search
menu

اقامتگاه بوم گردی خوش نشین رودبار

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی خوش نشین رودبار
اتاق های اقامتگاه بوم گردی خوش نشین
محیط اقامتگاه بوم گردی خوش نشین
فاصله اقامتگاه بوم گردی خوش نشین تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم

درباره اقامتگاه بوم گردی خوش نشین رودبار


اقامتگاه بوم گردی خوش نشین در روستای بالابراگور رودبار و در منطقه فرارود استان گیلان واقع شده است. بعد از خرید بلیط هواپیما و سفر به گیلان بد نیست بدانید که روستا زیبا بالابراگور در دل جنگل های هیرکانی و در منطقه ای کوهستانی با آب و هوایی خنک قرار دارد. جالب است بدانید که خانه های بومی روستا همگی از جنس کاهگل و چوب بوده است و همه خانه ها ایوان با صفایی رو به کوهستان های سرسبز دارند.
اقامتگاه بوم گردی خوش نشین قدمت حدود ۶۰ سال دارد. بهتر است اطلاع داشته باشید که اقامتگاه بوم گردی خوش نشین در سال ۱۳۹۶ با هدف ارائه خدمات بیشتر و رفاه حال گردشگران شهر رود بار مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت. Eqamatgahe boomgardi khosh neshin در واقع یک خانه بومی بسیار زیبا با مساحت ۱۵۲۸ متر مربع و زیر بنا ۱۳۰ متر مربع است که دارا بودن چشم اندازی رو به طبیعت نگاه هر بیننده را مجذوب خود می نماید.

اتاق های اقامتگاه بوم گردی خوش نشین


بهتر است بدانید که اقامتگاه بوم گردی خوش نشین در دو طبقه بنا شده است که ۳ باب واحد اقامتی ۲ خوابه در طبقه دوم و ۲ اتاق ۳ و ۵ نفره در طبقه اول دارد. جالب است بدانید که تمام اتاق ها در اقامتگاه بوم گردی خوش نشین با استفاده از وسایل بومی و سنتی تزیین شده است. قبل از خرید بلیط هواپیما بهتر است تصور کنید که در تراس بزرگ اقامتگاه بوم گردی خوش نشین که چشم اندازی خارق العاده از جنگل های انجیری، رشته کوه های درفک و مزارع پلکانی نشسته اید و چای خوش عطر محلی را نوش جان می نمایید.
گردشگران محترم بهتر است اطلاع داشته باشند که به دلیل حفظ نوشتالژیک در داخل اتاق ها سرویس بهداشتی و حمام تعبیه نشده است. مهمانان گرامی می توانند از سرویس بهداشتی و حمام عمومی که در حیاط هست، استفاده نمایند. همچنین یخچال و آشپزخانه عمومی هم در دسترس است. برخی از امکانات موجود در اقامتگاه بوم گردی خوش نشین که برای پذیرایی از مسافران تدارک دیده شده است می توان به پارکینگ غیرمسقف اختصاصی و راهنمای تورهای گردشگری اشاره کرد. لازم به ذکر است که سیستم سرمایشی و گرمایشی تمامی اتاق های اقامتگاه بصورت پنکه و بخاری گازی قابل استفاده است. قرار گرفتن اقامتگاه بوم گردی خوش نشین در فضای سرسبز و با صفا، لذت فضای سنتی خانه را دوچندان کرده است.

محیط اقامتگاه بوم گردی خوش نشین


از دیدنی ها و زیبایی های جالب نزدیک به روستا بالابراگور رودخانه فرارود را می توان نام برد که در حاشیه مزارع و زمین های کشاورزی روستا جریان دارد. همچنین آبشارها و جنگل های طبیعی و بکر فوق العاده زیبا از جاذبه های گردشگری و طبیعت گردی این روستا هستند. گردشگران محترم می توانند غذا های محلی و خوش طعم گیلانی را در فضای آرام بخش و روشن کردن آتش در شب نشینی دور همی میل نمایید. بدون شک مهمانان روستا با قدم زدن در کوچه های زیبا به دور از هیاهوی شهر آرامشی غیر قابل وصف را تجربه خواهند کرد. همچنین بهتر است بدانید که شما می توانید در آب زلال رود خانه فرارود و مسیر آبشار آلوبن در دل جنگل های هیرکانی آب تنی نمایید و لحظات خاطره انگیزی از سفر به رودبار را به یادگار داشته باشید.

فاصله اقامتگاه بوم گردی خوش نشین تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم


فاصله تا دریاچه سد سفیدرود ۴۶٫۴ کیلومتر ( ۴۷ دقیقه )
فاصله تا چشمه کلشتر ۵۱٫۹ کیلومتر ( ۵۹ دقیقه )
فاصله تا پارک ساحل سفیدرود ۵۵٫۴ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۸ دقیقه )
فاصله تا منطقه محافظت شده سیاهرود ۵۴٫۶ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۱۱ دقیقه )
فاصله تا چشمه های آب معدنی سنگرود ۷۹٫۵ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۱۶ دقیقه )
فاصله تا دریاچه ویستان ۵۹٫۷ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۲۷ دقیقه )
امکانات هتل
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است