search
menu

هتل سیمرغ داران اصفهان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
هتل سیمرغ داران اصفهان
معرفی شهرستان داران
معرفی هتل سیمرغ داران
اتاق های هتل سیمرغ داران
امکانات اتاق ها
سایر امکانات هتل سیمرغ داران
فاصله تقریبی هتل سیمرغ داران اصفهان تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر

هتل سیمرغ داران اصفهان


تمام شهرهای کشورمان ایران جاذبه های گردشگری و مکان های تاریخی بسیار فراوانی را در دل خود جای داده اند. اصفهان هم یکی از شهرهای معروف ایران است که با جاذبه های گردشگری خود توانسته شهرت جهانی را بخود کسب نماید. هر سال گردشگران بسیاری از سرتاسر کشور، اصفهان را برای سفر خود انتخاب می کنند. شهرستان های استان اصفهان هم جاذبه های گردشگری و طبیعت بکری دارند که گردشگران برای سفر به آن‌ها بلیط هواپیما اصفهان را تهیه می‌کنند. داران هم از جمله پربازدید ترین شهرستان های استان اصفهان محسوب می شود.

معرفی شهرستان داران


شهرستان داران در غرب شهر اصفهان واقع گردیده است. این شهرستان که یکی از قدیمی ترین شهرستان های اصفهان است، شهری کوهستانی در دامنه زاگرس است. جالب است بدانید که داران دارای آب و هوای کاملا متفاوت با سایر شهر های استان اصفهان دارد. طبیعت داران فوق العاده جذاب و کاملا بکر و دست نخورده است.
سرچشمه افوس، دریاچه قایق‌رانی مصنوعی برخی از جاذبه های گردشگری داران هستند. وجود جاذبه های گردشگری دلیلی شده است که هتل ها و اقامتگاه های سنتی در داران مشغول بفعالیت باشند. هتل سیمرغ داران هم یکی از هتل هایی است که ما قصد داریم به شما معرفی نماییم. لطفا با ما همراه باشید.

معرفی هتل سیمرغ داران


هتل سیمرغ داران یکی از معروفترین و تقریبا قدیمی ترین هتل ها در شهرستان داران است که در سال ۱۳۸۴ برای خدمات رسانی به گردشگران شهر داران در میدان شهرداری، خیابان کشاورز افتتاح گردیده است. هتل سیمرغ داران در سال ۱۳۹۴ برای ارتقا خدمات و کیفیت امکانات مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است. جالب است بدانید که، هتل سیمرغ در فاصله ۲ کیلومتری از مرکز شهر در دامنه کوه های زاگرس قرار گرفته است و از مزایای انتخاب هتل سیمرغ داران می‌توان به دسترسی آسان به طبیعت زاگرس اشاره نمود.

اتاق های هتل سیمرغ داران


هتل سیمرغ داران از ۳ طبقه تشکیل شده است که در مجموع ۳۲ اتاق و سوییت را در خود جای داده است. اتاق ها در این هتل به اتاق دو تخته یک نفره، دو تخته، سه تخته، چهار تخته و ۵ تخته تقسیم بندی شده است. ویوی تمام اتاق ها در هتل روبه دشت و کوه ها است. شما می توانید از تماشای چشم انداز طبیعت بکر و سرسبز از اتاق خود لذت ببرید. اگر در فصل تابستان برای سفر برنامه ریزی می کنید هتل سیمرغ داران یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت شما در داران محسوب می شود.

امکانات اتاق ها


مدیریت هتل سیمرغ داران برای رفاه حال مهمانان خود، امکانات جالب توجهی را در اتاق ها فراهم کرده است که از این میان می توان به؛ صبحانه، شبکه پخش فیلم، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، آب رایگان، تلفن در اتاق، تلویزیون، حمام به همراه لوازم بهداشتی، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، سیستم اطفاء حریق دراتاق، تلویزیون در اتاق، اینترنت در اتاق و سیستم گرمایش و سرمایش اشاره کرد.

سایر امکانات هتل سیمرغ داران


لابی، آسانسور، نمازخانه، فتوکپی، فکس، پرینتر، کافی شاپ، خدمات تور، تلفن در لابی، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم اعلام حریق، خدمات بیدار باش، خدمات خانه داری، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون در لابی و اینترنت در لابی برخی دیگر ار امکانات موجود در هتل سیمرغ داران اصفهان هستند که برای خدمات هرچه بهتر و خلق لحظات خاطره انگیز برای مسافران این شهر تدارک و آماده سازی شده است.

فاصله تقریبی هتل سیمرغ داران اصفهان تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر


فاصله تا آتشگاه اصفهان: حدود ۹۴ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان اصفهان: تقریبا ۹۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ هشت بهشت اصفهان: حدود ۱۲۰ کیلومتر
فاصله تا مسجد امام اصفهان: ۱۲۰ کیلومتر
فاصله تا نمایشگاه بین‌المللی اصفهان: ۱۲۱ کیلومتر
فاصله تا سی‌وسه پل اصفهان: ۱۲۱ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است