search
menu

متل بابا امان بجنورد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره متل بابا امان بجنورد
امکانات و خدمات عمومی متل بابا امان بجنورد
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله متل بابا امان بجنورد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره متل بابا امان بجنورد


اگر بلیط هواپیما ارزان خریداری کرده اید و قصد سفر به شهر زیبای بجنورد در خراسان شمالی را دارید، متل بابا امان بجنورد انتخابی مناسب و رضایت بخش برای اقامت است. این متل دو ستاره در منطقه ییلاقی بابا امان و در گردشگاه یا پارک بابا امان که یکی از جاذبه های دیدنی و قدیمی شهر بجنورد است، قرار دارد. فرودگاه بین المللی بجنورد تا این متل فاصله ی حدود ۲۰ دقیقه ای با ماشین دارد. این اقامتگاه در سال ۱۳۴۳ ساخته شده است اما در دهه هفتاد بازسازی شده است تا با امکانات بیشتر و ظاهری بهتر پذیرای مسافران محترم باشد.

امکانات و خدمات عمومی متل بابا امان بجنورد


این اقامتگاه با فضا و محوطه ای فوق العاده زیبا و سرسبز، امکانات قابل توجه ای به عنوان یک متل دارد که شامل این موارد هستند: رستوران، صبحانه بوفه رایگان، پارکینگ، نمازخانه، لوازم کمپینگ، آلاچیق.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


متل بابا امان یک طبقه است و ۴ اتاق دارد. این اتاق ها در مجموع ۲۰ تخت دارند. در صورتی که بلیط هواپیما بجنورد را رزرو کرده اید و برای اقامت، متل بابا امان بجنورد را انتخاب کرده اید، می توانید اقامتی خوش را در اتاق های آن داشته باشید زیرا در اتاق های این اقامتگاه تلویزیون، یخچال، شوفاژ، دوش حمام، سرویس ایرانی و فرنگی، سرمایش و گرمایش مرکزی وجود دارد تا مسافران به راحتی به استراحت بپردازند. اگر میهمانان به تخت اضافه هم نیاز داشته باشند، در اتاق ها کاناپه تخت خواب شو هم قرار دارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در فضای باز اطراف متل بابا امان بجنورد و پارک بابا امان با جاذبه های گیرای خود می توانید اوقات خوش و به یاد ماندنی را در کنار همسفران خود در هوایی مطبوع داشته باشید.

رستوران هتل


یکی از قسمت های قابل توجه این اقامتگاه رستوران آن است. این رستوران سنتی با ارائه غذاهای متنوع ایرانی و انواع فست فودها در محوطه این هتل قرار دارد که فضایی دلنشین را برای مسافران مهیا کرده است.

فاصله متل بابا امان بجنورد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله متل تا عمارت مفخم: ۱۲ کیلومتر
فاصله متل تا حسینیه جاجرمی: ۱۲ کیلومتر
فاصله متل تا گردشگاه بش قارداش: ۲۰.۱ کیلومتر
فاصله متل تا باغ دره: ۴۹ کیلومتر
فاصله متل تا روستای هدف گردشگری اسفیدان: ۴۹.۱ کیلومتر
فاصله متل تا آتشکده اسپاخو: ۱۲۵ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است