search
menu

هتل مرمر کرج

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل مرمر کرج
امکانات و خدمات عمومی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات رستوران
امکانات و خدمات دیگر هتل
فاصله هتل مرمر کرج تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل مرمر کرج


هتل مرمر کرج قدیمی ترین هتلی است که می توانید در کلانشهر کرج پیدا کنید، هتل ۲ ستاره ای که چند سال قبل از انقلاب به فعالیت خود شروع کرد و در طی این ۴ دهه ای که در خدمت مهمانان و خریداران بلیط هواپیما کرج بوده، سابقه درخشانی به جای گذاشته است. این هتل در سال ۹۵ برای ارتقا سطح کیفی خدمات و امکاناتش بازسازی و نوسازی شد ولی برترین مزیتش موقعیت مکانی آن است چون در قلب مرکز تجاری شهر واقع شده و به مراکز خرید شهر بسیار نزدیک است. MarMar Hotel در عین حال از جاذبه های دیدنی کرج نیز دور نیست. ضمنا اقامت در این هتل می تواند برای برخی از مهمانان حس نوستالژیکی داشته باشد.

امکانات و خدمات عمومی هتل


این هتل محبوبیت خود را مرهون امکانات و خدماتش نیست، چون چیزی فراتر از انتظاری که از یک هتل ۲ ستاره می توان داشت، ارائه نمی دهد ولی به غیر از محل قرارگیری ساختمان، تمیزی اتاق هاست که توانسته رضایت مهمانان را جلب کند. چنانچه بلیط هواپیما چارتر کرج خریده اید و اقامت در این هتل را ترجیح داده اید، نیازی به پارکینگ نخواهید داشت ولی در غیر این صورت تضمینی هم برای پیدا کردن جای پارک وجود ندارد چون پارکینگ هتل با ظرفیت بسیار محدودی در اختیار مهمانان قرار می گیرد و در کل ظرفیت کم تر از ۱۰ خودرو دارد ولی استفاده از آن رایگان است. درباره دسترسی به اینترنت نیز باید گفت که هم لابی و هم اتاق ها اینترنت دارند ولی هزینه اینترنت از مهمانان دریافت می شود.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هنگام رزرو هتل مرمر، واحدهایی شامل اتاق های ۱ تخته تا ۳ تخته برای شما نمایش داده می شود که بهتر است نکته مهمی را در نظر بگیرید: برخی از این اتاق ها فاقد سرویس بهداشتی هستند و برای استفاده از سرویس باید به لابی هتل مراجعه کنید. این هتل در ۵ طبقه ساخته شده و در مجموع دارای ۳۱ باب اتاق است. اقامت در این هتل همراه با ارائه صبحانه است و اتاق های نقلی و کوچک آن فرش یا موکت شده اند و دارای کمد هستند. تلویزیون LCD، یخچال، مبل، کولر آبی، سشوار، مینی بار و حوله از امکاناتی هستند که در اتاق های هتل مرمر کرج گنجانده شده اند. ضمنا بیش تر اتاق های این هتل دارای ظرفیت اضافه نیستند.

امکانات رستوران


در این هتل برای صرف نوشیدنی و غذا دغدغه ای نخواهید داشت، چون به غیر از رستوران و کافی شاپ هتل، در فاصله یک کیلومتری از هتل رستوران هایی مثل آشپزباشی، کافه رستوران شماره ۱ و دیزی سرای سلطانیه قرار دارند که غذاهای باکیفیتی سرو می کنند. رستوران هتل مرمر نیز در تمامی وعده ها پذیرای مهمانان بوده و در طبقه اول هتل واقع شده است. البته مهمانان می توانند از خدمات روم سرویس هتل نیز استفاده کنند. ضمنا هتل کافی شاپ کوچکی دارد که در تمام ساعات شبانه روز دایر است و تا ۱۰ نفر ظرفیت دارد.

امکانات و خدمات دیگر هتل


هتل مرمر با ارائه خدمات تاکسی سرویس به مهمانان خود، بخشی از نگرانی ها و دغدغه های آن را رفع می کند و دسترسی راحتی به نقاط مختلف شهر از جمله فرودگاه، راه آهن و جاذبه های دیدنی کرج فراهم می کند. خدمات اینترنتی، فتوکپی و فکس نیز از دیگر خدمات هتل به شمار می روند. به طور کلی در شهر کرج، هتلی با امکانات و خدمات هتل مرمر آن هم در این نرخ قیمتی پیدا نخواهید کرد.

فاصله هتل مرمر کرج تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید آزادی: ۰.۲ کیلومتر
پل شاه عباسی: ۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خری زکیخانی: ۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید دانشکده: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک چمران: ۱.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است