آنلاینشان بپردازند. اتاق‌ها به تلویزیون نیز مجهز هستند و می‌توانند سرگرم شوند. واحدهای هتل ویلایی هستند و شامل ۴۵ واحد اقامتی است که می‌توان به ویلاهای یک خوابه دو تا سه نفره اشاره کرد.

رستوران هتل


هتل پانیذ کلاردشت رستوران ندارد ولی بجای آن لوازم پخت و پز موجود در اتاق‌ها می‌تواند در تهیه غذا برای مسافران بکار گرفته شود. با اینکه رستوران وجود ندارد ولی کافی شاپ از گزینه‌هایی است که در هتل قرار دارد.

فاصله هتل پانیذ کلاردشت تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا آبشار آکاپل: ۱۳.۲ کیلومتر
فاصله تا دریاچه ولشت: ۲۱.۹ کیلومتر
فاصله تا علم کوه: ۲۷.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک فین چالوس: ۴۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است