search
menu

متل جواهر جواهرده

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره متل جواهر جواهرده
امکانات عمومی متل جواهر جواهرده
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی متل
رستوران متل
فاصله متل جواهر جواهرده تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره متل جواهر جواهرده


متل جواهر در یکی از روستاهای توریستی و زیبای شمالی کشور به نام جواهرده قرار گرفته است. این هتل زیبای سه ستاره فعالیت خود را از سال ۱۳۷۸ آغاز نموده و سالانه میزبان مسافران زیادی از سراسر کشور است. روستای جواهرده جزو مشهورترین مناطق ییلاقی کشور محسوب می شود و در فاصله ۶۲ کیلومتری از شهر سرسبز رامسر واقع شده است. به دلیل روانه شدن مسافران در تمامی فصل های سال ممکن است انتخاب محل اقامت برایتان دشوار به نظر برسد، اما لازم به ذکر است که این متل در روستای سرسبز جواهرده لذت اقامتی بی نظیر در دل طبیعتی زیبا و روح نواز را به گردشگران به ارمغان می آورد. با اقامت در این متل می توانید از مناطق گردشگری نزدیک بازدید داشته باشید که این مناطق عبارتند از بوستان جنگلی صفا رود، کاخ مرمر، سد میجران و قلعه‌ مارکو، تله کابین و جنگل دالخانی. اگر جزو طرفداران آ‌بگرم معدنی باشید به شما مژده داریم که در نزدیکی این متل می توانید به آبگرم سادات‌ محله بروید و برای درمان و آرامش گرفتن بهره مند شوید. موقعیت جغرافیایی متل جواهر در مرکز بازار جواهرده است و برای دوستداران خرید جزو مزیت های متل محسوب می شود، همچنین برای دسترسی به بازار سنتی رامسر نیز می توانید از تاکسی های شهری استفاده کنید.

امکانات عمومی متل جواهر جواهرده


همان طور که اشاره شد متل جواهر در نزدیکی شهر رامسر قرار دارد و محوطه وسیع و سرسبز این متل باعث اظهار رضایت مسافران می شود. این متل همانند جواهری در ارتفاعات رامسر قرار دارد که هر گردشگری را به سوی خود جذب می کند، تا حدی که این متل در همه فصل های سال مملو از مسافر است. همچنین آب و هوای این منطقه مورد پسند خیلی هاست، زیرا در تابستان خنک بوده و برای فرار از گرمای طاقت فرسا با خرید بلیط هواپیما راهی این خطه از کشور می شوند. در قسمت پذیرش متل جواهر در بخش ورودی به طور ۲۴ ساعته فعالیت دارند و آماده پذیرایی از مهمانان گرامی هستند. لازم به ذکر است اگر در میان مسافران افراد سالمند یا افرادی باشد که مشکلات جسمانی یا کودک خردسال دارند، در ورودی برخی از ویلاها تعدادی پله تعبیه گردیده است. محوطه سرسبز و خوش آب و هوای این متل زیبا با فضایی بی نظیر اقامتی به یادماندنی و به دور از هیاهوی شهری برای مهمانان فراهم کرده است. بردن حیوانات خانگی به این متل ممنوع است.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی متل


متل جواهر را می توان یکی از قدیمی ترین محل های اقامت برشمرد، انتخاب متل جواهر در این روستا یکی از گزینه های مناسب برای اقامت تان محسوب می شود. سوئیت های این مجموعه با امکانات کامل خود همراه با امنیت بوده و در در محیطی سرسبز و آرام برایتان اقامت دلنشینی فراهم می کند. این متل زیبا دارای ۱۸ باب سوئیت ویلایی است که هر کدام از این سوئيت ها به نام های سنگ های قیمتی نامگذاری شده اند، این نام ها بدین صورت هستند: یاقوت، الماس، فیروزه، عقیق. سوئيت های این هتل متل چندین نوع هستند که عبارتند از سوئيت دوخوابه، سوئیت یک خوابه، سوئیت سه تخته و سوئیت دو تخته، همچنین یک سوئیت نیز مخصوص زوج های جوان و ماه عسل است. بی شک با اقامت در این متل سفری خوش همراه با خاطرات شیرین را تجربه خواهید کرد. امکانات داخل سوئيت های این متل نیز عبارتند از سیستم تهویه مطبوع، یخچال، وسایل پخت و پز، میز و صندلی، مبلمان، تلویزیون، تلفن، کمدلباس،تختخواب های استاندارد و تراسی با چشم اندازی رو به طبیعت که لذت غذا خوردن در مجاورت کوه و جنگل را تجربه خواهید کرد. توجه داشته باشید که ویلاهای متل جواهر به خاطر آب و هوای مساعد روستای جواهرده فاقد سیستم سرمایشی هستند. در تمامی سوئیت های این هتل حمام اختصاصی وجود دارد که در داخل حمام ها نیز دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله و دمپایی وجود دارد، همچنین در همه سوئیت ها منقل کباب نیز دایر است که برخی ها شامل شومینه هستند. استعمال دخانیات در داخل واحدهای اقامتی این متل ممنوع است.

رستوران متل


در داخل متل جواهر کافی شاپ و رستوران وجود دارد. برای سرو غذا در متل جواهر می توانید به رستوران این مجموعه سر بزنید یا اینکه در نزدیکی این متل چندین رستوران محلی وجود دارد و غذاهای سنتی و محلی ارائه می دهند که بسیار خوشمزه هستند.

فاصله متل جواهر جواهرده تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا روستای جواهرده: ۲۶۰ متر
فاصله تا پارک صیقل محله: ۳۵۰ متر
فاصله تا مسجد آدینه: ۵۵۰ متر
فاصله تا امامزداه سید فاطمه: ۷۰۰ متر
فاصله تا آبشار جواهرده: ۸۵۰ متر
فاصله تا دریاچه قو: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا بوستان جنگلی صفارود: ۱۹.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است