search
menu

هتل ماندگار چمخاله لنگرود

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ماندگار چمخاله
امکانات رفاهی هتل ماندگار چمخاله
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل ماندگار چمخاله
اماکن دیدنی نزدیک به هتل ماندگار چمخاله

درباره هتل ماندگار چمخاله


هتل ماندگار چمخاله (Mandegar Hotel Chamkhaleh Langarud) در فاصله ۲۰۰ متری از دریا قرار گرفته و برای گردشگرانی که بلیط هواپیما لنگرود را به منظور تماشای ساحل دیدنی دریای خزر خریداری می کنند، بهترین گزینه برای اقامتی خاطره انگیز بشمار می رود. علاوه بر قرار گرفتن در موقعیت مکانی بسیار مناسب، هتل ماندگار چمخاله از مزایای فراوانی نظیر امکانات رفاهی متعدد، نرخ اقامتی مقرون بصرفه، کارکنانی مجرب و خوش برخورد و واحدهای اقامتی شیک و خوش منظره با چشم اندازی رویایی از ساحل برخوردار گشته است.

امکانات رفاهی هتل ماندگار چمخاله


هتل ماندگار چمخاله به عنوان اقامتگاهی سه ستاره به راحتی قادر است با امکانات رفاهی بی شماری که در خود جای داده است، کلیه نیازهای اقامتی گردشگران را تامین سازد. امکاناتی از قبیل: آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، اتاق چمدان، فضای سبز، پارکینگ رایگان (با ظرفیت ۵۰ خودرو) و کپسول آتش نشانی در این هتل گنجانده شده تا هیچ کم و کاستی برای اقامتی لذت بخش و خاطره انگیز وجود نداشته باشد. برای تامین نیازهای خورد و خوراک میهمانان، رستورانی با ظرفیت ۵۰ نفر در طبقه همکف هتل تعبیه شده است. این رستوران از فضایی دلنشین، محیطی پاکیزه و کارکنانی کاربلد و مجرب تشکیل شده و قادر است لحظات خوش اقامت در هتل را با رایحه دلپذیر غذاهای رنگارنگ و لذیذ خود عطرآگین سازد. گفتنی است که مدیریت هتل برای کودکانی که در این هتل اقامت می کنند، فضای مفرح و دلپسندی را ایجاد کرده تا در آن به تفریح و بازی بپردازند و در طول اقامت در هتل ماندگار چمخاله سرگرم باشند.

خدمات هتل


به لطف بکارگیری از پرسنلی متعهد و مجرب، هتل ماندگار چمخاله در بخش خدمات نیز به خوبی درخشیده و در حد و اندازه اقامتگاه هایی فراتر از خود ظاهر شده است. همانند امکانات ارائه شده، خدماتی که به میهمانان عرضه می گردد نیز، بسیار متنوع و متعدد بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. خدمات باربری، پذیرش شبانه روزی، خانه داری، ترانسفر رفت و برگشت (با هزینه)، بیدار باش، کرایه تاکسی و تهیه بلیط هواپیما ارزان در این هتل به کلیه گردشگران و خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت ارائه خواهد شد تا رضایت حداکثری آن ها در طول مدت اقامت در این هتل جلب گردد.

واحدهای اقامتی هتل


تعداد ۲۴ واحد اقامتی مبله و مجلل با طرح های اقامتی مختلفی نظیر اتاق استاندارد یک خوابه و دو خوابه و همچنین سوئیت چند تخته در این هتل به میهمانان عرضه خواهد شد تا هیچ محدودیتی بابت گزینش واحد اقامتی مناسب وجود نداشته باشد. اتاق های هتل که به اعتقاد بسیاری نقطه اصلی قوت این هتل بشمار می روند، از فضایی دلباز و محیطی دل انگیز برخوردار بوده و به زیبایی با کلیه اسباب و وسایل اقامتی نظیر تلویزیون، یخچال، چای ساز، مبلمان، رخت آویز و کمدلباس تزئین گشته و به سیستم اعلام و اطفاء حریق مجهز شده اند. طراحی جذاب، چیدمان ساده و نمای دل انگیز واحدهای اقامتی هتل ماندگار چمخاله موجب شده تا فضای دلنشین هتل برای اقامتی طولانی نیز مناسب باشد.

موقعیت مکانی هتل ماندگار چمخاله


همان طور که پیش تر نیز ذکر گردید، هتل ماندگار چمخاله در نزدیکی ساحل دریای خزر واقع شده و از طبیعت اطراف خود برای رفاه، آسایش و آرامش میهمانان خود به خوبی بهره جسته است. فاصله اندک هتل تا برخی از جاهای دیدنی چمخاله و اماکن دیدنی لنگرود باعث شده که دسترسی به برخی از محبوب ترین جاهای شمال کشور آسان و اقامت در هتل ماندگار چمخاله در ذهن بسیاری از گردشگران تا مدت ها ماندگار گردد.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل ماندگار چمخاله


فاصله هتل تا ساحل چمخاله: ۷۰۰ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک توسکا: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک ساحلی چاف: ۸.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا لیلا کوه: ۱۴.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا تالاب بین المللی امیر کلایه: ۱۶.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است