search
menu

هتل آپارتمان ابوریحان شاهین شهر اصفهان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان ابوریحان شاهین شهر اصفهان
امکانات عمومی هتل آپارتمان ابوریحان شاهین شهر اصفهان
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان ابوریحان شاهین شهر اصفهان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان ابوریحان شاهین شهر اصفهان


هتل آپارتمان ابوریحان شاهین شهر اصفهان، یک اقامتگاه یک ستاره و نوساخت است که در سال ۱۳۹۷ افتتاح شده و برای مهمانانی که قصد دارند با هزینه مناسب و مقرون به صرفه از خدمات رفاهی خوب بهره مند شوند، گزینه خوبی به حساب می آید. این هتل آپارتمان در فاصله کمی از بازار فلافل شاهین شهر واقع شده و به بسیاری از مراکز خرید نیز دسترسی سریع و آسان دارد. مهمانانی که بلیط هواپیما اصفهان می خرند، می توانند در بازدید از شاهین شهر به این هتل آپارتمان مراجعه کرده و با هزینه معقول اقامتی راحت داشته باشند. کارکنان هتل آپارتمان ابوریحان نیز تمام تلاششان را می کنند تا مهمانان با رضایت خاطر و خاطره خوب هتل را ترک کنند.

امکانات عمومی هتل آپارتمان ابوریحان شاهین شهر اصفهان


هتل آپارتمان ابوریحان شاهین شهر اصفهان در ۵ طبقه ساخته شده و واحدهای اقامتی تمیز و مرتب دارد. از آن جایی که این هتل آپارتمان به تازگی افتتاح شده است، تمام اسباب و وسایل آن نو و باکیفیت هستند. مهمانانی که با خودروی شخصی شان به شاهین شهر سفر می کنند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. پارکینگ هتل آپارتمان ظرفیت ۳۰ خودرو را دارد و مکان امنی برای پارک خودرو است. مهمانان می توانند در مدت زمان اقامتشان از اینترنت وای فای رایگان و نامحدودی که هتل در اختیارشان قرار می دهد، استفاده کنند. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای ظرفیت ۱۵ نفر است. در لابی هتل جهت راحتی و آسایش هر چه بیشتر مهمانان امکاناتی نظیر میز، مبلمان، تلویزیون، آسانسور، تلفن (آزاد و داخلی)، کپسول آتش نشانی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی فراهم شده اند. در محوطه بیرونی هتل نیز فضای سبز ایجاد شده و به طراوت و زیبایی هتل افزوده است.
پذیرش ۲۴ ساعته هتل در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات و پاسخ گویی به سوالات و نیازهای مهمانان است. کارکنان پذیرش بسیار خوش برخورد، مجرب و با حوصله هستند و مهمانان را در ارائه خدماتی چون روم سرویس، زنگ هشدار، گشت نیم روزی با هزینه و هماهنگی، تاکسی سرویس، خدمات تور، ترانسفر رفت با هزینه، ترانسفر برگشت با هزینه، خدمات سی آی پی (تشریفات ویژه) و غیره یاری می کنند. در این هتل خدمات ریلکسیشن شامل ماساژ نیز ارائه می شوند و مهمانانی که می خواهند خستگی سفر را از تنشان دور کنند، می توانند با هماهنگی قبلی از این خدمات استفاده کنند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


در ۵ طبقه هتل آپارتمان ابوریحان شاهین شهر اصفهان ۱۸ اتاق وجود دارد و در مجموع ۱۲۰ تخت در آن ها قرار گرفته است. منظره اتاق ها را محوطه هتل تشکیل داده و نظافت اتاق ها در وضعیت مناسب و رضایت بخش قرار دارد. مهمانان می توانند با توجه به نیازها و اولویت هایشان اتاق مد نظر خود را رزرو نمایند. در این هتل آپارتمان واحد یک خوابه سه نفره، واحد یک خوابه چهار نفره، واحد دو خوباه چهار نفره و آپارتمان دو خوابه چهار نفره قابل رزرو هستند.
هزینه اقامت در این هتل آپارتمان برای کودکان زیر ۶ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان است. اتاق های هتل بسیار تمیز هستند و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به همه اتاق ها ارائه می گردد. در همه اتاق ها امکانات رفاهی مناسب از قبیل مبلمان، میز، تخت، تلویزیون ال ای دی شامل شبکه های استانی دیجیتال، یخچال، دراور، آباژور (در واحدهای وی آی پی)، چای ساز، رخت آویز، کمد لباس، تلفن (داخلی)، سیستم تهویه مطبوع، سیتم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایش و سرمایش، اینترنت، پاور سوئیچ، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، حمام (دوش)، لوازم بهداشتی (شامپو، صابون و حوله)، دمپایی و امکان شارژ وسایل الکترونیکی وجود دارند. مهمانانی که دوست دارند به جای غذا خوردن در رستوران هتل یا بیرون از هتل خودشان غذا آماده کنند، می توانند از آشپزخانه واحدشان که امکان پخت و پز در آن وجود دارد، استفاده نمایند.

رستوران هتل


رستوران هتل آپارتمان ابوریحان شاهین شهر اصفهان در طبقه پنجم واقع شده و دارای ظرفیت ۴۰ نفر است. مهمانان می توانند روزانه در ساعات معین برای صرف صبحانه به رستوران هتل مراجعه کنند. همچنین، یک چایخانه سنتی و کافی شاپ در هتل وجود دارند که نوشیدنی های سرد و گرم و خوراکی های خوشمزه برای مهمانان آماده و سرو می کنند.

فاصله هتل آپارتمان ابوریحان شاهین شهر اصفهان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار خرازی: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا مجتمع تجاری تفریحی مد لند: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک بانک استان: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا کارتینگ شهر شاهین شهر: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا سیتی سنتر نور قلب شهر: ۲.۵ کیلومتر
فاصله قلعه تاریخی مورچه خورت: ۳۵.۳ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است