search
menu

هتل آپارتمان مجتمع توریستی تهران بندرانزلی

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان مجتمع توریستی تهران بندرانزلی
امکانات و خدمات عمومی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات و خدمات دیگر هتل
فاصله هتل آپارتمان مجتمع توریستی تهران بندر انزلی تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان مجتمع توریستی تهران بندرانزلی


هتل آپارتمان مجتمع توریستی تهران بندرانزلی از اقامتگاه های ساحلی ۲ ستاره و اقتصادی شهر بندر انزلی به حساب می آید که در مجاورت دریای خزر قرار گرفته است. این هتل آپارتمان که در سال ۸۸ فعالیت خود را آغاز کرده، دارای ساحلی اختصاصی است که از محوطه تا این ساحل گلکاری و فضاسازی شده است. اگر به همراه خانواده قصد سفر به بندر انزلی را دارید، به فکر اقامت در مجتمع تفریحی بزرگی مثل مجتمع توریستی تهران باشید که در فضای ۶ هزار متری خود امکانات قابل قبولی را برای رفاه شما آماده کرده است.

امکانات و خدمات عمومی هتل


محوطه سرسبز هتل و ساحل اختصاصی آن از جمله دلایلی هستند که شما را مجاب به اقامت در این هتل آپارتمان خواهند کرد. البته نرخ اقامتی مناسب نیز از دلایل مهم محبوبیت هتل آپارتمان مجتمع توریستی تهران بندر انزلی به حساب می آید. این هتل تا دریای خزر ۷۰ متر فاصله دارد و فضای ۵۰۰ متری محوطه اش را به پارکینگ اختصاص داده است. یعنی اگر به جای خرید بلیط هواپیما بندرانزلی با خودروی شخصی به این هتل آمده اید، می توانید به صورت رایگان خودروی خود را در پارکینگ غیرمسقف هتل آپارتمان مجتمع توریستی تهران پارک کنید. به ازای هر واحد جای پارک یک خودرو در اختیار مهمانان قرار می گیرد. ضمنا در محوطه هتل زمینی برای بازی کودکان اختصاص یافته و لازم به ذکر است که این هتل فاقد اینترنت است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


طراحی اتاق های هتل آپارتمان مجتمع توریستی تهران بندرانزلی به گونه ای است که از همه آن ها می توان به دریا دید داشت و صبح خود را با نسیم دل انگیز دریای خزر شروع کرد. این هتل ۴ طبقه در مجموع دارای ۸ واحد اقامتی است و در واقع هر طبقه اش ۲ واحد دارد. این آپارتمان ها یا به صورت یک خوابه و با ظرفیت ۴ نفر و یا ۲ خوابه و با ظرفیت ۵ نفر هستند و حتی قابلیت افزایش ظرفیت نیز دارند اما سرویس نفر اضافه به صورت تخت تاشو یا تشک ارائه می شود. کف پوش آپارتمان های مجتمع توریستی تهران بندر انزلی سرامیک است و در همه آن ها سرویس ایرانی و فرنگی وجود دارد. امکاناتی مثل تلویزیون صفحه تخت، کمد لباس، مبلمان، یخچال، اسپلیت، حمام و دمپایی نیز در این واحدها گنجانده شده است. تمامی واحدهای این آپارتمان دارای بالکن هستند و فضای اتاق ها کاملا دلباز و نورگیر است.

امکانات و خدمات دیگر هتل


هتل آپارتمان مجمتع توریستی تهران بندر انزلی فاقد رستوران است ولی همه واحدهای آن آشپزخانه کوچک و مجهزی دارند و می توان غذای مورد علاقه خود را به راحتی در آن جا طبخ کرد. البته در مجاورت هتل و روبروی آن رستوران هایی وجود دارند و با استفاده از خدمات روم سرویس می توان غذای مدنظر خود را از این رستوران ها سفارش داد. از جمله امکانات این هتل می توان به آسانسور و نمازخانه اشاره داشت. همچنین سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در محوطه هتل نیز وجود دارند و کودکان می توانند ساعات خوشی را در زمین بازی هتل سپری کنند. پرسنل هتل نیز با خوش رویی تمام این اقامت را برای مهمانان خود به یادماندنی می سازند و خاطره خوبی را ضمیمه بلیط ارزان هواپیما آن ها می کنند.

فاصله هتل آپارتمان مجتمع توریستی تهران بندر انزلی تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید کاسپین: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا مناره یا برج ساعت: ۴ کیلومتر
فاصله تا پل غازیان: ۶.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ موزه بندرانزلی: ۶.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی بندر انزلی: ۱۳.۶ کیلومتر
فاصله تا بلوار ساحلی: ۱۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است