search
menu

هتل گیلار بندرانزلی

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل گیلار بندرانزلی
امکانات عمومی هتل گیلار بندرانزلی
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گیلار بندر انزلی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل گیلار بندرانزلی


هتل گیلار بندرانزلی از بهترین هتل های تک ستاره این شهر سرسبز شمالی است که در ۱۲ کیلومتری بندرانزلی واقع شده و در سال ۱۳۹۵ شروع به کار کرده است. این هتل دارای ۲ طبقه و ۱۱ اتاق است. رستوران هتل با ظرفیت ۳۰ نفر در طبقه همکف واقع شده است. لابی هتل بسیار شیک بوده و در طبقه همکف قرار گرفته و دارای ظرفیت ۲۵ نفر، مبلمانی راحت و تلویزیون است. از مزایای این هتل می توان به نزدیک بودن به سواحل بندر انزلی و ساحل زیبای دریای خزر با مجهز ترین امکانات دریایی مانند قایق سواری اشاره کرد.
به دلیل موقعیت مکانی خوب و دسترسی آسان به تالاب زیبای انزلی، خانه میرزا کوچک خان، کاخ موزه انزلی و دیگر جاذبه های توریستی مورد توجه مسافران و گردشگران قرار گرفته است. همچنین با اقامت در این هتل می توانید از موج شکن انزلی و بلوار انزلی نیز دیدن کنید. هنگام تهیه بلیط هواپیما رشت این اطمینان را داشته باید که در Gilar Hotel بندرانزلی اقامت راحتی را خواهید داشت.

امکانات عمومی هتل گیلار بندرانزلی


این هتل امکانات رفاهی متعددی را برای آسایش و راحتی میهمانان خود فراهم می کند. در هتل گیلار خدمات و پذیرش به صورت ۲۴ ساعته ارائه می شود. در صورتی که با خودروی شخصی خود به بندرانزلی سفر کرده اید، نگران خودروی خود نباشید زیرا پارکینگ هتل به صورت رایگان با ظرفیت ۱۰ خودرو آماده ارائه خدمات به میهمانان عزیز است. از دیگر امکانات این هتل می توان به وجود نماز خانه، اینترنت رایگان، دستگاه واکس کفش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در طبقات، اتاق چمدان، فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتو کشی اشاره کرد. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۶ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان است. برای گشت و گذار در شهر و رفتن به جاهای دیدنی بندر انزلی، تاکسی سرویس هتل در اختیار شماست. قبل از رفتن به این هتل توجه داشته باشید که بردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است.
پرسنل خوش برخورد هتل با راهنمایی های خوب خود اقامت به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان می آورند و از هیچ کوششی برای جلب رضایت شما دریغ نمی کنند. قیمت مناسب، تمیزی هتل و نزدیک بودن به جاذبه های گردشگری از جمله دلایل انتخاب این هتل به شمار می آیند.

اتاق های هتل


انواع اتاق های هتل گیلار عبارتند از: دوتخته، سه تخته و چهار نفره. دقت کنید که هیچ یک از اتاق ها دارای ظرفیت اضافی نیستند.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های Gilar Hotel به صورت روزانه نظافت می شوند. همه اتاق ها مبله بوده و مجهز به تلویزیون صفحه تخت، تلفن، آباژور، دراور، کمد لباس، رخت آویز، بالکن، روم سرویس، یخچال و سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب هستند. همچنین در داخل همه اتاق ها می توانید از حمام اختصاصی بهره مند شوید که این حمام ها شامل دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حوله، شامپو، لوازم بهداشتی، دمپایی و سشوار هستند. برخی از اتاق ها دارای چشم انداز بی نظیری از دریا هستند.

رستوران هتل


رستوران این هتل در طبقه همکف واقع شده و انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه ایرانی را سرو می کند. این رستوران با ظرفیت ۳۰ نفر آماده پذیرایی از مسافران است. از بارز ترین ویژگی های این رستوران می توان به منوی متنوع و محیط پاکیزه آن اشاره کرد. هر روز صبح، صبحانه رایگان از ساعت ۷:۳۰ الی ۹ صبح در رستوران هتل سرو می شود. کره، پنیر، عسل، مربا، چای، ژامبون و نان برای صبحانه موجود است.

فاصله هتل گیلار بندر انزلی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید کاسپین: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم فانتستیک: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا بهشت پرندگان: ۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل بندرانزلی: ۲۰ کیلومتر
فاصله تا کاخ موزه انزلی: ۲۲.۶ کیلومتر
فاصله تا خانه میرزا کوچک خان: ۲۹.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است