search
menu

اقامتگاه سنتی کمال الملک کاشان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه سنتی کمال الملک کاشان
اماکن نزدیک اقامتگاه سنتی کمال الملک کاشان

درباره اقامتگاه سنتی کمال الملک کاشان


اقامتگاه سنتی کمال الملک کاشان از اقامتگاه‌ های سنتی و مشهور شهر کاشان است. خانه کمال الملک یکی از اقامتگاهای بوم گردی کاشان که حدود ۱۶۰ سال قدمت دارد. این خونه سال ۱۳۹۱ توسط بخش خصوصی خریداری شده بعد از دو سال مرمت، مهر ماه سال ۱۳۹۳ مورد بهره برداری قرار گرفته است. اقامتگاه سنتی کمال الملک کاشان با ۱۰ واحد اقامتی در ۲ طبقه در سال ۱۳۹۳ بازسازی شده است. بد نیست بدانید که اقامتگاه سنتی کمال الملک خونه خود کمال المک نقاش بزرگ کاشانی نیست و فقط به این اسم نامگذاری شده است.
اما می توانید خونه خود ایشون رو که از کاشان حدود نیم ساعت فاصله دارد را از نزدیک ببینید. امکانات کلی موجود در اقامتگاه سنتی کمال الملک شامل: اینترنت رایگان و نامحدود در لابی، کپسول آتش‌نشانی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، خدمات تور، جعبه کمک های اولیه، کرایه اتومبیل با راننده، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی می شوند.
خدمات داخل اتاق ها در اقامتگاه سنتی کمال الملک کاشان شامل : شامپو، صابون.حوله، مهر و جانماز، دستمال همچنین اتاق ها دارای تخت های راحت می باشد .و در صورت امکان اضافه کردن تشک نیز تشک می تواند با هماهنگی مهمان‌پذیر به اتاق اضافه شود. جالب است بدانید که اقامتگاه سنتی کمال الملک کاشان دارای دو حیاط کوچک است که با وارد شدن به حیاط اول باید چندتا پله رو پایین بروید و به یک حوض باصفا و پر از آب برسید. همچنین این اقامتگاه دارای فضای آلاچیق برای دورهمی و همچنین گرم کردن غذا می باشد.
اقامتگاه سنتی کمال الملک کاشان از نظر موقعیت مکانی، پیاده تا مسجد و مدرسه‌ آقا بزرگ حدود ۸ دقیقه و تا بازار سنتی و مسجد جامع کاشان حدود ۱۷ دقیقه فاصله دارد. اگر وسیله‌ نقلیه دارید تا تپه سیلک ۱۳ دقیقه، حمام و باغ‌فین کاشان ۱۷ دقیقه، شهر زیرزمینی نوش آباد ۲۲ دقیقه، منطقه‌ی گلاب گیری قمصر کاشان ۳۰ دقیقه، غار نیاسر (غار تالار رئیس) ۴۲ دقیقه و تا آتشکده‌ی نیاسر ۴۵ دقیقه فاصله دارید.
رستوران مرشدی و کافه بام در فاصله‌ی ۵ تا ۸ دقیقه‌ای از محل اقامتتان قرار دارند که برای صرف غذا و نوشیدنی قابل استفاده است. همچنین برای میهمانان مقیم، از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب، چای رایگان قابل سفارش است. بد نیست بدانید که خدمات رایگان اقامتگاه سنتی کمال الملک کاشان صبحانه و وای فای می باشد.لازم به ذکر است که ساعت تحویل اتاق ها به مسافران و گردشگران عزیز ۱۴ و ساعت تحویل گرفتن اتاق ها ۱۲ ظهر می باشد.
اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید. پذیرش خانم‌های تنها بلامانع می‌باشد. همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی فقط پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد. هزینه برای اقامت کودکان تا ۷ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، رایگان محاسبه می‌گردد.

اماکن نزدیک اقامتگاه سنتی کمال الملک کاشان


فاصله تا مسجد آقا بزرگ ۵ دقیقه با ماشین
فاصله تا مسجد جامع ۸ دقیقه با ماشین
فاصله تا ترمینال مسافربری ۱۷ دقیقه با ماشین
فاصله تا ایستگاه راه‌آهن ۱۹ دقیقه با ماشین
فاصله تا باغ فین و حمام فین ۲۳ دقیقه با ماشین
فاصله تا فرودگاه ۲۳ دقیقه با ماشین
فاصله تا قلعه ابیانه ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه با ماشین
فاصله تا موزه مردم شناسی ابیانه ۱ ساعت و ۱۶ دقیقه با ماشین



امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است