search
menu

مهمانسرای بیدخت گناباد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره مهمانسرای بیدخت گناباد
امکانات مهمانسرای بیدخت گناباد
خدمات مهمانسرای بیدخت گناباد
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی هتل
فاصله مهمانسرای بیدخت گناباد تا اماکن مهم و گردشگری

درباره مهمانسرای بیدخت گناباد


گناباد یکی از کهن ترین شهرهای ایران است که در ضلع جنوبی استان خراسان رضوی واقع شده است. سفر به این شهر پر رمز و راز سرشار از دیدنی های عجیبی است که تماشای آن ها شما را شگفت زده خواهد کرد. شاید معروف ترین جاذبه شهر گناباد قنات قصبه باشد که با طولی بیش از ۳۰۰۰ متر و قدمتی که به دوران باستان بازمی گردد یکی از شگفت انگیز ترین دیدنی های این شهر است. پیچ و خم های این قنات سرشار از راز های سر به مهری است که اگر به تاریخ و باستان شناسی علاقه داشته باشید، بدون شک بازدید از آن برای شما به یک خاطره فراموش نشدنی تبدیل خواهد شد. اما این قنات تنها دلیل انگیزه سفر به شهرستان گناباد نیست بلکه این شهر با قدمتی که دارد هزاران نوع آثار تاریخی متفاوت را در خود جای داده است که هر کدام از آن ها به نحوی جذاب هستند و از تماشاچیان خود دلربایی می کنند.
آتشکده گناباد، آبشار کاخک، دارالشفاء دلویی و... تنها گوشه ای از این جاذبه های بی نظیر هستند. ناگفته نماند که سینمای این شهر در زمره بهترین سینماهای کشور قرار دارد. پس اگر به این شهر زیبا سفر کردید بد نیست برای تنوع هم که شده سری به سینمای آن بزنید و لحظات سفر را برای خود شیرین تر کنید. مهمانسرای بیدخت گناباد هتلی دو ستاره است که در ۸ کیلومتری از مرکز شهر قرار گرفته و با امکانات و خدماتی که به مهمانان خود ارائه می دهد بسیاری از مسافران این شهر را به خود جذب می کند. شما می توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر تاریخی جذاب گناباد با اقامت در این مهمانسرای زیبا سفری به یادماندنی را تجربه کنید و خاطرات خوشی را برای خود رغم بزنید.

امکانات مهمانسرای بیدخت گناباد


تمام امکاناتی را که از یک هتل دو ستاره عالی انتظار دارید می توانید در مهمانسرای بیدخت گناباد مشاهده کنید. این هتل دارای رستوران است که انواع غذاهای ایرانی لذیذ و متنوع را به مهمانان ارائه می کند. دارا بودن تهویه مطبوع از جمله امکاناتی است که اقامت در هتل را برای شما دلچسب و دوست داشتنی می سازد. وجود دستگاه خودپردازدر هتل امکان برداشت وجه نقد در محل را برای مهمانان فراهم می کند. پارکینگ هتل نیز با ظرفیت ۴۰ ماشین از جمله امکاناتی است که به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می گیرد و خیال آنها را از بابت جای پارک خودروهایشان راحت می کند. از دیگر امکانات موجود در هتل می توان به داشتن لابی، نمازخانه و... اشاره کرد.

خدمات مهمانسرای بیدخت گناباد


پرسنل مجرب این هتل بسیار صمیمانه و محترمانه با مسافران رفتار می کنند و همین مسئله مهمترین عامل ایجاد حس خوب از اقامت در این هتل است. مهمانسرای بیدخت گناباد مجهز به اینترنت پر سرعت است که مهمانان می توانند در فضای لابی و تمام اتاق ها به صورت رایگان و نامحدود از آن استفاده کنند. تاکسی سرویس هتل به صورت ۲۴ ساعته در اختیار مسافران قرار دارد و به مهمانان هتل خدمت رسانی می کند.
هتل دارای صندوق امانات نیز است و مهمانان می توانند با خیال راحت وسایل گرانبها خود را در آن به امانت بسپارند. صبحانه در این هتل به صورت رایگان سرو می شود و انواع خوراکی های موجود در وعده صبحانه کره، پنیر، عسل، تخم مرغ آبپز، نیم رو، شیر و نان ایرانی هستند. اقامت در هتل برای کودکان زیر ۱۲ سال رایگان است و در صورت درخواست، سرویس اضافه به صورت کف خواب در اختیار مهمانان قرار می گیرد. مسافران می توانند با خرید بلیط ارزان هواپیما اقامتی به یادماندنی را در این هتل تجربه کنند و از سفر لذت ببرند.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی هتل


مهمانسرای بیدخت گناباد ۱۶ اتاق دارد که در طبقات اول و همکف پراکنده هستند و در مجموع ظرفیت اتاق ها به ۴۸ تخت می رسد. انواع واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق یک تخته، اتاق دوتخته و اتاق سه تخته است که مهمانان می توانند براساس نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند.از جمله امکانات موجود در واحدهای اقامتی مهمانسرای بیدخت گناباد می توان به سرویس ایرانی و فرنگی، حمام، سشوار، تلویزیون LCD، شوفاژ، کولر آبی، یخچال، مینی بار، میز آرایش و... اشاره کرد.

فاصله مهمانسرای بیدخت گناباد تا اماکن مهم و گردشگری


فاصله تا مزار سلطانی بیدخت: ۱ کیلومتر
فاصله تا دارالشفاء دلویی: ۴.۳ یلومتر
فاصله تا یخدان کوثر: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم شناسی گناباد: ۷.۳ کیلومتر
امکانات هتل
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است