search
menu

اقامتگاه بوم گردی وارش رودبار

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی وارش رودبار
محیط و اتاق های اقامتگاه
امکانات اقامتگاه
سایر خدمات و امکانات اقامتگاه
فاصله تقریبی اقامتگاه بوم گردی وارش تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم

درباره اقامتگاه بوم گردی وارش رودبار


اقامتگاه بوم گردی وارش در روستای براگور، از توابع شهرستان رودبار استان گیلان واقع شده است. بد نیست بدانید که روستای براگور زیبا و خارق العاده از توابع شهرستان رودبار و در ۳۰ کیلومتری جاده رشت _ قزوین و در نزدیکی روستای امام زاده هاشم قرار دارد.

محیط و اتاق های اقامتگاه


بهتر است بدانید که اقامتگاه بوم گردی وارش با قدمتی ۵۰ ساله در زمینی به مساحت ۴۵۰۰ مترمربع و زیربنای ۲۰۰مترمربع در دوطبقه با استفاده از چوب و کاهگل ساخته شده است و برای رفتن به این اقامتگاه نیازی به خرید آنلاین بلیط هواپیما نیست. eqamatgahe boomgari varesh دارای دارای ۲ اتاق ۱۰ متری و ۱ سوئیت ۲۰ متری است. بهتر است بدانید که اتاق های اقامتگاه بوم گردی وارش بصورت کاملا سنتی تزیین شده اند و بدلیل حفظ حالت نوستالژی و قدیمی اتاق ها سرویس بصورت کف خواب و فاقد سرویس تخت خواب هستند. همچنین مهمانان محترم توجه نمایند که حمام و سرویس بهداشتی به صورت مشترک در محوطه اقامتگاه تعبیه شده است.
جالب است اطلاع داشته باشید که یک تراس بزرگ که در زبان محلی به تلار نام گرفته است روبه طبیعت بسیار چشم نواز درخت وشالیزار قرار دارد. مسیر رویایی آبشار طبقاتی الوبن،جنگلهای هیرکانی،ارتفاعات کوه درفک،دریاچه سدشهربیجار،رودخانه سفیدرود،مرداب سراوان از مجله جاذبه های گردشگری نزدیک به اقامتگاه بوم گردی وارش هستند. جالب است بدانید که اقامتگاه بوم گردی وارش به دلیل کوهستانی بودن آب و هوا و همچنین نزدیک بودن به جنگل های هیرکانی آب و هوای خنک و دلپذیری دارد. بهتر است اطلاع داشته باشید که خانه های روستا براگور از کاهگل و چوب ساخته شده اند، قدم زدن در روستا و استشمام بوی باران حس تازگی را به انسان هدیه می دهد. سرسبز و خوش آب و هوا بودن این منطقه باعث شده است که گردشگران بسیاری در تمامی ایام سال به اقامتگاه بوم گردی وارش سفر کنند.

امکانات اقامتگاه


پارکینگ غیر مسقف اختصاصی، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، راهنمای تور های گردشگری، وسایل گرمایشی ،پتو، یک آشپزخانه عمومی، یک سالن غذاخوری از جمله امکاناتی است که به منظور رفاه و رضایت بیشتر گردشگران و مهمانان در اقامتگاه بوم گردی وارش تدارک و آماده سازی شده اند. همچنین سیستم های سرمایشی و گرمایشی مانند پنکه رومیزی، بخاری گازی قابل استفاده در اقامتگاه می باشند.

سایر خدمات و امکانات اقامتگاه


با توجه به تعداد اتاق ها در اقامتگاه بوم گردی وارش در مجموع ظرفیت اسکان و پذیرایی از ۴۰ مهمان را دارد. اگر مایل به امتحان غذا ها محلی در اقامتگاه بوم گردی وارش هستید بهتر است بدانید که انواع غذا های محلی این منطقه نظیر باقالاقاتق، میرزا قاسمی، کباب ترش، مرغ ترش، شوید قرمه، سیر قلیه، فسنجان، فسنجان ماهی و کویی تره با استفاده از مواد اولیه ارگانیک تهیه و پخت می شود. کافی است شما با هماهنگی قبلی با پرسنل اقامتگاه بوم گردی وارش سفارش غذا را ثبت نمایید و از میل کردن غذا در هوای پاک و تمیز رودبار لذت ببرید. لازم به ذکر است که مسیر اقامتگاه بوم گردی وارش کاملا آسفالت است. اگر به دنبال دوری از هیاهو و شلوغی شهر و خلق لحظات ناب و خاطره انگیز کنار خانواده یا دوستانتان هستید، هنگام خرید بلیط هواپیما و سفر به شمال حتما اقامتگاه بوم گردی وارش را برای چند روز استراحت انتخاب نمایید.

فاصله تقریبی اقامتگاه بوم گردی وارش تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم


فاصله تا دریاچه سد سفیدرود ۵۱٫۴ کیلومتر ( ۴۹ دقیقه )
فاصله تا چشمه کلشتر ۵۵٫۱ کیلومتر ( ۵۷ دقیقه )
فاصله تا پارک ساحل سفیدرود ۵۳٫۹ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۷ دقیقه )
فاصله تا منطقه محافظت شده سیاهرود ۵۹٫۶ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه )
فاصله تا چشمه های آب معدنی سنگرود ۸۴٫۵ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۱۹ دقیقه )
فاصله تا دریاچه ویستان ۶۴٫۷ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه )
امکانات هتل
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است