search
menu

هتل پلاس ۱ بوشهر

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پلاس ۱ بوشهر
امکانات عمومی هتل پلاس ۱ بوشهر
واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل پلاس ۱ بوشهر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل پلاس ۱ بوشهر


هتل پلاس ۱ از هتل‌های سه ستاره در شهر بوشهر است. این هتل ۵ طبقه بوده و جزو هتل‌های محبوب و خوب در این شهر به شمار می‌رود. هتل پلاس ۱ به دلیل موقعیت جغرافیایی خود در میان گردشگران و مسافران طرفداران زیادی کسب کرده است. همچنین هتل پلاس ۱ به مراکز دیدنی و گردشگری مانند بازار قدیمی بوشهر، قلعه خورموج و مراکز اداری و تجاری و ساحل خلیج‌فارس نزدیک است. با انتخاب این هتل زیبا در هنگام رزرو بلیط هواپیما می‌توانید به ساحل بروید و از تماشای دریای نیلگون خلیج‌فارس لذت ببرید. در این هتل ۵۸ باب واحد اقامتی دایر شده و از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده است. فرودگاه بوشهر در فاصله حدوداً ۳ کیلومتری از این هتل واقع‌شده و برای دسترسی به آن می‌توانید از تاکسی‌های فرودگاه بهره‌مند شوید.

امکانات عمومی هتل پلاس ۱ بوشهر


در ابتدا با ورود به این هتل زیبا وارد لابی خواهید شد که این بخش بزرگ و دلباز بوده و قسمتی از لابی به پذیرش اختصاص دارد. در بخش پذیرش کارکنان با خوش‌رویی از مسافران برخورد کرده و در هرچه بهتر شدن شرایط اقامتشان تلاش می‌کنند. در لابی می‌توانید از اینترنت وای فای به صورت رایگان بهره‌مند شوید. برای رفتن به تمامی طبقات در این هتل می‌توانید سوار آسانسور شوید. همچنین لازم به ذکر است که این هتل پارکینگ ندارد، بنابراین در صورت سفر با ماشین شخصی بهتر است قبل از رزرو به فکر یافتن محل پارک باشید. با اقامت در این هتل می‌توانید از خدماتی نظیر باربری، اتاق چمدان برای سپردن وسایل و چمدان‌ها، تاکسی‌سرویس برای گشت‌وگذار در میان جاهای دیدنی و گردشگری، فکس و فتوکپی در صورت نیاز و سفر کاری و کتابخانه و نمازخانه اشاره کرد. همچنین در هنگام انتظار در لابی می‌توانید تلویزیون تماشا کنید. در صورت نیاز به خدمات لاندری می‌توانید به لابی هتل پلاس ۱ مراجعه کنید.

واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها


انواع واحدهای اقامتی هتل پلاس ۱ بوشهر عبارت‌اند از اتاق دو تخته توئین، اتاق دو تخته دوبل، اتاق سه تخته، سوئیت یک خوابه دو تخته و سوئیت دوخوابه چهار نفره،. اتاق‌های موجود در این هتل همگی شیک هستند و از اسباب و وسایل ساده و خوبی در چیدمان اتاق‌ها استفاده‌شده است. از امکانات رفاهی ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها نیز می‌توان به حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد. همچنین سایر امکانات در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، چای‌ساز، کمد لباس، آب رایگان، سیستم تهویه مطبوع هوا و سیستم سرمایشی و گرمایشی. با توجه به قوانین این هتل زمان تحویل اتاق‌ها ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق‌ها نیز ساعت ۱۲ ظهر است. اگر در هنگام اقامت همراه خود کودک خردسال زیر ۲ سال داشته باشید، نیازی به پرداخت هزینه اقامت برای کودکتان نیست، برای کودکان ۲ تا ۶ سال بر اساس تعرفه اعلام‌شده از سوی هتل باید هزینه اقامت را پرداخت کنید. درنهایت، برای بالای ۶ سال به‌طور کامل هزینه اقامت دریافت می‌گردد. به دلیل وجود مینی بار در اتاق‌ها در صورت استفاده از وسایل موجود در این قسمت باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید.

رستوران هتل


رستوران هتل پلاس ۱ نیز دایر بوده و با ظرفیت ۱۲۰ نفر آماده استقبال از مسافران بوده و انواع غذاهای ایرانی و محلی جنوبی سرو می‌کنند. علاوه بر رستوران نیز در لابی هتل کافی‌شاپ دایر شده و مسافران می‌توانند بعد از گشت‌وگذار و خستگی روزانه در این کافی‌شاپ به نوشیدنی و خوراکی سبک میهمان کنند. با اقامت در این هتل زیبا وعده صبحانه به صورت رایگان سرو می‌شود.

فاصله هتل پلاس ۱ بوشهر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا عمارت گلشن: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا آب‌انبار قوام: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک ملی دریایی نایبند: ۸.۳ کیلومتر
فاصله تا عمارت ملک: ۱۰.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه دریا و دریانوردی: ۱۲.۷ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است