search
menu

هتل جهانگردی دیزین

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل جهانگردی دیزین
امکانات هتل جهانگردی دیزین
خدمات هتل جهانگردی دیزین
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله هتل جهانگردی دیزین تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل جهانگردی دیزین


هتل جهانگردی دیزین در شهر زیبای کرج واقع شده است. شهر کرج مرکز استان البرز است و یکی از پرجمعیت ترین شهر های ایران به شمار می رود. این شهر با جاذبه های گردشگری و تفریحی فراوان و همچنین آب و هوای خوبی که دارد هرساله مسافران زیادی را نه تنها از تهران بلکه از کل کشور به سمت خود فرا می خواند. هتل جهانگردی دیزین در میان کوه های سر به فلک کشیده البرز قرار گرفته و آب و هوای فوق العاده و امکانات ویژه ای که دارد محیطی امن و سرشار از آرامش را برای مسافران این منطقه به وجود می آورد. ناگفته نماند این هتل در نزدیکی بزرگترین پیست اسکی ایران یعنی پیست دیزین قرار گرفته و به همین دلیل این هتل برای دوستدارن ورزش مهیج اسکی نامی بسیار آشناست. شما می توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر زیبای کرج در این هتل زیبا اقامت داشته باشید و لحظات فوق العاده ای را برای خود رغم بزنید.

امکانات هتل جهانگردی دیزین


هتل جهانگردی دیزین با امکانات رفاهی فراوانی که دارد به خوبی توانسته خود را به مسافران شهر کرج ثابت کند و میزبان بسیاری از گردشگران این شهر باشد. رستوران هتل با ظرفیت روزانه ۱۴۰ نفر با انواع غذاهای متنوع و لذیذ در اختیار مسافران قرار دارد. پارکینگ هتل نیز با ظرفیت ۷۰۰ ماشین به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار دارد. از امکانات ورزشی این مجموعه می توان به زمین فوتبال، زمین بازی، بیلیارد، زمین والیبال و صندلی ماساژ اشاره کرد که اقامت را برای مهمانان خاص تر و جذاب تر می کند. همچنین هتل دارای فضای سبز، محل مخصوص پیاده روی و کافی شاپ نیز است که مهمانان می توانند در زمان اوقات فراغت خود از آن ها بهره مند شوند. از دیگر امکانات هتل می توان به داشتن لابی، آسانسور، سالن همایش و... اشاره کرد.

خدمات هتل جهانگردی دیزین


هتل جهانگردی دیزین علاوه بر امکانات خوبی که دارد خدمات گسترده ای را نیز به مهمانان خود ارائه می دهد. پرسنل مجرب و آموزش دیده هتل با روی باز و بسیار صمیمانه از مسافران استقبال می کنند. تمامی پرسنل مسلط به زبان انگلیسی هستند و به صورت ۲۴ ساعته به مهمانان خدمت رسانی می کنند. صندوق امانات هتل در اختیار مسافران قرار دارد و خیال مهمانان را از بابت نگهداری از اشیاء ارزشمند خود راحت می کند. هتل دارای اتاق چمدان نیز است که مسافران می توانند برای نگهداری از وسایل اضافه خود از آن استفاده کنند. خدمات روم سرویس نیز در این هتل ارائه می شود و این امکان را برای مهمانان فراهم می کند تا در هر ساعتی از شبانه روز که مایل هستند غذا یا خوراکی مورد نظر خود را سفارش دهند و در اتاق خود میل نمایند. از دیگر خدمات هتل می توان به داشتن آژانس مسافرتی، دستگاه واکس کفش، اینترنت رایگان، تاکسی سرویس شبانه روزی، خدمات بیدار باش، فتوکپی، فکس و... اشاره کرد.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی هتل جهانگردی دیزین دارای فضایی مدرن و آرامش بخش هستند که حس خوبی از اقامت را به مهمانان پیشکش می کنند. این هتل دارای دو مجموعه مجزاست که در سه طبقه بنا شده و دارای ۱۲۹ باب اتاق است که ظرفیت تخت های آن در مجموع به ۳۱۴ تخت می رسد. انواع واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق دوتخته هتل یک، اتاق سه تخته هتل یک، اتاق سه تخته هتل دو، اتاق چهار تخته هتل یک و سوئیت رویال چهار نفره است که مهمانان می توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند. واحدهای اقامتی هتل جهانگردی دیزین تمامی امکانات لازم برای یک سفر چندروزه لذت بخش را دارا هستند. برخی از واحدها داری بالکن اختصاصی هستند و مهمانان می توانند از منظره رو به پیست اسکی در اتاقشان لذت ببرند. از جمله امکانات رفاهی موجود در واحدها می توان به یخچال،تلویزیون، حمام، دمپائی، لوازم بهداشتی، مبلمان، آباژور، کمد لباس، رخت آویز، سیستم اطفاء حریق و... اشاره کرد.

فاصله هتل جهانگردی دیزین تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا پیست دیزین : ۱۲۰ متر
فاصله تا پیست شله دیزین البرز : ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا شمشک تهران : ۱۷ کیلومتر
فاصله تا شمیرانات تهران: ۳۶.۲ کیلومتر
فاصله تا تهران : ۷۳.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است