search
menu

هتل کوثر اصفهان

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل کوثر اصفهان
امکانات عمومی هتل کوثر اصفهان
امکانات تفریحی هتل کوثر اصفهان
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل کوثر اصفهان
رستوران هتل کوثر اصفهان
فاصله هتل کوثر اصفهان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل کوثر اصفهان


هتل کوثر اصفهان در نزدیکی سی‌وسه پل اصفهان و رودخانه زاینده‌رود، میدان نقش‌جهان و بازار اصفهان قرارگرفته است. این هتل بی‌نظیر و پنج ستاره بوده و دارای ۷ طبقه و ۲۲۵ اتاق است. این هتل زیبا در سال ۱۳۴۷ با نام هتل شرایتون آغاز به فعالیت کرده است، اما بعد از یک سال به هتل کوروش تغییر نام داده و در نهایت بعد از انقلاب در زیرمجموعه هتل‌های بین‌المللی پارسیان به فعالیت خود ادامه می‌دهد. این هتل زیبا در سال ۱۳۸۳ موردبازسازی کامل قرار گرفت و برای بهبود کیفیت خدمات فاز بعدی این هتل با ۴۰ اتاق جدید در ساختمان جدید به نام فیروزه احداث
گردید. هتل کوثر اصفهان تا مدرسه چهارباغ و کلیسای وانک ۱ کیلومتر و تا پل خواجو ۲ کیلومتر، تا کاخ عالی‌قاپو، میدان نقش‌جهان، برج کبوتر خانه، باغ گل‌ها، موزه تاریخ طبیعی، کاخ چهل‌ستون، مسجد شیخ لطف‌الله و مسجد امام نیز ۳ کیلومتر فاصله دارد و همین امر سبب گشته تا در میان گردشگران از شهرت زیادی برخوردار باشد و سالانه مسافران زیادی از نقاط مختلف کشور و خارج از کشور در هنگام خرید بلیط هواپیمای چارتر به رزرو این هتل اقدام می‌کنند.

امکانات عمومی هتل کوثر اصفهان


در پذیرش هتل پارسيان كوثر به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات هستند و به‌صورت شبانه‌روزی از مسافران استقبال می‌کنند. بنابراین در هنگام خرید بلیط هواپیما نگران ساعت پروازتان نباشید. خدمات و امکانات ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از فروشگاه سوغاتی سنتی و خوراکی و شیرینی‌، فروشگاه صنایع‌دستی، فروشگاه صنایع نقره و فیروزه، تاکسی‌سرویس ۲۴ ساعته، کافی‌نت، لباسشویی، اتاق چمدان، دستگاه خودپرداز بانک. پارکینگ روباز و پارکینگ طبقاتی سرپوشیده این مجموعه با ظرفیت ۹۰ خودرو در اختیار مسافران قرا داده می‌شود. هتل کوثر اصفهان دارای چندین سالن و تالار است. سالن چشم‌انداز نگين چشم‌انداز زیبایی رو به زاینده‌رود و سی‌وسه پل دارد و در طبقه هفتم این هتل قرار دارد. در اين سالن می‌توان انواع همايش، كنفرانس، سمينار، جشن، اجتماعات خانوادگی و ضيافت برگزار کرد. مسافرانی که به دلیل کار و تجارت با خرید بلیط هواپیمای اصفهان عازم این شهر می‌شوند، با خیال راحت می‌توانند جلسات کاری‌شان را در قسمت اتاق جلسات فیروزه برگزار کنند، این اتاق‌ها برای جلسات، گردهمایی‌ها و نشست‌های گروهی در فضایی مدرن و زیبا در نظر گرفته‌شده‌اند. سالن میخک نیز با چیدمان خاص خود مکانی مناسب برای برگزاری سمینار، همایش، نشست و کارگاه‌های آموزشی است.

امکانات تفریحی هتل کوثر اصفهان


هتل پارسیان کوثر در میان هتل‌های اصفهان دارای یکی از بهترین و مدرن‌ترین مجموعه‌های ورزشی است که خدماتی مانند استخر، جكوزی، سونای خشک و بخار، حمام ترکی، سالن بدن‌سازی، فروشگاه لباس و ملزومات ورزشی، سالن ماساژ را به مهمانان عرضه می‌کند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل کوثر اصفهان


اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل کوثر اصفهان دارای انواع مختلفی هستند که عبارت‌اند از اتاق دوتخته، اتاق دوتخته دوبل در ساختمان فیروزه، سوئيت دونفره، اتاق دوتخته توئين ساختمان فیروزه، سوئیت رویال در ساختمان فیروزه. امکانات متنوعی مانند صندوق امانات، سيستم امنیتی اعلان حريق، تلويزيون، سيستم تهويه مطبوع، يخچال و مينی بار، روم سرويس ۲۴ ساعته، تلفن، امكان اتصال به اينترنت در داخل اتاق‌های این هتل ارائه می‌شوند. سایر امکانات نیز عبارت‌اند از میز کار، آب رایگان، رخت‌آویز، یخچال، مبلمان، چای‌ساز، بالکن، کمد لباس، سیستم سرمایشی و گرمایشی.

رستوران هتل کوثر اصفهان


از دیگر خدمات هتل کوثر اصفهان می‌توان به چندین رستوران‌ و کافی‌شاپ‌ اشاره کرد که رستوران سنتی سرو با طراحی سنتی همراه با اجرای موسیقی زنده واقع در باغ هتل کوثر غذاهای اصیل ایرانی، دسر و دمنوش‌های ايراني و سنتی را ارائه می‌دهد. رستوران آبشار نیز واقع در لابی این هتل با سرو انواع باربيكيو، انواع نوشيدني‌های سرد و گرم، دسر، كيک در حال ارائه خدمات است. رستوران سبز انواع استیک، پیتزا، پاستا و غذاهای گیاهی در ظروف چدنی و با گریل زغالی بوده بدون استفاده از روغن و سرخ کردن مواد غذایی ارائه می‌دهند. در رستوران‌های این هتل برای هر نوع سلیقه و ذائقه‌ای غذا و نوشیدنی سرو می‌شود.

فاصله هتل کوثر اصفهان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پل خواجو: ۲ کیلومتر
فاصله تا سی‌وسه پل: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا کلیسای وانک: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ عالی‌قاپو: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ چهل‌ستون: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد امام: ۳.۷ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است