search
menu

هتل سامان کرج

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سامان کرج
امکانات کلی هتل سامان کرچ
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سامان کرج تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل سامان کرج


هتل سامان کرج از هتل های ۲ ستاره شهر کرج است که در سال ۱۳۵۶ تاسیس و در سال ۱۳۹۳ برای ارتقا کیفیت مورد بازسازی قرار گرفت. موقعیت هتل بسیار استراتژیک است زیرا در وسط بازار شلوغ کرج واقع شده است. این هتل به دلیل داشتن چیدمان شیک، دکوراسیون زیبا و محیطی تمیز مورد استقبال مسافران بی شماری قرار گرفته است. هتل به دلیل نزدیک بودن به جاذبه های گردشگری و جاهای دیدنی شهر از قبیل باغ پرندگان کرج با پرندگان مختلف از سراسر دنیا، سد کرج و کاخ شمس کرج توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب کرده است. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به کرج را داشته باشید، Saman Hotel با قیمت مناسب و امکانات رفاهی مطلوب گزینه خوبی برای اقامت به حساب می آید.

امکانات کلی هتل سامان کرچ


این هتل در ۴ طبقه ساخته شده است و برای جا به جایی بین طبقات آن می توانید از آسانسور استفاده کنید. لابی هتل دارای ظرفیت ۵۰ نفر و امکاناتی از جمله اینترنت با سرعت بالا، نمازخانه، صندوق امانات و تلویزیون است. همچنین با وجود سیستم اعلام حریق و کپسول آتش نشانی از بروز حوادث ناگوار جلوگیری می شود. از امکانات دیگر این هتل می توان به پذیرش ۲۴ ساعته، رستوران، کافی شاپ، اتاق جلسات، خشکشویی، تاکسی سرویس و خدمات باربری اشاره کرد. چایخانه سنتی هتل با فضای زیبای سرپوشیده و روباز و محیطی دنج برای استراحت مناسب است.
برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت می توانید به سالن بیلیارد هتل بروید و از امکانات آن استفاده کنید. هتل دارای صرافی بوده و برای کارهایی مانند تبدیل ارز می توانید به آن مراجعه کنید. هتل سامان از لحاظ نظافت و پاکیزگی هتلی بسیار تمیز است زیرا خدمات نظافتی به صورت روزانه در آن انجام می گیرد. برای راحتی بیشتر سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و طبقات تعبیه شده است. برای افرادی که دارای ناتوانی جسمانی هستند، خدمات ویژه ای در نظر گرفته شده است تا اقامت راحتی در این هتل داشته باشند. اتاق مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نشود. در ضمن توجه داشته باشید که در این هتل اجازه آوردن حیوانات خانگی را به داخل هتل ندارید. کارکنان خوش برخورد و آموزش دیده هتل با اخلاقی خوب آماده راهنمایی و استقبال از میهمانان گرامی هستند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق های هتل سامان کرج: اتاق دو تخته با دو تخت سینگل، اتاق دو تخته با تخت دبل، سوئیت سه نفره معمولی با یک تخت سینگل و یک تخت دبل و سوئیت چهار نفره با چهار تخت سینگل. هتل سامان دارای ۲۷ اتاق مدرن و مجهز به اینترنت بی سیم، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، میز آرایش، کمد لباس، مبلمان و تلویزیون ال سی دی است. سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب باعث ایجاد هوای مطلوبی در اتاق ها شده است. اتاق ها دارای حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی رایگان و دمپایی هستند. همچنین امکان سرو صبحانه در اتاق ها فراهم شده است. زمان تحویل اتاق در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ساعت ۱۲ ظهر است. سرویس اضافی به صورت تشک روی زمین ارائه می شود.

رستوران هتل


رستوران هتل در طبقه منفی یک قرار گرفته و با ظرفیت ۵۰ نفر و انواع غذاهای با کیفیت و لذیذ ایرانی آماده پذیرایی از میهمانان گرامی است. برای صبحانه نیز تخم مرغ، کره، پنیر، مربا، شیر، آبمیوه، نان فرانسوی و نان ایرانی سرو می شود.

فاصله هتل سامان کرج تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بوستان چمران: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان کرج: ۷.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ شمس: ۱۶.۴ کیلومتر
فاصله تا آبشار هفت چشمه: ۲۱.۹ کیلومتر
فاصله تا سد کرج: ۲۳.۵ کیلومتر
فاصله تا دریاچه سد امیر کبیر: ۲۷ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است