search
menu

هتل نگین گچسر

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل نگین گچسر
امکانات رفاهی هتل نگین گچسر
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل نگین گچسر
فاصله هتل نگین گچسر تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل نگین گچسر


هتل نگین گچسر (به انگلیسی: Hotel Gachsar) را باید بهترین مکان برای اقامتی آسوده و بیادماندنی در استان البرز و منطقه خوش آب و هوای گچسر کرج دانست. این هتل سه ستاره که بیش از ۸۰ سال سابقه میزبانی از خریداران بلیط هواپیما تهران را در پرونده درخشان خود دارد، از امکانات متعددی برخوردار بوده و خدمات رفاهی باکیفیت و بی شماری را در طول مدت فعالیت خود به گردشگران عرضه داشته است. قرار داشتن در موقعیت مکانی مناسب، ارائه امکانات و خدمات رفاهی رضایت بخش، نرخ اقامتی منصفانه و تنوع گزینه های اقامتی و در آخر بهره گیری از کارکنانی متعهد، خوش برخورد و کارآزموده، همگی موجب گردیده تا هتل نگین گچسر به یکی از برترین گزینه های اقامتی منطقه تماشایی و شگفت انگیز گچسر مبدل گردد.

امکانات رفاهی هتل نگین گچسر


امکانات رفاهی هتل چنان متنوع و گسترده است که بسیاری از گردشگران و خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت را به اقامتی طولانی در این هتل مجاب می کند: از پارکینگ رایگان با ظرفیتی نامحدود گرفته تا زمین ورزشی و پارک کودک، هرآنچه برای اقامتی آسوده بدان نیاز دارید، در هتل نگین گچسر خواهید یافت. به لطف زمین تنیس وسیعی که در این هتل قرار گرفته، طرفداران ورزش هیجان انگیز تنیس می توانند لذت انجام این ورزش را در محوطه هتل تجربه کنند و لحظات خاطره انگیزی را در این اقامتگاه برای خود و خانواده خود رقم بزنند. وجود سالن بیلیارد، اتاق بازی کودکان، جکوزی و فضای سبز در این هتل موجب گردیده که پکیج جامعی از تفریحات مختلف در اختیار میهمانان قرار گیرد و اقامت در این هتل به هیچ وجه موجب کسالت و خستگی آن ها نگردد. ناگفته نماند که هتل نگین گچسر برای تامین غذای مورد نیاز میهمانان از رستورانی وسیع با ظرفیت ۲۰۰ میهمان بهره گرفته است. این رستوران که در طبقه همکف هتل واقع شده، از محیط پاکیزه و دلپسندی برخوردار بوده و با طیف وسیعی از غذاهای رنگارنگ خود قادر است لحظاتی شیرین را برای گردشگران و خریداران بلیت هواپیما سفرمارکت بیافریند.

خدمات هتل


همانند امکانات رفاهی فراوان هتل، خدمات ارائه شده توسط پرسنل خوش برخورد این اقامتگاه متنوع و متعدد بوده و بسیار باکیفیت است. به لطف بهره گیری از کارکنانی مجرب، کلیه خدمات رفاهی اعم از پذیرش شبانه روزی، روم سرویس، باربری، خانه داری، بیدارباش و ... با بالاترین کیفیت ممکن به میهمانان هتل عرضه خواهد گشت. همچنین خدمات ویژه ای برای معلولین گرامی در این هتل ارائه خواهد شد تا مشکلی بابت جابجایی این عزیزان در طول اقامت در هتل نگین گچسر وجود نداشته باشد.

واحدهای اقامتی هتل


تعداد ۲۵ واحد اقامتی مشتمل بر اتاق هایی استاندارد و سوئیت هایی چند خوابه در هتل نگین گچسر گنجانده شده است تا هم محدودیتی برای انتخاب گزینه مناسب در این هتل وجود نداشته باشد و هم تعداد بالای واحدهای اقامتی هتل موجب شلوغی بیش از حد آن و در نتیجه سلب آرامش میهمانان نگردد. از آنجایی که این هتل به تازگی بازسازی شده است (سال ۱۳۹۸)، واحدهای اقامتی هتل از نظر وضعیت ظاهری در شرایط بسیار مناسبی بسر می برند و با کلیه اسباب و وسایل رفاهی از قبیل: یخچال، تلویزیون، دراور، کمدلباس، صندوق امانات، چای ساز، مبلمان، تخت خواب و ... تجهیز گردیده اند.

موقعیت مکانی هتل نگین گچسر


از دیگر امتیازهای اقامت در هتل نگین گچسر برای گردشگران، بهره مندی از موقعیت مکانی بسیار مناسب هتل خواهد بود. هوای پاکیزه و مناظر شگفت انگیز اطراف هتل و همچنین نزدیکی هتل به برخی از اماکن تفریحی نظیر پیست اسکی دیزین باعث شده تا هتل نگین گچسر از نظر موقعیت مکانی نیز نمره قبولی را کسب کند.

فاصله هتل نگین گچسر تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا کاخ رضا شاهی گچسر:‌۴۰۰ متر
فاصله هتل تا امام چشمه: ‌۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا غار یخ مراد: ۶.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا باغ لاله گچسر: ۸.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا پیست اسکی دیزین: ۱۳.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است