search
menu

هتل ناکو بوشهر

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ناکو بوشهر
امکانات هتل ناکو بوشهر
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
امکانات واحدهای اقامتی هتل
اماکن دیدنی نزدیک هتل ناکو بوشهر

درباره هتل ناکو بوشهر


هتل ناکو بوشهر (Hotel Nakoo Bushehr) از گزینه های اقامتی خوش منظره و اقتصادی جنوب کشور است که به لطف قرار گرفتن در موقعیت مکانی مناسب و داشتن واحدهای اقامتی شیک و امکانات رفاهی فراوان، در فهرست برترین اقامتگاه های شهر دیدنی بوشهر جا خوش کرده است. با وجود اینکه مدت زمان کوتاهی از تاسیس هتل ناکو بوشهر می گذرد، اما این هتل در همین زمان اندک نیز توانسته به مکانی محبوب برای اقامت گردشگرانی که بلیط هواپیما سفرمارکت را برای تجربه اقامت در مکانی اقتصادی، پرامکانات و خوش منظره خریداری می کنند، مبدل گردد.

امکانات هتل ناکو بوشهر


از آنجایی که هتل ناکو بوشهر از اقامتگاه های سه ستاره جنوب کشورمان محسوب می شود، انتظارات از این هتل بالاست و بازخوردهای مثبت گردشگران حکایت از آن دارد که این اقامتگاه توانسته است در حد و اندازه این انتظارات ظاهر شود. در واقع هتل ناکو بوشهر با امکانات متعدد و متنوع خود، کلیه نیازهای اقامتی گردشگران را پوشش داده و کاستی ها و کمبودهای دیگر هتل های هم رده و رقیب شهر دیدنی بوشهر را جبران کرده است.
وجود امکاناتی از قبیل پارکینگ رایگان، کافی شاپ، نمازخانه، آسانسور، اتاق چمدان، دستگاه فکس و فتوکپی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، همگی نوید اقامتی لذت بخش و بیادماندنی را در این هتل می دهند. ناگفته نماند که این هتل از رستورانی بسیار شیک و دلنشین با ظرفیتی بیش از ۲۰۰ نفر برخوردار بوده که در طبقه پنجم هتل مشرف به اسکله جلالی قرار گرفته است که نه تنها انواع غذاهای ایرانی، دریایی و فوری را برای گردشگران و خریداران بلیط هواپیما بوشهر مهیا می سازد، بلکه منظره شگفت انگیزی از بوشهر را پیشکش بازدیدکنندگان می کند. از دیگر مزایای اقامت در هتل ناکو بوشهر، امکان دسترسی به کتابخانه است. این کتابخانه که گستره وسیعی از آثار ادبی ایران و جهان را پوشش داده است، مکانی دنج و آرام برای گذراندن اوقات فراغت به بهترین شکل ممکن یعنی کتابخوانی محسوب می شود.

خدمات هتل


علاوه بر امکانات یاد شده در بخش قبلی، هتل ناکو بوشهر قادر است خدمات رضایت بخشی از قبیل: خانه داری، پذیرش شبانه روزی، بیدار باش، کرایه تاکسی، تهیه بلیط هواپیما، خشکشویی و روم سرویس را در هر ساعت از روز برای میهمانان هتل صورت دهد تا رضایت حداکثری آن ها را در طول اقامت در این مکان جلب کند. همچنین اینترنت پرسرعت وایفای نیز در همان بدو ورود در اختیار میهمانان قرار خواهد گرفت تا خریداران بلیت هواپیما از گشت و گذار در فضای مجازی نیز بهره مند گردند.

واحدهای اقامتی هتل


به لطف موقعیت مکانی مناسب هتل و واقع شدن در اسکله جلالی، کلیه واحدهای اقامتی این هتل از چشم اندازی بسیار تماشایی بهره برده اند. بنابراین اگر قصد دارید نمای شگفت انگیزی از دریای جنوب را در قاب پنجره خود داشته باشید، اتاقی را در هتل ناکو بوشهر برای خود رزرو کنید. خوشبختانه تنوع و تعدد گزینه های اقامتی هتل ناکو بوشهر زیاد بوده و دست میهمانان برای انتخاب مکانی دلخواه برای اقامت باز است. ناگفته نماند که کلیه واحدهای اقامتی این هتل از دکوراسیونی بسیار جذاب برخوردار بوده و با وسایلی شیک و کاربردی چیدمان شده است.

امکانات واحدهای اقامتی هتل


از یخچال و چای ساز گرفته تا تلویزیون، آباژور، رخت آویز و میز تحریر، کلیه امکانات رفاهی میهمانان در تک تک واحدهای اقامتی این مکان گنجانده شده است تا هیچ نیازی احساس نگردد. وجود مبلمانی شیک و تخت خواب هایی راحت، رفاه حداکثری میهمانان را تامین کرده و آن ها را در تجربه اقامتی دل انگیز یاری رسانده است. همچنین تجهیز واحدهای اقامتی به سیستم اطفاء حریق، خیال گردشگران و خریداران بلیط هواپیما بوشهر را از بابت امنیت جانی آسوده کرده است.

اماکن دیدنی نزدیک هتل ناکو بوشهر


فاصله هتل تا کشتی وایکینگ ها: ۴۵۰ متر
فاصله هتل تا پارک شغاب:‌۹۵۰ متر
فاصله هتل تا پارک صدف: ‌۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا عمارت ملک بوشهر: ۳ کیلومتر
فاصله هتل تا باغ بهزاد: ‌۵.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است