search
menu

هتل آذین چابهار

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آذین چابهار
واحدهای اقامتی هتل
رستوران هتل
امکانات رفاهی هتل
خدمات رفاهی هتل
اماکن نزدیک هتل آذین چابهار

درباره هتل آذین چابهار


هتل آذین چابهار هتل ۳ ستاره نوساختی در شهر چابهار است که در سال ۱۳۹۶ در اسکله شهید بهشتی چابهار افتتاح شد. نوساخت بودن هتل امتیازی است که بیش تر گردشگران به دنبال آن هستند تا در فضای تمیز و نو و با امکاناتی کاملا تازه تعطیلات خود را بگذرانند. از طرفی در چنین شهر بندری نزدیکی به دریا مزیت بزرگی به حساب می آید و مهمانان می توانند صبح خود را در بهترین نقطه شهر همیشه بهار شروع کنند. معماری هتل آذین چابهار به شکل مدرنی بوده و زیبایی فضای داخلی اتاق نیز به اندازه فضای بیرونی آن است. این هتل در طی این ۲ سال مورد توجه خریداران داخلی و خارجی بلیط هواپیما چابهار بوده و به خصوص در فصل پاییز پذیرای مهمانان خارجی است.

واحدهای اقامتی هتل


هتل آذین چابهار در ۳ طبقه و ۲۲ واحد اقامتی از مهمانان خود میزبانی می کند که بیش تر اتاق های آن در طبقات ۲ و ۳ پراکنده شده اند؛ این اتاق ها در ظرفیت های ۱ تخته تا ۴ تخته در اختیار مهمانان قرار می گیرند و بیش تر آنها دارای بالکن هستند. بالکن برخی از اتاق ها رو به چشم اندازهای نیلگون خلیج زیبای فارس است که از روی خوش خواب های اتاق نیز میتوان نظاره گر آن بود. ضمنا بزرگ بودن فضای اتاق ها مزیت دیگری است که هتل آذین چابهار دارد.
طبقه همکف هتل به بخش های نمازخانه، لابی، کافی شاپ و پذیرش اختصاص دارد و پنجره های بزرگ و نورگیر آن فضای دلبازی را به وجود آورده است. اتاق های هتل بسیار تر و تمیز و به شکل مدرنی دکور شده اند و همه آنها دارای امکاناتی همچون مبلمان، یخچال، مینی بار، تلویزیون، کمد دیواری، میز تحریر، رخت آویز، دراور، سیستم تهویه مطبوع و سرویس بهداشتی فرنگی هستند. این اتاق ها حمام اختصاصی نیز دارند که همه لوازم استحمام از جمله حوله، شامپو، صابون و دمپایی روفرشی در آن ها جای داده شده است و حتی خمیر دندان و مسواک نیز به تعداد نفرات موجود هستند.

رستوران هتل


مهمانان با اقامت در هتل آذین چابهار می توانند صبحانه خود را در سالن یا اتاق خود میل کنند؛ صبحانه‌ای مقوی که شامل پنیر، کره، مربا، شیر، آب میوه، عسل، گوجه فرنگی، خیار، عدسی و لوبیا است و طبق برنامه هفتگی هر روز سوسیس، املت، نیمرو و یا تخم مرغ آب پز هم به آن اضافه می شود. با اینکه منوی صبحانه زیاد متنوع نیست ولی از محصولات تازه ای تهیه شده است.

امکانات رفاهی هتل


بخشی از طبقه همکف به کافی شاپ اختصاص دارد که از فضای کاملا دنج و مناسبی برخوردار است و با سرو نوشیدنی های گرم و سرد لذت اقامت در هتل آذین چابهار را دوچندان می کند. ضمنا با وجود رستورانی که در همجواری هتل قرار گرفته امکان سرو غذا در داخل اتاق نیز وجود دارد، کیفیت و قیمت غذاهای این رستوران بسیار مناسب است. هتل آذین بهار پارکینگی با ظرفیت ۳۰ خودرو را در اختیار مهمانانش قرار داده که استفاده از آن رایگان است و میتوان گفت یکی از ایرادهای اقامت در هتل آذین عدم دسترسی به اینترنت در اتاق ها است. مهمانان برای استفاده از اینترنت باید به لابی هتل مراجعه کنند.

خدمات رفاهی هتل


گفتنی است که هتل آذین چابهار به غیر از موارد ذکر شده خدماتی نظیر تاکسی سرویس، کرایه خودرو با راننده، لاندری، فتوکپی، ترانسفر رفت و برگشت، خدمات تهیه بلیط، دستگاه واکس کفش، اتاق چمدان و خدمات تور را در اختیار تک تک مهمانان خود قرار می دهد.

اماکن نزدیک هتل آذین چابهار


فاصله تا موزه چابهار: ۸۵۰ متر
فاصله تا بازار ماهی: ۱ کیلومتر
فاصله تا بازار سنتی بلوکان ( مادربزرگان): ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا بازار فجر – دکه ها: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع قدیم: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا ساحل رفاهی: ۲.۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است