search
menu

هتل نگین بجنورد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل نگین بجنورد
امکانات و خدمات اتاق های هتل
امکانات و خدمات هتل
فاصله از هتل تا اماکن و جاذبه های اطراف

درباره هتل نگین بجنورد


هتل نگین بجنورد از مراکز اقامتی بجنورد با امکانات و خدمات مختلفی است که موقعیت مکانی خوبی هم دارد. این هتل در یکی از خوش آب و هواترین مناطق بجنورد قرار گرفته و علاوه بر اینکه دسترسی مهمانان به طبیعت خاص بزرگ را آسان می کند با بسیاری از جاهای دیدنی بجنورد هم فاصله نسبتاً کمی دارد. این هتل سه ستاره در سال ۱۳۸۵ افتتاح شد و با کادر مجرب و خوش برخورد خود توانسته رضایت مهمانانش را جلب کند. بجنورد از جمله شهرهایی است که آثار تاریخی نسبتاً زیادی دارد و علاقه مندان به تاریخ اگر با خرید بلیط هواپیما به مشهد سفر کنند حتما سری هم به بجنورد خواهند زد.

امکانات و خدمات اتاق های هتل


این هتل در کل ۴۹ واحد اقامتی دارد که به لطف موقعیت مکانی اش چشم اندازی کم نظیر از جنگل، کوه و خیابان های اطراف پیش روی پنجره اتاق هایش قرار گرفته است. همه واحدهای اقامتی این هتل مبله بوده و خدمات صبحانه در آن ها ارائه می شود. تمامی اتاق های این هتل ۳ ستاره دارای سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایش سرمایش هستند. برای اینکه مهمان داخل اتاق ها حوصله شان سر نرود همه اتاق ها مجهز به تلویزیون ال ای دی شده اند تا بی حوصلگی مهمانان با تماشای برنامه های مختلف تلویزیونی رفع شود.
اگر حتی در سفر هم نمی توانید بیخیال دنیا مجازی شوید نگران نباشید هتل نگین بجنورد به خاطر شما امکان اتصال به اینترنت را در تمامی اتاق ها فراهم کرده است. البته بد نیست بدانید که این هتل حجم معینی برای استفاده از اینترنت تعیین کرده. سرویس بهداشتی اتاق ها سرویس ایرانی و سرویس حمام فقط یک دوش ساده است. برای آسایش و راحتی بیشتر مهمانان هتل نگین بجنورد لوازم بهداشتی مانند صابون، شامپو، مسواک، خمیردندان، حوله و سشوار در تمامی سرویس های بهداشتی اتاق ها و دمپایی های جداگانه ای در سرویس حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها قرار داده است. سایر امکانات موجود در اتاق های هتل شامل یخچال، پاورسوئیچ، دراور، آباژور، میز تحریر، بالکن، رخت آویز، کمد لباس، تلفن، امکان شارژ وسیله های الکترونیکی و سیستم اطفاء حریق هستند. اتاق های هتل خدمات روم سرویس، چای ساز و صندوق امانات ندارند.

امکانات و خدمات هتل


هتل نگین کافی شاپ مدرنی دارد که انواع نوشیدنی های گرم و سرد را برای مهمانان مهیا خواهد کرد در طرف دیگر اما چای خانه سنتی هتل قرار گرفته که انواع غذاهای سنتی ایرانی را تهیه کرده و آماده پذیرایی از مهمانان است. آن دسته از مهمانانی که با خودروی شخصی به وجود سفر کرده و این هتل را برای اقامت انتخاب کرده اند حتماً به دنبال پارکینگ مناسب هم خواهند بود. برای اطلاع این دسته از مهمانان می گوییم که هتل نگین بجنورد دو پارکینگ سرپوشیده و روباز با ظرفیت ۳۰ خودرو در محوطه هتل ایجاد کرده و آن را به صورت رایگان در اختیار مهمانان خود قرار داده است.
مهمانانی که همیشه اخبار روز را دنبال می کنند می توانند در لابی هتل از روزنامه و تلویزیون اخبار موردنظر خود را دنبال کنند. نگران لباس های کثیف خود هم نباشید خدمات خشکشویی هتل از ساعت ۸ صبح الی ۱۶ بعد از ظهر آماده ارائه خدمات به شما خواهد بود. هتل دارای صندوق امانات بوده و کارکنان بخش پذیرش آن به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مهمانان هستند. هتل نگین بجنورد خدمات و امکاناتی مانند گشت نیم روزی، صرافی و استخر ندارد.

فاصله از هتل تا اماکن و جاذبه های اطراف


فاصله تا خانه سردار مفخم: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا پایانه مسافربری: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا بش قارداش: ۹.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک بابا امان: ۱۱.۴ کیلومتر
فاصله تا روستای دهگاه: ۳۴.۸ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است