search
menu

هتل باران سبز کلاردشت

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل باران سبز کلاردشت
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
خدمات و امکانات هتل
فاصله هتل باران سبز کلاردشت تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل باران سبز کلاردشت


هتل باران سبز کلاردشت هتلی میان‌رده در ابتدای جاده جنگلی کلاردشت با خدمات و امکانات مختلفی است. کلاردشت جزوه جذاب ترین مناطق شمالی کشور است که گردشگران از نقاط مختلف ایران را به خرید بلیط هواپیما و سفر به سمت مناطق شمالی ایران ترغیب می کند. این منطقه با طبیعت بکر و آرامش خاصی که دارد جزو محبوب ترین مناطق بین طبیعت گردها نیز هست. از کلاردشت به عنوان بهشت ایران می‌شود و اگر می خواهید اقامتی چند روزه به دور از هیاهوی شهری در دلیل بهشت داشته باشید بد نیس هتل باران سبز را به عنوان اقامتگاه در نظر بگیرید. این هتل با قرارگیری در ارتفاع ۱۵۰۰ متری از سطح دریا منظره بسیار خوبی از سرسبزی دشت های کلاردشت را پیش چشم خود دارد. از جمله برترین ویژگی های اقامت در این هتل علاوه بر چشم انداز زیبا، فضای آرامش بخش حاکم بر محمد هتل و دسترسی آسان آن به شهر است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


این هتل ۴۲ واحد اقامتی شامل سوئیت های دونفره با یک تخت دبل و ظرفیت یک نفر اضافه و ویلاهای دوبلکس چهار نفره با دو تخت سینگل و یک تخته دابل بدون نفر اضافه دارد. چشم انداز پیش روی اتاق های این هتل مناظر زیبایی از جنگل و دشت های اطراف است. اتاق های هتل همگی مبله و دارای دراور، کمد لباس، یخچال و امکانات پخت و پز هستند. در روز ورود آب رایگان در همه اتاق خواب قرار می‌ گیرد. برای سرگرمی مهمانان داخلی اتاق ها تلویزیون قرار داده شده است. برخی واحدها اقامتی دارای سرویس بهداشتی فرنگی و برخی دیگر دارای سرویس ایرانی هستند. حمام اتاق ها دارای دوش و مجهز به لوازم بهداشتی شامل صابون، شامپو و حوله اند. نوع قفل در اتاق ها مجموعه کلید است و اتاق ها فاقد صندوق امانات، چای ساز، اینترنت و سیستم تهویه مطبوع هستند.

خدمات و امکانات هتل


از آن جایی که هتل باران سبز کلاردشت در دشت های سرسبز کلاردشت واقع شده و هتلی معمولی است نباید انتظار خدمات و امکانات فراوانی را از آن داشت. به طور مثال این هتل فاقده امکاناتی مانند استخر، ترانسفر فرودگاهی، کافی نت، خدمات برای معلولان و غیره است. برای مهمانی که با خودروی شخصی خود به این منطقه سفر کرده اند پارکینگ رایگان در نظر گرفته شده. بد نیست بدانید که پارکینگ هتل به صورت روباز است. اگر با خرید بلیط ارزان هواپیما و به صورت هوایی به سمت کلاردشت سفر کرده اید یا به هر دلیلی فاقد خودروی شخصی هستید، می توانید از خدمات کرایه اتومبیل بدون راننده هتل و یا تاکسی سرویس آن استفاده کنید. مهمانان می توانند با استفاده از وسیله های پخت و پز در آشپزخانه هتل غذاهای مورد علاقه خود را تهیه کنند.
وسیله های پخت و پز آشپزخانه شامل اجاق گاز، ظروف پخت و پز، ظروف پذیرایی و سینک ظرفشویی است. خدمات تور، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، صندوق امانات و مینی بار با هزینه از جمله خدمات این هتل هستند. در طبقه همکف لابی هتل با ظرفیت ۸۰ مهمان قرار دارد و مهمانان در این بخش می توانند به اینترنت رایگان هتل دسترسی داشته باشند. برای سرگرمی و تفریح کودکان پارک مخصوص کودکان احداث شده که دارای وسیله های بازی مختلفی است. اقامت در این هتل برای علاقه مندان به طبیعت و آن هایی که می خواهند چند روزی را به دور از تکنولوژی در دل مادر طبیعت سپری کنند پیشنهاد می شود.

فاصله هتل باران سبز کلاردشت تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ اجابیت: ۱۲.۴ کیلومتر
فاصله تا جنگل عباس آباد: ۱۶.۷ کیلومتر
فاصله تا علم کوه: ۳۸.۳ کیلومتر
فاصله تا منطقه حفاظت شده سیاه بیشه: ۷۲.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است