search
menu

هتل زاگرس ایلام

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل زاگرس ایلام
فاصله هتل زاگرس ایلام تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل زاگرس ایلام


هتل زاگرس ایلام یک هتل سه ستاره در ایلام است که در میدان امام حسین واقع شده و فاصله کمی تا پارک جنگلی چغاسبز دارد. هتل زاگرس ایلام در سال ۱۳۸۶ ساخته شد و به بهره برداری رسید و آخرین بار در سال ۱۳۹۴ جهت ارتقاء سطح کیفیت خدمات مورد بازسازی قرار گرفت. هتل زاگرس ایلام در سه طبقه ساخته شده و دارای ۳۲ واحد اقامتی و ۹۲ تخت می باشد.
پرسنل و کادر مجرب و کاردان هتل زاگرس ایلام به طور شبانه روزی جهت خدمات رسانی به مهمانان تلاش می‌کنند. از جمله خدمات رایگانی که هتل زاگرس ایلام برای مهمانان در نظر گرفته است، شامل اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ رایگان با ظرفیت ۵۰ خودرو می باشد. از خدمات و تسهیلات دیگر هتل زاگرس ایلام می توان به سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، کافی شاپ، رستوران، تاکسی سرویس، فضای سبز، روم سرویس اشاره کرد. همچنین، از مزایای اقامت در هتل زاگرس ایلام نزدیک بودن به فرودگاه و راه آهن می باشد. تمامی واحدهای اقامتی هتل زاگرس ایلام دارای امکانات رفاهی از قبیل تخت، تلویزیون، یخچال، آب رایگان، رخت آویز، کمد لباس، مبلمان، تلفن، اینترنت رایگان، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی ایرانی، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام، دمپایی، لوازم بهداشتی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی می‌باشند.
نظافت، راحتی و امنیت واحدهای اقامتی در این هتل در سطح بسیار مناسب و رضایت بخشی قرار دارند. خدماتی نظیر خانه داری، روم سرویس و صبحانه در اتاق به تمامی واحدها تعلق داشته و ارئه می‌گردند. دید اتاق‌های هتل زاگرس ایلاماز منظره بسیار زیبا و دلنشین کوه و جنگل تشکیل شده است. تماشای این منظره از پنجره اتاق‌ها حس بسیار خوبی دارد. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۱۰ سال نیز، در صورتی که از سرویس استفاده نکنند، رایگان است. برای کودکان بالای ۱۰ سال هزینه نفر محاسبه می گردد.
در هتل زاگرس ایلام یک رستوران با ظرفیت ۱۱۰ نفر وجود دارد که در سه وعده اصلی برای مهمانان غذاهای متنوع و خوشمزه تهیه و سرو می‌کند. مهمانان می توانند ساعات فعالیت رستوران هتل زاگرس را از پذیرش پرس و جو کرده و در ساعات معین جهت صرف صبحانه، ناهار و شام به رستوران مراجعه نمایند. انواع غذاهای ایرانی، دریایی و فست فود در رستوران هتل زاگرس ایلام سرو می گردند. علاوه بر این کافی شاپ هتل زاگرس نیز دایر بوده و انواع نوشیدنی‌ها و خوارکی‌های گوناگون و به روز را در محیطی زیبا و دنج برای مهمانان تدارک می بیند.
لابی هتل زاگرس ایلام با ظرفیت ۵۰ نفر جهت رعایت حال مهمانان و رفاه آن ها امکاناتی از قبیل مبلمان، تلویزیون، میز، اینترنت وای فای رایگان، نمازخانه، آسانسور، پله اضطراری، تاکسی سرویس، روزنامه، تلفن، دستگاه واکس کفش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، سرویس بهداشتی ایرانی، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات در نظر گرفته و فراهم کرده است.
پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در همین لابی واقع شده است و به طور شبانه روزی به تمامی سوالات و نیازهای مهمانان پاسخ می‌دهد. پرسنل پذیرش هتل زاگرس ایلام بسیار خوش برخورد و با حوصله بوده و مهمانان را به بهترین شکل ممکن راهنمایی می‌کنند. مهمانان می توانند برای درخواست خدماتی چون خدمات خشکشویی، لاندری، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق، روم سرویس، خدمات اینترنتی و... به پذیرش هتل در هر ساعتی از شبانه روز مراجعه کنند. تمامی کادر و پرسنل فعال و زحمتکش هتل زاگرس ایلام تلاش می‌کنند تا اقامتی راحت، دلنشین و به یاد ماندنی برای مهمانانشان فرهم نمایند. در سفر به ایلام اقامت خوشی را در هتل زاگرس ایلام برایتان آرزومندیم.

فاصله هتل زاگرس ایلام تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا فرودگاه ایلام: ۵ کیلومتر
فاصله تا پایانه مسافربری: ۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا پاساژ مهران: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا کبیرکوه: ۱۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ فلاحتی: ۱۳ کیلومتر
فاصله تا آتشکده چهارطاقی: ۱۳ کیلومتر
فاصله تا آبشار ماربره: ۱۵ کیلومتر
فاصله تا قلارنگ: ۲۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است