search
menu

هتل ارگ گوگد گلپایگان اصفهان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل هتل ارگ گوگد گلپایگان
موقعیت مکانی هتل ارگ گوگد گلپایگان
انواع اتاق های هتل ارگ گوگد گلپایگان
امکانات اتاق های هتل ارگ گوگد گلپایگان
امکانات و خدمات هتل ارگ گوگد گلپایگان
رستوران و کافی شاپ هتل ارگ گوگد
فاصله هتل ارگ گوگد گلپایگان تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل هتل ارگ گوگد گلپایگان


هتل سنتی سه ستاره ارگ گوگد گلپایگان یکی از قدیمی‌ترین کاروانسراها و قلعه‌های ایرانی است که امروزه به عنوان یک هتل سنتی استفاده می‌شود. تاریخ ساخت هتل ارگ گوگد گلپایگان به حدود چهارصد سال پیش برمی گردد. این مجموعه از سال ۱۳۷۸ به عنوان هتل و مهمانپذیر شروع به فعالیت کرده است و در طی این چندین سال بازسازی و نوسازی هایی در بخش های مختلف خود انجام داده است.آخرین بازسازی این هتل درسال ۱۳۹۱ انجام گرفته است.

موقعیت مکانی هتل ارگ گوگد گلپایگان


هتل ارگ گوگد گلپایگان در فاصله ۲۰۲ کیلومتری اصفهان و ۱۰ کیلومتری شهر گلپایگان واقع شده است. همچنین فاصله ی این هتل سنتی تا پایتخت ایران حدود ۴۰۰ کیلومتر است. هتل ارگ گوگد در مکانی خلوت به دور از هیاهوی شهری قرارگرفته است و با آب و هوای دلپذیر درآن منطقه ، باعث می‌شود که گردشگران و خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت اوقات خوشی را سپری کنند.اما برای دسترسی به مکان های تفریحی و تاریخی اطراف شما نیاز دارید کمی رانندگی کنید چرا که در خود شهر گوگد جاذبه‌های طبیعی و تاریخی وجود ندارد.

انواع اتاق های هتل ارگ گوگد گلپایگان


هتل سنتی ارگ گوگد در دو طبقه ساخته شده است و مجموعا ۲۰ اتاق دارد. ظرفیت این هتل ۶۰ تخت بوده و و امکان رزرو اتاق به صورت دو تخته، سه تخته، چهارتخته و هفت تخته وجود دارد

امکانات اتاق های هتل ارگ گوگد گلپایگان


اتاق های هتل ارگ گوگد گلپایگان امکانات نسبتا کاملی را به مهمان های خود ارائه می کند. سرو صبحانه در اتاق، یخچال،تلویزیون،آب رایگان، حمام اختصاصی داخل اتاق،سیستم تهویه مطبوع، امکان پخت و پز و اینترنت رایگان در اتاق از امکانات این هتل سنتی است .

امکانات و خدمات هتل ارگ گوگد گلپایگان


امکانات و خدماتی که هتل به مهمانان خود ارائه می کند عبارتند از :پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، نمازخانه، دستگاه واکس کفش، تاکسی سرویس، اتاق چمدان و خدمات خانه داری روزانه. همچنین در هتل امکانات رفاهی برای افراد دارای معلولیت در نظر گرفته شده است. مسافران در این هتل می توانند به صورت نامحدود از اینترنت رایگان در لابی نیز استفاده کنند.در صورت نیاز به استفاده از پارکینگ، هتل ارگ گوگد یک پارکینگ با ظرفیت ۲۰۰ ماشین در اختیار مسافرین گرامی قرار می دهد
اگر به هتل های سنتی با بافت قدیمی و تاریخی علاقمند هستید، هتل ارگ گوگد یکی از بهترین گزینه ها برای شما است. این هتل دارای یک حیاط باصفا به همراه حوض وجوی‌های آب است که می تواند به شما آرامشی بی نظیر در مدت اقامت خود هدیه دهد. همچنین با دسترسی به روی پشت بام این هتل، شما به مناظر طبیعی اطراف هتل و شهر گوگد دسترسی دارید و می توانید از آن لذت ببرید.

رستوران و کافی شاپ هتل ارگ گوگد


هتل ارگ گوگد دارای یک رستوران به ظرفیت ۶۰ نفر است که انواع غذاهای ایرانی و همچنین محلی در آن سرو می شود.همچنین این هتل، کافی شاپ و چایخانه سنتی نیز دارد که شما برای گذراندن وقت و ریلکس کردن با دوستان و خانواده می توانید اوقات خوشی را در آن سپری کنید. رستوران این هتل در هر سه وعده ی صبحانه، نهار و شام در خدمت مسافران گرامی است.
منو رستوران هتل ارگ گوگد با مجموعه ای کامل از غذاهای ایرانی از مهمانان و مسافران خود پذیرایی می کند. در ضمن کباب گلپایگان از معروف‌ترین غذاهای ایرانی هست که در هتل ارگ گوگد نیز با بالاترین کیفیت طبخ می‌شود.در صورت سفر به گلپایگان و اقامت در ارگ گوگد، به هیچ وجه این غذارا ازدست ندهید.

فاصله هتل ارگ گوگد گلپایگان تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مناره گلپایگان: ۸.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک ساحلی :۱۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع: ۹.۳ کیلومتر
فاصله تا سد و دریاچه گلپایگان: ۳۳ کیلومتر
فاصله تا کوه الوند گلپایگان:۴۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است