search
menu

هتل گیل ماز چابکسر

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل گیل ماز چابکسر
امکانات عمومی هتل گیل ماز چابکسر
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گیل ماز چابکسر تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل گیل ماز چابکسر


هتل گیل ماز چابکسر به عنوان هتل سه ستاره در سال ۱۳۹۲ در شهر چابکسر فعالیت خود را آغاز کرده است. این هتل دارای پنج طبقه و ۳۶ واحد اقامتی است که به دلیل موقعیت مکانی مناسب خود از طبقات بالایی جاذبه های طبیعی محیط اطراف قابل مشاهده است. مسافرانی که این هتل را انتخاب می‌ کنند از لحاظ آب و هوایی و چشم‌انداز عالی لذت خواهند برد. این هتل امکانات و خدمات متنوعی به مسافران ارائه می دهد که در جهت ارتقای خدمات ارائه شده در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفته است، به طوری که سالانه گردشگران زیادی را به سوی خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل تشویق می شوند. این هتل زیبا دارای ۳ واحد سوئیت ساحلی است و این سوئيت ها مورد توجه گردشگران زیادی قرار می گیرد، این سوئیت ها همواره در طول سال مملو از مسافر و رزرو شده هستند.
هتل گیل ماز از نظر موقعیت مکانی در بهترین نقطه از خطه شمال قرار گرفته است، یعنی این هتل زیبا در حد فاصل شهرهای چابکسر و کلاچای واقع شده و فاصله این هتل تا شهر چابکسر نیز حدودا ۱۰ کیلومتر است. بنابراین مطمئن باشید با اقامت در این هتل بی نظیر سفری خاطره انگیز برای خود رقم خواهید زد. هتل سه ستاره گیل ماز چابکسر چشم انداز بسیار دلربایی رو به دریا و جنگل دارد. همچنین این هتل دسترسی آسانی به جاذبه های گردشگری داشته و همین امر جزو مزایای هتل به شمار می رود، از جمله جاذبه های دیدنی نزدیک به این هتل ساحل، چشمه دمکش، کاخ موزه رامسر و تله کابین رامسر هستند. فاصله هتل گیل ماز تا فرودگاه رامسر ۲۴ کیلومتر است و دسترسی به این فرودگاه از طریق تاکسی سرویس های موجود امکان پذیر است.

امکانات عمومی هتل گیل ماز چابکسر


در فضای بیرونی هتل فضای سبز زیبایی وجود دارد، همچنین فضای بازی برای کودکان نیز در محوطه تعبیه شده است که استفاده از آن رایگان بوده و لحظات خوشی را تجربه خواهند کرد. چندین آلاچیق نیز در فضای بیرونی هتل قرار داده شده است تا به استراحت بپردازید و لحظات به یاد ماندنی داشته باشید. همچنین توجه کنید که اجازه بردن حیوانات خانگی را به داخل این هتل ندارید. هتل گیل ماز با پرسنل مجرب و آموزش دیده خود در قسمت پذیرش به صورت ۲۴ ساعته آماده میزبانی از شما میهمانان سراسر کشور هستند و به عنوان هتلی میان رده و اقتصادی برای اکثر مسافران با هر بودجه ای مناسب است.
در لابی هتل نیز آسانسور و فروشگاه سوغاتی فروشی و صندوق امانات وجود دارد، همچنین اینترنت وای فای رایگان نیز در این قسمت از هتل در اختیارتان قرار داده می شود. برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، پارکینگ این هتل با ظرفیت ۵۰ نفر در اختیارشان قرار داده می شود. در صورت نیاز به برگزاری جلسات و کنفرانس های کاری تان به راحتی می توانید از سالن کنفرانس و همایش این هتل بهره مند شوید. برای مسافران با مشکلات جسمانی نیز امکانات رفاهی مناسبی تعبیه گردیده است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


این هتل بی نظیر ۳۶ اتاق دارد که انواع اتاق عبارتند از اتاق دوتخته دوبل، اتاق دوتخته توئين، اتاق سه تخته، اتاق چهارتخته و ویلای دوخوابه شش نفره. همه اتاق ها به طور مرتب نظافت می شوند و از جمله مهم‌ ترین امکانات اتاق های این هتل عبارتند از اینترنت وای فای رایگان، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال، مینی بار باهزینه، مبلمان، کمدلباس، رخت آویز. حمام اختصاصی در داخل اتاق ها موجود بوده و این حمام ها شامل دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله و دمپایی هستند. اقامت برای کودکان تا ۳ سال رایگان، کودکان ۳ تا ۸ سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه نیم بها و برای بالای ۹ سال هزینه به طور کامل دریافت می گردد.

رستوران هتل


این هتل دارای رستوران و کافی‌ شاپ است که رستوران هتل با ظرفیت ۱۰۰ نفر انواع غذاهای محلی و ایرانی سرو می‌ کند. در نظر داشته باشید که با اقامت در این هتل وعده صبحانه به صورت رایگان و سلف سرویس ارائه می شود ولی برای وعده های ناهار و شام باید هزینه جداگانه پرداخت نمایید.

فاصله هتل گیل ماز چابکسر تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا چشمه دمکش: ۹.۶ کیلومتر
فاصله تا تله کابین رامسر: ۱۳.۹ کیلومتر
فاصله تا ساحل طلایی رامسر: ۱۸.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم شناسی رامسر: ۲۲.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ موزه رامسر: ۲۶.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است