search
menu

هتل آپارتمان شوهاز چابهار

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان شوهاز چابهار
امکانات عمومی هتل
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل شوهاز چابهار با جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان شوهاز چابهار


هتل شوهاز چابهار در یکی از بهترین نقاط گردشگری قرار گرفته است و می‌تواند بهترین انتخاب در سفر به چابهار باشد. این هتل هتلی تقریبا نو است که در سال ۱۳۹۷ افتتاح شده است و همین امر سبب شده است تا به دلیل تازه بودن وسایل و تجهیزات هتل مسافران مشتاقانه آن را انتخاب کنند. این هتل سه طبقه علاوه بر مواردی که گفته شد به ساحل جنوب نیز نزدیک است و همین امر سبب شده است برای خانواده‌ها و مسافران انتخاب خوبی باشد.
هتل شوهاز در مرکز شهر چابهار قرار گرفته است و دسترسی بسیار خوبی به نقاط ضروری و جاهای دیدنی چابهار دارد. کادر مجرب به همراه داشتن امکانات مناسب از ویژگی‌های هتل است که در ادامه در رابطه با امکاناتی که هتل دارد و ویژگی‌های بارز هتل بیشتر و مفصل‌تر توضیحاتی داده خواهد شد.

امکانات عمومی هتل


هتل شوهاز چابهار امکانات مختلف و متعددی دارد که از بارزترین آنها می‌توان به وجود پارکینگ رایگان البته با ظرفیت محدود اشاره کرد. هتل دارای صندوق امانات نیز هست و وجود این صندوق سبب می‌شود تا مسافران با خیالی آسوده وسایل باارزششان را در آن قرار دهند و به تفریح بروند یا به قرارهای کاریشان رسیدگی کنند.
هتل از لحاظ امنیت جانی نیز تمهیداتی دارد و این تمهیدات شامل وجود کپسول‌های آتش نشانی در راهروها جهت خاموشی بموقع هر نوع آتش سوزی ناگهانی است. فضای هتل بسیار تمیز و مطلوب است و کلیه واحدها دارای خدمات نظافت روزانه هستند. مسافران می‌توانند در فضای هتل به اینترنت وای فای دسترسی داشته باشند و امور آنلاین خود را با خیال راحت به سرانجام برسانند البته فقط در خارج از اتاق‌ها امکان اتصال به اینترنت را خواهید داشت. علاوه بر مواردی که گفته شد از آنجاییکه چابهار تابستان‌هایی نسبتا گرم دارد، وسایل سرمایشی هتل در حد خوب و قابل قبول و حتی اتاق‌ها نیز مجهز به کولر هستند. بین طبقات و برای سهولت در رفت و آمد آسانسور تعبیه شده است. هتل دارای فروشگاهی است که می‌توانید به راحتی سوغات و لوازم مورد نیازتان را خریداری نمایید.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل شوهاز از لحاظ تمیزی بسیار درجه یک هستند و از این لحاظ از رتبه بسیار بالایی برخوردار است. واحدها همگی مجهز به تلویزیون هستند تا در اوقات فراغت و بیکاری بعنوان سرگرمی برای مسافران مورد استفاده قرار گیرد. در واحدهای سوییت مانند آشپزخانه نیز وجود دارد و امکان پخت و پز در واحدها وجود دارد و لوازمی همچون اجاق گاز، ماهیتابه و فلاسک نیز در واحدها قرار دارند. یخچال نیز در آشپزخانه ها قرار داده شده است تا در هوای گرم چابهار مسافران بتوانند همواره آب خنک داشته باشند. از لحاظ موارد بهداشتی هتل مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی، حمام و دمپایی است.
اتاق‌ها سیستم تهویه مطبوع نیز دارند. باید ذکر کرد که فقط در فضای خارج از اتاق‌ها اینترنت وجود دارد و اتاق‌ها به اینترنت وای فای دسترسی ندارند. این هتل دارای ۲۹ باب واحد اقامتی است. که شامل سوییت دونفره، آپارتمان یک خواب برای دو نفر، آپارتمان یک خواب برای سه نفر و آپارتمان یک خواب برای چهار نفر است.

رستوران هتل


هتل شوهاز چابهار رستوران ندارد ولی صبحانه‌ای بسیار خوشمزه بصورت سرو در اتاق‌ها در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. البته باید خاطر نشان کرد که هتل به رستوران‌های سنتی و فست فود بسیار نزدیک است و در صورت تمایل می‌توانید از این رستوران‌ها وعده‌های غذایی خود را تهیه کنید.
وجود امکانات لازم برای پخت و پز در اتاق‌ها نیز سبب شده است تا مسافران بتوانند غذای مدنظرشان را به راحتی در اتاق و واحد خودشان آماده سازند. خرید بلیط هواپیما و اقامت در چابهار تحربه متفاوتی از سفر برایتان خواهد بود.

فاصله هتل شوهاز چابهار با جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل دریا: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک سنگی و کلبه غواصی چابهار: ۷.۵ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است