search
menu

هتل داریوش بجنورد

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل داریوش بجنورد
امکانات و خدمات عمومی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات رستوران
امکانات و خدمات دیگر هتل
فاصله هتل داریوش بجنورد تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل داریوش بجنورد


هتل داریوش بجنورد لوکس ترین اقامتگاه استان خراسان شمالی است که ساختمان نوسازی دارد و در سال 95 به ظرفیت های اقامتی استان اضافه شده است. این هتل در زمینی به وسعت ۳ هکتار و در کیلومتر ۳ جاده بجنورد به مشهد و در روستای کلاته آشیان ساخته شده است، جایی دور از بافت شهر و شلوغی که تجربه متفاوتی را برای شما رقم می زند. این هتل با داشتن باغ سر سبز و وسیعش برای چند روز هم که شده شما را از دنیای همیشگی‌تان بیرون می کشد. تاکنون هتل مجلل داریوش میزبان جشنواره های فرهنگی، کنسرت ها و رویدادهای بزرگی در سالن آمفی تئاتر خود بوده است. اگر بلیط هواپیما بجنورد خریده اید، لوکس ترین اقامتگاهی که می توانید در آن تعطیلات خود را بگذرانید، هتل داریوش است.

امکانات و خدمات عمومی هتل


این هتل شرایط رفاهی خوبی را برای مهمانان خود تدارک دیده و در محیط لوکسی از آن ها میزبانی می کند اما هنوز در خدمات دهی و مدیریتش ضعف هایی جبران شدنی دارد. Dariush Hotel دارای کافی شاپ، سالن سینما و آمفی تئاتر است و فضای روبازی را برای پارک خودروی مهمانانش اختصاص داده که تا ۳۰ خودرو ظرفیت دارد. در این هتل از اینترنت رایگان محدودی بهره مند خواهید شد که در لابی و اتاق های هتل قابل دسترسی است. ضمنا ساختمان ۳ طبقه این هتل دارای آسانسور است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


میزبانی هتل داریوش بجنورد در واحدهای اقامتی رویال و وی آی پی صورت می گیرد و کسانی که می خواهند هزینه کم تری بپردازند می توانند واحدهای اقتصادی تری مثل اتاق های اکونومی را رزرو کنند. مجموع واحدهای اقامتی این هتل که در قالب اتاق و سوئیت ارائه می شوند، به ۳۱ واحد می رسد و اکثر آن ها دارای بالکن های اختصاصی هستند. معماری فاخر، متریال های باکیفیت و مبلمان و اثاثیه مدرنی که در دکوراسیون اتاق ها به کار رفته، به خوبی نرخ بالای آن ها را توجیه می کند. البته همانطور که از بازخوردهای مهمانان هتل پیداست، هنوز خدمات دهی هتل و پرسنل جای کار زیادی دارد. به غیر از کمد، یخچال، تلویزیون و حمام امکاناتی مثل چای ساز، تهویه مطبوع و لوازم بهداشتی نیز در اتاق ها گنجانده شده است.

امکانات رستوران


رستوران ملل هتل داریوش با طراحی و دکوراسیون زیبایی در وعده های صبحانه، ناهار و شام از مهمانان پذیرایی می کند و فضای وسیع آن با صندلی های مبله دکور شده است. این رستوران تا ۱۵۰ نفر ظرفیت دارد و لیست بلندی از غذاهای ایرانی و فرنگی را در منوی خود دارد. در محوطه هتل ساختمان ۲ طبقه ای به کافی شاپ و فست فود هتل اختصاص یافته که فضای دلنشینی دارند و با موسیقی آرامش بخشی از مهمانان پذیرایی می کنند. چای و قهوه در این مکان به شکل سنتی سرو می شوند. به غیر از این ها، هتل داریوش بجنورد سفره خانه ای سنتی دارد که به صورت آلاچیق در محوطه هتل قرار دارند و از بعد از ظهر تا ۱۱ شب باز هستند.

امکانات و خدمات دیگر هتل


درباره سالن آمفی تئاتر و سینمای این هتل باید گفت که این سالن ظرفیتی ۷۰۰ نفری دارد و بزرگ ترین و مجهزترین سالن خراسان شمالی به حساب می آید و دارای استیج بزرگ و بک استیج بوده و به بروزترین سیستم صوتی و تصویری تجهیز شده است. این هتل دارای ۲ تالار با صندلی های مبله و با ظرفیت ۳۰۰ و ۳۵۰ نفر است که برای برگزاری انواع مجالس، عروسی و سمینارها استفاده می شود. مهمانان هتل داریوش برای سرگرمی در اوقات فراغت می توانند به زمین تنیس یا سالن بیلیارد این هتل بروند. به طبع کسانی که با خرید بلیط هواپیما چارتر به این هتل آمده اند، دغدغه رفت و آمد فکرشان را مشغول خواهد کرد، بخصوص اینکه هتل از بافت شهر دور است ولی هتل داریوش خدمات تاکسی سرویس و خدمات ترانسفر ارائه می دهد.

فاصله هتل داریوش بجنورد تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا سفره خانه و تالار ارغوان: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا سینما ۶ بعدی پارک باباامان: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک بابا امان:‌ ۳ کیلومتر
فاصله تا شهربازی صدرا: ۳.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است