search
menu

هتل کوروش طالقان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل کوروش طالقان
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
رستوران هتل
امکانات و خدمات هتل
فاصله از هتل کوروش طالقان تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل کوروش طالقان


هتل کوروش هتلی سه تاره در شهرستان طالقان است که در سال ۱۳۹۴ افتتاح و به بهره برداری رسید. طالقان به دلیل قرارگیری در رشته کوه های البرز آب و هوای خنک کوهستانی را دارد که باعث می شود طالقان در ایام گرم سال مقصدی محبوب برای مردم‌ منطقه و ییلاق کردن باشد. این منطقه علاوه بر آب و هوای خوش تاریخی قدیمی هم دارد که توجه تاریخ دوستان را به خود جلب کرده است. بیشتر مردم اما طالقان را نه به خاطر جاذبه ها و تاریخ بلکه به خاطر طبیعت زیبای اش دوست دارند. دشت هایی سرسبز، آبشار ها و رودهایی خروشان و کوه های پر غرور و سر به فلک کشیده آن چیزی است که توجه مردم به ویژه طبیعت گردها را به خود جلب و طالقان را به مقصد محبوب این دسته از افراد تبدیل کرده است.
هتل کوروش طالقان با قرار گیری در قلب این منطقه امکان دسترسی به بسیاری از جاهای دیدنی طبیعی طالقان را ایجاد کرده است. اقامت در هتل کوروش طالقان مناسب افرادیست که به دنبال راه فراری برای خرید بلیط هواپیما و سفر بوده و می خواهند با طبیعت تعامل بیشتری داشته و به نوعی تممد اعصاب کنند تا با کسب انرژی از طبیعت بتوانند مجدداً به زندگی پر از تکنولوژی و ماشین های مختلف ادامه دهند.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


هتل کوروش طالقان ۳۸ واحد اقامتی شامل انواع اتاق های دو تخته، دو تخته یکنفره، سه تخته، اتاق چهار تخته و اتاق یکخوابه ۵ تخته دارد. هیچ کدام از اتاق های این هتل ظرفیت تخت اضافه را ندارند. تفاوت اتاق های هتل تنها در وجود برخی امکانات مانند بالکن در برخی واحدها است. اما بقیه امکانات و خدمات موجود در اتاق های هتل با یکدیگر برابرند. تمامی اتاق های هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع بوده و دارای شوفاژ هستند. آب رایگان در روز ورود به مهمانان داده می شود اما استفاده از مینی بار اتاق ها مشمول هزینه اضافه خواهد بود. برای سرگرمی مهمانان داخل اتاق ها تلویزیون با شبکه های خبری و استانی قرار داده شده است. نوع قفل درب اتاق ها کلید و سرویس بهداشتی همه اتاق ها فرنگی است.
حمام داخل اتاق خواب متشکل از یک دوش ساده بوده و دارای لوازم بهداشتی مانند شامپو، صابون، خمیر دندان و مسواک است. حوله در تمامی اتاق ها وجود دارد و اگر همراه خود حوله نیاوردید نگران نباشید. اتاق ها دارای یخچال بوده و خدمات صبحانه به اتاق ها ارائه می شود. اتاق های هتل کوروش طالقان فاقد خدمات روم سرویس و امکاناتی مانند چای ساز، صندوق امانات و دسترسی به اینترنت هستند.

رستوران هتل


رستوران و کافی شاپ هتل کوروش طالقان با اینکه ظاهری سنتی شاید قدیمی دارند اما غذاها و نوشیدنی آن ها دست کمی از غذاهای بین المللی ندارد به ویژه اینکه در رستوران هتل می توانید انواع غذاهای سنتی محلی را سفارش شده و در کنار نوشیدنی های گوارا نوش جان کنید. رستوران بام هتل این امکان تماشای دشت ها و مناظر اطراف تا دوردست ها را به شما خواهد داد. این رستوران ظرفیت پذیرایی از ۴۵ نفر را دارد.

امکانات و خدمات هتل


هتل کوروش طالقان هتلی معمولی و میان رده در دل طبیعتی بکر است به همین دلیل نباید انتظار خدمات امکانات فراوانی را از آن داشت. با این حال کوروش تلاش خود را کرده تا در حد توان امکانات مورد نیاز مهمانان را فراهم کند. این هتل حتی اتاق سیگار مخصوص هم در نظر گرفته تا سایر مهمانان از دود سیگار اذیت نشوند. مهمانان دارای خودرو شخصی بد نیست بدانند که پارکینگ هتل به صورت روباز بوده و ظرفیت ۸۰ خودرو را دارد. دیگر خدمات و امکانات این هتل عبارتند از: فروشگاه، کتابخانه، تاکسی سرویس، تلویزیون، اینترنت در لابی، فضای سبز و خدمات خشک شویی.

فاصله از هتل کوروش طالقان تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ فرخ: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا دریاچه سد طالقان: ۲۲.۷ کیلومتر
فاصله تا سنگ دروازه: ۳۲.۹ کیلومتر
فاصله تا شلمزار: ۸۰.۲ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است