search
menu

مجتمع ساحلی شایان لنگرود

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره مجتمع ساحلی شایان لنگرود
امکانات کلی هتل
اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله مجتمع ساحلی شایان لنگرود تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره مجتمع ساحلی شایان لنگرود


یکی از بهترین مکان هایی که گردشگران در سفر به چمخاله شمال می توانند اقامت کنند، مجتمع ساحلی شایان لنگرود است. این مجتمع ساحلی ۲ ستاره در سال ۱۳۸۴ در جوار ساحل زیبا و ماسه ای افتتاح شده و آخرین بار در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفته است. این مجتمع زیبا و ساحلی یک هکتار زمین را به خود اختصاص داده و امکانات رفاهی و تفریحی متعددی برای مهمانان فراهم کرده تا اقامتی راحت و به یاد ماندنی برایشان تأمین نماید. برای مسافرانی که در سفر به شمال دوست دارند در فاصله نزدیکی از ساحل اقامت کرده و پنجره اتاقشان رو به دریا باز شود، اقامت در مجتمع ساحلی شایان لنگرود فرصت بسیار خوبی خواهد بود. کارکنان مجتمع (Shayan Beach Hotel) تمام تلاششان را می کنند تا مهمانان با رضایت و خاطره خوش اقامتشان را به اتمام برسانند.

امکانات کلی هتل


مجتمع ساحلی شایان لنگرود برای آسایش و رفاه مهمانان امکانات متعددی فراهم کرده است. مهمانانی که اکثرا به جای خرید بلیط هواپیما سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می دهند، می توانند از پارکینگ رایگان مجتمع با ظرفیت ۳۵ خودرو برای پارک ماشینشان استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان با حجم ترافیک محدود در اتاق ها و محوطه مجتمع امکان پذیر است. لابی کوچک مجتمع که ظرفیت ۵ نفر را دارد، محلی است که مهمانان در آن پذیرش و به نیازها و سوال هایشان رسیدگی می شود. در لابی امکاناتی در نظر گرفته شده اند که شامل صندوق امانات، نمازخانه، میز، مبلمان، تلویزیون با شبکه پخش فیلم، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی هستند. پذیرش ۲۴ ساعته مجتمع نیز در همین محل واقع شده و به طور شبانه روزی در خدمت مهمانان و آماده پاسخگویی به سوال ها و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل فتوکپی، فکس، پرینت و ... به پذیرش راجعه کنند. پرسنل مجتمع مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند. در محوطه مجتمع ساحلی شایان فضای سبز بزرگ و زیبا طراحی شده که برای استراحت، تنفس و قدم زدن بسیار مناسب است. وجود پارک کودک نیز برای خانواده هایی که کودک جوان یا خردسال دارند، امتیاز مثبت و بزرگی محسوب می شود.

اتاق های هتل


در این مجتمع ساحلی ۲۱ باب واحد اقامتی وجود دارد که درمجموع ۶۴ تخت را در خود جای داده اند. واحدهای اقامتی مجتمع به شکل بناهای دو طبقه هستند و از چشم انداز زیبای ساحل و دریا برخوردارند. مهمانان می توانند واحدی را که مطابق سلیقه، نیاز و اولویت هایشان است، انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی مجتمع شامل سوئیت دو نفره، ویلای دوبلکس یک خوابه سه نفره و ویلای دوبلکس سه خوابه هفت نفره هستند. داخل واحدها امکانات رفاهی مناسب و اساسی نظیر مبلمان، میز، یخچال، دراور، رخت آویز، کمد لباس، تلویزیون با شبکه های استانی دیجیتال، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش (اسپیلت، شوفاژ)، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، حوله) و دمپایی (دستشویی) در نظر گرفته شده اند. داخل واحدها آشپزخانه هایی طراحی شده اند که امکان پخت و پز مانند اجاق گاز، کابینت، سینک ظرفشویی، لوازم پخت و پز و ظروف پذیرایی را دارند.
مهمانان می توانند با تهیه مواد غذایی اولیه از فروشگاه خودشان داخل واحدشان آشپزی کنند. واحدها بسیار تمیز، شیک و به روز هستند و برای اقامت چند روزه بسیار مناسب اند. زمان تحویل اتاق ها در این مجتمع ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۳٫۳ است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، رایگان است.

رستوران هتل


«رستوران شایان» با ظرفیت ۱۲۰ نفر در محوطه مجتمع و طبقه همکف واقع شده است. مهمانان می توانند برای صرف صبحانه در ساعات معین به رستوران مراجعه و از خوراکی های خوشمزه نوش جان کنند. یک چایخانه سنتی نیز در محوطه مجتمع وجود دارد که برای صرف میان وعده، نوشیدنی جات و استراحت مکان خوبی است.

فاصله مجتمع ساحلی شایان لنگرود تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل چمخاله: ۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز سرگرمی و تفریحی جزیره ارشیا: ۴٫۴کیلومتر
فاصله تا تالاب بین المللی امیرکلایه: ۱۶٫۸ کیلومتر
فاصله تا آبشار شیطان کوه لاهیجان: ۲۷٫۱ کیلومتر
فاصله تا آبشار سیاه تاش سی سرا: ۴۳٫۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ موزه رامسر: ۶۶٫۳ کیلومتر

امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است