search
menu

هتل رویایی راستی چمخاله لنگرود

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل رویایی راستی چمخاله
امکانات رفاهی هتل رویایی راستی چمخاله
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل رویایی راستی چمخاله
اماکن دیدنی نزدیک به هتل رویایی راستی چمخاله

درباره هتل رویایی راستی چمخاله


هتل رویایی راستی چمخاله (Royaee Rasti Hotel Chamkhaleh) از گزینه های اقامتی تازه تاسیس و سه ستاره منطقه تماشایی چاف و چمخاله واقع در شهر خوش منظره و شگفت انگیز لنگرود است که از امکانات رفاهی فراوانی برای میزبانی از گردشگران و خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت بهره جسته و قادر است اقامتی بیادماندنی را برای میهمانان خود رقم بزند.

امکانات رفاهی هتل رویایی راستی چمخاله


از آنجایی که هتل رویایی راستی چمخاله اقامتگاهی سه ستاره است، از امکانات رفاهی قابل قبولی نیز برخوردار بوده و قادر است رفاه و آسایش گردشگران را در طول اقامت در شهر دل انگیز لنگرود تامین کند. از پارکینگ رایگان گرفته تا رستوران و پارک کودک، کلیه امکانات رفاهی گردشگران در این هتل گنجانده شده تا هیچ کمبودی در طول اقامت در این مکان احساس نگردد.
خوب است بدانید که این هتل از کافی شاپی مناسب و متشکل از فضایی دلپسند و کارکنانی خوش برخورد بهره جسته است، بنابراین چنانچه قصد داشتید دسری لذیذ یا نوشیدنی گوارایی را در فضایی دلنشین نوش جان کنید، کافی است با کافی شاپ هتل تماس حاصل کنید تا سفارش شما را در اندک زمانی برای شما مهیا سازند. کافی نت، فضای سبز، کپسول آتش نشانی، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی (در طبقات) و دستگاه پرینت و فکس از دیگر امکاناتی است که در اختیار کلیه میهمانان هتل در طول اقامت در این مکان قرار خواهد گرفت.

خدمات هتل


علاوه بر امکانات ذکر گردیده، هتل رویایی راستی چمخاله از کارکنانی مجرب برخوردار بوده که قادرند خدماتی رضایت بخش را به گردشگران و خریداران بلیط ارزان هواپیما سفرمارکت عرضه دارند. خدماتی از قبیل: خانه داری، بیدارباش، باربری و پذیرش شبانه روزی توسط کارکنان خبره و کارآزموده هتل به میهمانان ارائه خواهد شد تا در طول اقامت در هتل رویایی راستی چمخاله هیچ کم و کاستی را احساس نکنند. ناگفته نماند که به منظور رفاه حداکثری میهمانان هتل، خدمات اینترنت رایگان نیز افزون بر خدمات فوق، به گردشگران ارائه خواهد شد تا از لذت حضور در فضای مجازی و گشت و گذاری پرسرعت و امن در اینترنت بی بهره نمانند.

واحدهای اقامتی هتل


هتل رویایی راستی چمخاله از ۱۶ باب واحد اقامتی مبله و باکیفیت با طرح های اقامتی متنوع و متعددی از قبیل: اتاق یک خوابه استاندارد، اتاق دو تخته دبل، اتاق سه نفره، سوئیت یک خوابه و ویلای دو خوابه و شش خوابه تشکیل شده است. واحدهای اقامتی هتل بدلیل تازه تاسیس بودن (سال ۱۳۹۴) در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند و به شایستگی با کلیه وسایل و اسباب رفاهی تزئین شده اند. وجود تجهیزاتی از قبیل: یخچال، مبلمان، چای ساز، دراور، کمد لباس، تلویزیون، رخت آویز و.. موجب شده که اقامتی دل انگیز و بیادماندنی برای میهمانان در این مکان رقم بخورد. ناگفته نماند که کلیه واحدهای اقامتی این هتل به سیستم های اعلام و اطفاء حریق مجهز گردیده شده است تا خیال میهمانان از بابت امنیت جانی در صورت بروز وقایع ناگوار آسوده باشد.

موقعیت مکانی هتل رویایی راستی چمخاله


هتل رویایی راستی چمخاله در مکانی دل انگیز در دل طبیعت بسیار تماشایی چمخاله واقع شده است و از این رو، برای گردشگرانی که قصد دارند مدتی را با طبیعت شگفت انگیز شمال کشورمان خلوت کنند و از سکوت و آرامش، هوای پاکیزه و مناظر سرسبز و تماشایی کشورمان لذت ببرند، بسیار مناسب است. همچنین فاصله اندک این هتل تا دریای خزر موجب شده که این اقامتگاه به انتخاب نخست بسیاری از افرادی که به تماشای دریا و آرمیدن در ساحل علاقه دارند، مبدل گردد.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل رویایی راستی چمخاله


فاصله هتل تا دریای خزر: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا تالاب بین المللی امیرکلایه: ۶.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک توسکا: ۸.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل چمخاله: ۱۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا لیلا کوه: ‌۲۱.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است