search
menu

هتل دالاهو ایلام

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل دالاهو ایلام
فاصله هتل دالاهو ایلام تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل دالاهو ایلام


هتل دالاهو ایلام یک هتل دو ستاره است که در خیابان فردوسی ایلام واقع شده و در زمینه هتلداری بیش از ۵۰ سال سابقه دارد. هتل دالاهو ایلام در سال ۱۳۵۰ تأسیس شده و آخرین بار جهت ارتقاء سطح کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفته است. هتل دالاهو ایلام در مقایسه با امکانات رفاهی که برای مهمانان فراهم کرده و با توجه به خدماتی که برای آن ها تدارک می بیند، هزینه اقامت مناسب و مقرون به صرفه دارد.
اکثر مسافرانی که در هتل دالاهو ایلام اقامت کرده‌اند، از سطح خدمات و میزان کیفیت رضایت داشته اند. هتل دالاهو ایلام پارکینگ ندارد، اما در بیرون هتل پیدا کردن جا پارک آسان است. در این هتل دسترسی به اینترنت وای فای رایگان می باشد. تمامی کادر هتل دالاهو بسیار با تجربه، کاردان، زحمتکش و خوش برخورد هستند و برای فراهم کردن اقامتی راحت و فراموش نشدنی برای مهمانان تلاش می کنند.
موقعیت مکانی هتل دالاهو ایلام بسیار خوب بوده و به اکثر مراکز خرید و جاهای دیدنی دسترسی آسان دارد. در تمامی واحدهای اقامتی هتل دالاهو ایلام امکانات رفاهی از قبیل مبل، تخت، تلویزیون، یخچال، کمد لباس، رخت آویز، تلفن، اینترنت، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایش و سرمایش، صندوق امانات، سرویس بهداشتی ایرانی، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی، حمام، دمپایی، صبحانه وجود دارند.
نظافت، راحتی و امنیت اتاق‌ها در هتل دالاهو ایلام در وضعیت بسیار خوب و مناسبی قرار دارند و مهمانان می‌توانند از این بابت اطمینان خاطر داشته باشند. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل دالاهو ایلام ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر می باشد. برای کودکان زیر ۷ سالی که از سرویس استفاده نمی کنند، هزینه اقامت رایگان بوده و برای کودکان بالای ۷ سال هزینه نفر محاسبه می گردد. خدماتی چون روم سرویس و صبحانه در اتاق نیز به تمامی واحدهای اقامتی تعلق داشته و ارائه می‌گردند.
در هتل دالاهو ایلام یک رستوران شیک وجود دارد که امروزه دیگر فعالیت چندانی ندارد و تنها در وعده صبحانه برای مهمانان سرویس ارائه می‌دهد. مهمانان می توانند برای صرف صبحانه به رستوران هتل دالاهو ایلام مراجعه نمایند. در لابی هتل دالاهو ایلام جهت رعایت حال مهمانان و آسایش آن‌ها امکاناتی از قبیل میز، تلویزیون، مبل، سیستم تهویه مطبوع، دستگاه واکس کفش، نمازخانه، کتابخانه، آسانسور، تاکسی سرویس شبانه روزی، پله اضطراری، زنگ هشدار، اینترنت وای فای، دستگاه واکس کفش، اتاق تلفن (اپراتور)، سرویس بهداشتی ایرانی، سرویس بهداشتی فرنگی، صندوق امانات و... فراهم گردیده اند.
پذیرش ۲۴ ساعته هتل دالاهو ایلام در قسمت لابی واقع شده و به طور شبانه روز آماده کمک و خدمت رسانی به مهمانان است. پرسنل پذیرش هتل دالاهو بسیار با حوصله و صبور هستند و به تمامی نیازهای و سوالات مهمانان پاسخ می‌دهند. مهمانان می‌توانند در صورت داشتن هرگونه سوال و یا درخواست خدماتی چون خدمات برای معلولین، خدمات اینترنتی، فکس، فتوکپی، پرینت، روم سرویس، صبحانه در اتاق و... به پذیر شهتل مراجعه کنند. پرسنل پذیرش هتل دالاهو ایلام مهمانان را به بهترین شکل راهنمایی خواهند کرد. تمام سعی و تلاش کارکنان و مدیریت هتل دالاهو ایلام بر آن است تا برای مهمانان اقامتی آسوده، راحت و به یاد ماندنی فراهم کنند. اقامت خوشی را در هتل دالاهو ایلام برایتان آرزومندیم.

فاصله هتل دالاهو ایلام تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک کودک: ۹۵۰ متر (۴ دقیقه با ماشین)
فاصله تا کاخ فلاحتی: ۱.۵ کیلومتر (۴ دقیقه با ماشین)
فاصله تا قلعه والی : ۱.۵ کیلومتر (۵ دقیقه با ماشین)
فاصله تا منطقه جنگلی ششدار: ۱.۵ کیلومتر (۵ دقیقه با ماشین)
فاصله تا موزه ایلام:۱.۵ 1.6 کیلومتر (۶ دقیقه با ماشین)
فاصله تا پارک جنگلی چغاسبز: ۵ کیلومتر (۱۲ دقیقه با ماشین)
فاصله تا باغ پرندگان ایلام: ۷ کیلومتر (۱۴ دقیقه با ماشین)
فاصله تا پیست آفرود ایلام: ۹ کیلومتر (۱۷ دقیقه با ماشین)
فاصله تا منطقه حفاظت شده مانشت: ۱۰ کیلومتر (۱۶ دقیقه با ماشین)
فاصله تا قلعه اسماعیل خان: ۱۴ کیلومتر (۲۹ دقیقه با ماشین)
فاصله تا دریاچه سد: ۲۹ کیلومتر (۳۳ دقیقه با ماشین)

امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است