search
menu

هتل ستاره ترکمن بندر ترکمن

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
معرفی هتل ستاره ترکمن بندر ترکمن
امکانات هتل ستاره ترکمن بندر ترکمن
خدمات هتل ستاره ترکمن بندر ترکمن
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای قامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل ستاره ترکمن بندر ترکمن

معرفی هتل ستاره ترکمن بندر ترکمن


استان گلستان با آب و هوای بی نظیر و جنگل ها و پوشش گیاهی فوق العاده ای که دارد همواره مقصد نهایی بسیاری از گردشگران کشور بوده است. بندر ترکمن یکی از جذاب ترین بندرهای شمال ایران است که در این استان قرار گرفته و با جاذبه های فراوانی که دارد یکی از مقاصد مهم گردشگری کشور به حساب می آید. بازارهای ساحلی این بندر یکی از جذاب ترین نقاط آن هستند که می توانید ساعت ها بدون خستگی در آن ها قدم بزنید و از فضای سنتی و دوست داشتنی موجود لذت ببرید. ناگفته نماند که این بندر مهد پرورش اسب های مسابقه ای است و هرساله مسافران زیادی تنها برای تماشای مسابقات اسب سواری به آن سفر می کنند. هتل ستاره ترکمن در این بندر قرار گرفته و با موقعیت بسیار خوبی که دارد امکان دسترسی به بسیاری از نقاط گردشگری شهر را برای مسافران فراهم می کند. منطقه شکار ممنوع صوفیکم، جزیره آشوراده، ساحل چاقلی و بازارچه گمرکی از جمله جذاب ترین مناطق شهر هستند که با اقامت در این هتل به راحتی می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید. شما می توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به بندر زیبای ترکمن، در این هتل اقامت داشته باشید و از امکانات و خدمات آن لذت ببرید.

امکانات هتل ستاره ترکمن بندر ترکمن


این هتل دارای یک رستوران بزرگ با ظرفیت روزانه ۴۰۰ نفر است که انواع غذاهای خوش طعم و لذیذ را به مسافران ارائه می دهد و مهمانان می توانند طعم خوش اقامت را به وسیله تجربه غذاهای دلچسب رستوران تکمیل کنند. پارکینگ هتل نیز با ظرفیت ۱۰ ماشین از جمله امکاناتی است که به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار دارد و خیال مهمانان را از بابت جای پارک اتومبیل هایشان راحت می کند. هتل دارای یک لابی بزرگ است که با مبلمان و تلویزیون تجهیز شده و این امکان را برای مهمانان فراهم می کند که در صورت تمایل به صورت گروهی و دسته جمعی در لابی تلویزیون تماشا کنند و لحظات زیبایی را برای خود به ثبت برسانند. با توجه به این که هتل ستاره ترکمن بندر ترکمن در چند طبقه بنا شده است برای رفاه حال مسافران در هتل آسانسور تعبیه شده که رفت و آمد در بین طبقات را برای مهمانان راحت می کند. از دیگر امکانات هتل می توان به نمازخانه، اینترنت در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی و... اشاره کرد.

خدمات هتل ستاره ترکمن بندر ترکمن


اولین مسئله ای که رضایت مسافران را از یک هتل فراهم می کند نحوه رفتار و برخورد پرسنل است که هتل ستاره ترکمن بندر ترکمن از این جهت نیز عملکرد بسیار خوبی دارد و مهمانانی که تاکنون در هتل اقامت داشته اند همواره از رفتار محترمانه و صمیمانه پرسنل مجرب هتل راضی بوده اند. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته فعال است و به مهمانان خدمت رسانی می کند. از مهم ترین خدمات موجود در هتل می توان به خدمات خانه داری اشاره کرد که خیال مسافران را از بابت تمیزی و نظافت اتاق هایشان راحت می کند. هتل دارای اتاق چمدان است که مسافران می توانند بدون نگرانی از محل نگهداری وسایل خود، چمدان و لوازم اضافه همراه خود را در آن نگهداری کنند. از دیگر خدمات موجود در هتل می توان به خدمات فتوکپی، فکس، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق و... اشاره کرد.


واحدهای اقامتی


هتل ستاره ترکمن بندر ترکمن در ۳ طبقه بنا شده است و دارای ۳۰ باب اتاق است که ظرفیت تخت های آن در مجموع به ۸۵ تخت می رسد. انواع واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق یک تخته، اتاق دوتخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و سوئیت پنج نفره است که مهمانان می توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند.

امکانات واحدهای قامتی


واحدهای اقامتی هتل ستاره ترکمن بندر ترکمن تمامی امکانات لازم برای یک سفر چندروزه لذت بخش را دارا هستند. از جمله این امکانات می توان به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، یخچال، تلویزیون، رخت آویز، چای ساز، صبحانه، آب رایگان، مینی بار و... اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل ستاره ترکمن بندر ترکمن


فاصله تا بازارچه گمرکی: ۱٫۷ کیلومتر
فاصله تا بندر گز: ۲۲ کیلومتر
فاصله تا آق قلا: ۴۷٫۳ کیلومتر
فاصله تا روستای جهان نما: ۷۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است